Gi din tilbakemelding til OSL

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bjoern In America, 05. mai 2017.

  1. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Nå som nye OSL er offisielt åpnet, er det viktig at vi som bruker flyplassen ofte gir tilbakemeldinger til OSL om våre synspunkter.

    OSL har satt seg som mål å være Europas beste flyplass, da er det viktig at vi bidrar så de ikke kommer unna med det som vi oppfatter som dårlig.



    Selv om det er noe som ved første øyekast ser ut til å være utenfor OSL sitt direkte ansvarsområdet er det likevel viktig at OSL blir gjort oppmerksom.



    Som f.eks. om det er lange køer i pass kontrollen. Det er viktig at OSL får så mange som mulige tilbakemeldinger om hva vi reisende er misfornøyd med.



    Er toalettene skitne? Det er kanskje ikke nok å trykke på det sure ansiktet ved utgangen, men også ta seg bryet med å sende en skriftlig klage.



    OSL ønsker å by på en opplevelse for gjestene på flyplassen, skitne dasser og kø er ingen god opplevelse i noen form.

    Her er vedlagt link til Avinor sin side hvor du poster dine klage, synspunkter, forbedringsforslag eller ros.
    Klikk her:
    https://avinor.no/flyplass/oslo/kontakt-oss/tilbakemelding
     
    Last edited: 05. mai 2017
  2. kepiblanc

    kepiblanc Aktivt Medlem

    Innlegg:
    350
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Men jeg er så kynisk at min erfaring er at norske selskaper har en tendens til å respondere _noe_ kjappere til offentlig kritikk hvor også andre kunder ser den, enn 1-1 kritikk.
     
    Bjoern In America liker dette

Del denne siden