God morgen kjære medforumister. Vi kom oss trygt avgårde og dit vi skulle med AirAsia i går, men her blir vi ikke lenge. Neste fly går allerede kl 16.35 lokal tid. Regner med det er mange på forumet som kjenner seg igjen her jeg er nå.
God morgen fra Finnair non-Schengen loungen på HEL. Masse folk på flyplassen, tydlig at Finnairs morgenankomster fra Asia har landet de siste timene for store grupper i kø på vei inn i Schengen, men stille og rolig i her loungen. Får starte dagen med å spise dagens første frokost mens jeg venter på AY1331 til LHR. Alltid fint å få fly A350 intra-Europa når man er på tur Nyt søndagen folkens
God morgen fra stueloungen. Marsipanrester fra Grønn Genser til morgenkaffen tyder på selskapeligheter i går. God mat og hyggelig service var det i hvert fall på byens nye topprestaurant 1624. Dere som samler Strawberry-overnattinger kan trygt ta en matbit her. T-20 til neste flyvetur, men før det skal vi se mer av Norge. Ha en fin søndag!
Skal dit i slutten av november.. gleder meg! Men nå er det solkysten avdeling strilelandet, litt grått tidlig på dagen men min venn yr sier det skal bli sol og temperaturer opp mot 20 grader Neste generasjon har slått gresset så dette blir en fin dag ..
Hoi fra regntung stor-Oslo. Eneste reiserelaterte er at jeg måtte bytte hotell i Milano for høstens egotur med fruen, ettersom en Mail fra opprinnelige hotellet skrev at det kom til å være restriksjoner og begrenset fremkommelighet den dagen vi ankommer. Etter litt googling kom jeg frem til at AC Milan bruker hotellet som spillerhotell før kamper, så da ble det et hotell i Brera isteden. Og sånn går nå dagene. Ut og nyte litt yr i Oslo nå
God morgen fra gullstua. Til og med de vanlige stolene var ledige. T-0 til Dub med sas regional fly. Som er stappa fullt. Det moderlige opphav hadde fylt kofferten godt siden den ble pakket i går. Den er nå tømt og sjekket inn. Kan ellers melde at god charter kultur er gjenomført. Tar free kvoten er kjøpt på vei ut. Og den sure roseen smaker slettes ikke godt til det overkokte egget i gullstua.
Morn fra sengen. Bursdagsfeiringen i går var bra med god mat og godt selskap. De tok dessverre ikke amex, ellers hadde det vanker en tredjedels CT. I dag blir det barbesøk i Nijmegen, samt BBQ hos broren. I morgen blir det hjemreise, og deretter starter hverdagen igjen. Jeg får nyte innspurten Ha en herlig søndag!
God morgon frå hovudstaden! Reiseradioen er det nærmaste eg kjem reising i dag, men det går nok bra. Huslege syslar må nok gjerast i dag mens det regner ute Ha ein fin-fin sundag, gode medforumistar!
God morgen fra et regntungt nordvest. Blir en kinotur med guttungen i dag for å se den Deadpool greia. Fikk fylt på med Trumf i går hos Meny som var siste sjangs med Jakobs produktene. Ser på lokalen at politiet er på vei til Vigra for å ta hånd om en passasjer som ikke har oppført seg på et fly en søndagsmorgen.
God morgen! Siste søndag i sommerferien. Litt grått, men vindstille og ikke regn. Regnet finner vi hjemme, i følge Yr. Litt reiseaktivitet på programmet i dag; ferge til neste øy, og bil hjem. Før den tid må vi rydde og ordne litt, så det ikke er helt kaos her neste gang vi kommer oss hit. Ha en fin en! (Og det er lov å spise is selv det regner!)
God formiddag fra Kaupanger Etter en lite forumdvale er en igjen på jakt etter en siste tur med LH F før SkyTeam blir en realitet Begynner å haste, ha en ellers bonusrik søndag
Morn fra Vest. Nok en slapp dag med hvil-o-hvil, samt Quil-o-Quil på sofa/seng. Lette fram en gammel coronatest igår, og den slo ut umiddelbart. Planen om F i helga har utgått med skyhøye kneløft. Et lyspunkt er at jeg fikk sendt kona på Meny og samlet en drøss trumfer. Det er da noe. Ha en stigende dag!
God formiddag fra hytta i Spania. Her er det trivsel. Noe mer stabilt vær enn i Norge ser jeg. Vært her 5 av de siste 6 ukene, så blir en tur til hjemom igjen til uka. Ha en flott søndag folkens
God morgen fra Nusa Dua! Nytt hotell, men fortsatt norske kanaler og OL. Tror enda jeg har til gode å ikke få Apple TV eller Chromecast på norsk nett utaskjærs. Litt mer å drasse på etter at alle begynte med geoblocking og deling bare fra "husstand", men det får vi leve med. Ha en regntung/solfylt søndag. Stryk det som ikke passer
Skal du vere lenge heime? Ligg hyttenøkkelen på den vanlige eller hemmelige plassen? Har du meir skyllemiddel og er der noko anna eg bør tenke på? Ha ein strålande dag alle sammen!
God formiddag fra Osloregnet. Her er det en slapp gjeng som fortsatt er på Flotidatid. Litt klesvask og rydding av bagasje på programmet men ellers en meget slapp dag