Gjør kidsa dine til flynerder! (Eller: Vinn drømmedag med SAS!)

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av Ida, 09. nov 2015.

Tags:
  1. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,452
    Bonuspoeng:
    113
    https://scandinaviantraveler.com/no/fly/vinn-en-drommedag-for-barna-med-sas

Vi trekker 2 heldige vinnere:
    En vinner mellom 6 og 11 år
    Premie: En drømmedag med oss i SAS på Oslo Lufthavn. Vi tar vinneren og en foresatt med på en rundtur på vår tekniske base der flyene blir vedlikeholdt, samt på tur til flyplassen der dere kan få innblikk i hvordan vi forbereder oss til en avgang, laster bagasje og fyller drivstoff. I tillegg vil det bli lagt opp til en omvisning i cockpit med en av våre piloter.

En vinner mellom 12 og 16 år
    Premie: En drømmedag med oss i SAS på Oslo Lufthavn. Vi tar vinneren og en foresatt med på en rundtur på vår tekniske base der flyene blir vedlikeholdt, samt på tur til flyplassen der dere kan få innblikk i hvordan vi forbereder oss til en avgang, laster bagasje og fyller drivstoff. Dagen blir avsluttet med en reise i cockpit til en av våre nærmeste destinasjoner innenlands.

-----

Når kommer denne konkurransen for voksne :p De har da minst (MINST) like mye lyst å få se på, pille på, observere og lære om flyplassen og operasjonen :D Og ikke minst få seg en cockpit-tur, hehe. Det er nok jævlig stas for den som vinner!

Men - for foreldrene til kidsa så blir det jo mulighet til å "henge på", så her har dere muligheten til å få et artig og interessant innblikk i mye spennende på OSL. Get your kids creative!!

view, Adrian E, Islending and 5 others like this.
  2. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    203
    Bonuspoeng:
    43
    Gi meg en eske med lego, så stuper mental alder til 12 øyeblikkelig. Klar for søknad! :p

Travellingalf liker dette
  3. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    929
    Bonuspoeng:
    113
    For å si det sånn......begge mine to er allerede på god vei....de er 3 og 4.....så denne konkurransen ville vært midt i blinken for mine. Too bad det er 6-årsgrense.....:(

4. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,452
    Bonuspoeng:
    113
    Her er en video fra drømmedagen, det var to jenter som vant konkurransen. Veldig kult, håper de kanskje kommer tilbake til flynerderi senere i livet. Hun yngste var delightfull, det er ca sånn jeg er hver gang jeg får se på fly! Nevermind the age, lissm! :D

Den heldige vinneren i den eldste aldersklassen fikk fly med en av SAS' awesome kvinnelige piloter i cockpit. Skikkelig girl day in aviation! Woo!

Del denne siden