Har en BOGO (dvs du betaler for en natt og får en gratis) som gjelder på alle IC hoteller. Expiry er ut juni i år, og det må være en helg. Du må ha med voucheren som jeg kan levere i Oslo eller sende. Send PM. Helst ikke første helg i måneden om jeg må sende den.
Hei, har dessverre ikke mulighet til bruke tilbudet ditt, men vil bare si at jeg liker at du tilbyr det her på forumet! I januar 2018 blir det dog noen hotellovernattinger på meg God helg
Er det noen aktuelle hoteller i Doha? Skal dit i mars. Er det begrenset til to netter, eller kan man være der tre (betale for 2 og 1 gratis)?
Disse gir en ekstranatt gratis når man betaler for en. Du kan selvsagt legge til netter. I Doha er det faktisk 2x IC. ETA: Det var Doha, ikke Dubai!
Jeg mente selvsagt 16-18FEB eller 17-19FEB (les: 2 netter). Jeg tar helst 16-18FEB hvis ledig for 1ADT + 2CHD...
Ok, hvis du fortsatt har ledig, kunne jeg tenke meg å slå til på tilbudet ditt. Kontakt meg gjerne på PM Det er snakk om 9.-12 mars.
Gitt bort til førstemann som sendte PM, senior medlem @ccurrahee For andre kan jeg hjelpe dere med vanlige bookinger fra toppstatuskontoer, som vanligvis gir lounge, suite (om ledig) osv på en rekke kjeder, herunder IHG (IC), Hyatt, Hilton, Spg/Marriott og andre.