Gjennomførte overnattinger Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Hotel: Quality Hotel Edvard Grieg
    Status: Gull
    Rom booket: Standard
    Oppgradert: Ja - stort Superior room i den nye delen...(...selv om jeg kanskje foretrekker de gamle "suitene")
    Annet: Var med på reåpningsfesten...og når Stordalen inviterer sine nærmeste 800 så blir det party:)
     
    Travellingalf liker dette
  2. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Hotel: Quality Grand Royal
    Status: Gull
    Bestillt: Superior
    Oppgradert: Ja til Sup Ekstra
    Div: rommet var stort, men ikke moderne. Fin utsikt.
     
  3. jijohans

    jijohans Nytt Medlem

    Innlegg:
    18
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Hotell: The Edge, Tromsø
    Status: Silver
    Rom booket: Bonusnatt
    Oppgraderinger: Rom 1207, 12. etg, hjørnet mot sør, fantastisk utsikt og stort rom. Dette blir bestilt neste gang jeg skal hit.
    Andre fordeler: Nytt hotell med god frokost, flott stemning og ligger sentralt til.
     
  4. Fridtjof

    Fridtjof Aktivt Medlem

    Innlegg:
    355
    Likes mottatt:
    404
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Comfort Xpress Central Station, Oslo
    Status: Silver
    Rom booket: Standard dobbeltrom, 637 kroner (billig spør du meg)
    Oppgraderinger: Nei. Mistenker at superiorrommene ligger i øverste etasje. Var heller aldri i kontakt med noe personale.
    Andre fordeler: Handicaprom, ganske stort. Sentral beliggenhet. Nytt.
     
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Hotell: Clarion Hotel Energy, Stavanger
    Status: Silver
    Rom booket: Bedriftsavtale (billigst mulig)
    Oppgradert: Ja, til Superior dobbelrom
    Andre fordeler: Nei.

    Dette var mitt første opphold her, men neppe siste siden dette er ett av to hoteller vi kan velge mellom i området og dette er i alle fall bedre enn det andre alternativet. Praktisk at flybussen stopper rett i nærheten, men direkte sentralt kan man vel ikke akkurat si at det er.
    Men det var nytt, fresht, rent og stort og med veldig hyggelige resepsjonister. Ble overraskende nok oppgradert også. Frokosten var også bra.
    Men inntrykket som nok gjorde størst inntrykk var følelsen av å være på ett forlatt spøkelseshotell. Det var riktignok ikke mye jeg oppholdt meg i fellesområdene, men det var rett og slett trist å se så lite folk der på kvelden. Telte vel totalt to gjester i baren og restauranten på kvelden. Det er jaggu meg tydelig at det er rolig i oljehovedstaden for tiden.
     
  6. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Hotel: Clarion Collection Hotel Atlantic, Sandefjord
    Status: Gull
    Rom booket: Standard enkeltrom - bonusnatt
    Oppgradert: Ja til de grader. Fikk et av de største rommene jeg har bodd på - nyoppusset og fresht.
    Annet: Meget god stemning på dette hotellet i Sandefjord. Kveldsbuffet inkludert hver kveld. Frokost litt over det jevne.
     
    Jan Fredrik liker dette
  7. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Grand Royal, Narvik.
    Status: Platinum
    Rom booket: standard
    Oppgradert: NEI
    Andre fordeler: Nei. Det har hendt noen ganger at det har stått noe smågodt i et glass, men ikke denne gangen.

    Man skal være garantert oppgradering når man er platinum medlem hos Nordic Choice. Unnskyldning i resepsjonen var at "de som hadde gitt meg rommet sikkert ikke hadde fått med seg at jeg var platinum medlem"

    Ganske kjip frokost her, men pluss for gratis parkering.
     
  8. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Clarion Live & Congress Malmø
    Status: Gull
    Rom booket: 3 netter med billigste jeg kunne bruke bonuspoeng på (10000 pr natt)
    Oppgradert: Nei - Første kvelden så var det et stort arrangement her, så tror det var derfor
    Annet: Nytt og fint hotell (fantes ikke på GPS'en). Litt irriterende å måtte bruke kort i heisen, men hadde kjempefin utsikt i 12.et (25.et totalt) og et steinkast fra Malmö C.

    Parkering koster 200 SEK døgnet i kjelleren. Tilhører ikke hotellet.
     
  9. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Son spa & resort
    Status: Sølv
    Rom booket: Standard suite (Tradebrooker)
    Oppgradert: Ja, til Ocean Front suite
    Andre fordeler: Nespresso maskin, nydelig utsikt

    Vi hadde bryllupsfest i nærheten og hotellet fikk nok økt omsetning på grunn av det. Antar at det er derfor vi fikk oppgradering til beste suite.
     
  10. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Clarion Ernst Kristiansand
    Status: Gull
    Rom booket: Standard rom (bonusnatt)
    Oppgradert: Ja
    Annet: Dette var fredag til lørdag og frokosten åpnet først kl.0800 på lørdager. Normalt sett hadde det passet meg meget bra, men siden jeg skulle videre med fly fra Kjevik kl.0830 så rakk jeg jo ikke denne. Ble litt skuffet over at de ikke hadde et eller annet å tilby til gjester som drar tidlig. Det har jeg fått på andre Choice-hoteller..
     
  11. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Grand Central Oslo S
    Status: Silver
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Oppgraderinger: Nei - nedgradert til standard enkeltrom.
    Ekstra: Nei

    Resepsjonisten forstod ikke hvorfor i all verden jeg trengte et dobbeltrom. Ga meg i stedet det minste enkeltrommet de hadde. Jeg hadde ikke valgt oppgradering som personlig fordel denne gangen, så jeg dreit egentlig i det. Skulle uansett bare sove der i 9 timer og hadde bare en sekk med.
     
  12. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    1,273
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Clarion Collection Skagen Brygge Stavanger
    Status: Platinum
    Rom booket: Standard
    Oppgradert: Ja, til en slags juniorsuite vendt ut mot vågen i toppetasjen.
    Andre fordeler: Nei
    Annet: Hyggelig betjening, allright kveldsbuffet og ok frokost, men ikke noe spesielt. Bakdelen på varme dager/netter er at de ikke har noen rom med aircondition. Våkent alt for tidlig i dag av et digert cruiseskip som la til kai ca 16 meter utenfor vinduet mitt, natt til mandag var det fest i "hele byen" så mye bråk. Vil vurdere å prøve et rom ut mot baksiden senere en gang. Ellers kan det nevnes at ingen rom har kjøleskap/minibar, det er ganske dårlig, særlig når jeg skal bo her 4 netter skulle jeg gjerne hatt et kjøleskap med litt ting og tang i. Resepsjonisten kunne fortelle at direktøren visstnok prøvde å få til kjøleskap på rommene, men enn så lenge er det ingen som har. Edit: Forresten en ekstremt treg heis her! Fra dørene lukkes til vi er i 5 stasje tar det 32 sekunder.
     
    Last edited: 26. aug 2015
  13. Royjohansen

    Royjohansen EBG - *A only

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Hotell: Quality Hotel & Resort Sarpsborg
    Status: Silver
    Rom booket: Standard
    Oppgradert: Nei, har romoppgradering og 1 flaske gratis fra minibar som tilleggsperk. Ingen av delene gikk igjennom
    Andre fordeler: Nei
    Annet: Bodde her 1 natt 25 - 26 august. Synes det er kjedelig at resepsjonist ikke uoppfordret gir en tilbakemelding om man blir oppgradert eller ikke, slik at man vet at de i hvert fall har sett an muligheten. Jeg bor igjen ved samme hotell nå 28 - 31 august og skal også bo her 31 august til 2 september. Fikk ikke oppgradering denne gangen heller, snakket med resepsjonisten om hun kunne spesifikk legge inn en forespørsel til neste opphold da noen få ekstra kvadratmeter gjør en stor forskjell når hotellrommet er både kontor, stue og soverom over flere dager.
     
    Last edited: 28. aug 2015
  14. Royjohansen

    Royjohansen EBG - *A only

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Hotell: Quality Hotel Fredrikstad
    Status: Silver
    Rom booket: Standard
    Oppgradert: Nei, har dette som "perk" men ingen oppgradering
    Andre fordeler: Nei, har 1 mineralvann per opphold på kortet, minibaren var tom.
    Annet: Hvis man kan velge mellom hotellet i Fredrikstad og i Sarpsborg\Grålum Quality Hotel and Resort ville jeg valgt Fredrikstad. Nyere og jevnt over bedre. Quality Hotel and Resort Sarpsborg har en rekke hotellrom hvor man kan ha med hund. Det medfører at det til tider kryr av hunder på hotellet.
     
  15. Fridtjof

    Fridtjof Aktivt Medlem

    Innlegg:
    355
    Likes mottatt:
    404
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Quality Hotel Leangkollen
    Status: Silver
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Oppgradert: Nei, synes de er litt dårlige til å gjenkjenne statuskunder hos Petter. Har aldri fått noe utav det. Vurderer å bytte fordel til 10% ekstra poeng, for den slår vel til hver gang.
    Andre fordeler: Nei.
    Annet: Ålreit hotell. Utpreget konferanse og jubileumssted ettersom beliggenheten er usentral. Jeg var på selskap i nærheten så ok for meg.
     
  16. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Hotel: Comfort Hotel Vesterbro
    Status: Blue
    Rom booket: Standard
    Oppgradert: Nei, tror ikke det, men det lignet på et Superior. Det er uansett ikke stor forskjell på disse rommene.
    Annet: Flott rom i 2. etasje. OK frokost, men jeg skjønner ikke at de kaller det eggerøre når det er lysegul grøt uten smak. Yuk! Så da ble det litt brødmat i stedet.
     
  17. JLafton

    JLafton Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    Hotell: Quality Hotel og Resort Vøringsfossen, Eidfjord
    Status: Platinum
    Rom booket: Bonusovernatting
    Oppgradert: Ja, til Superior dobbeltrom
     
  18. JLafton

    JLafton Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    Hotell: Quality Hotel Waterfront, Ålesund
    Status: Platinum
    Rom booket: Bonusovernatting
    Oppgradert: Ja, Deluxe dobbeltrom
     
  19. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Hotel: Clarion Collection Hotel Astoria, Hamar
    Status: Gull
    Rom booket: Standard enkeltrom
    Oppgradert: Ja:) Ble første gjest i det nye bygget. Alt nytt og på rommet var det en vanvittig god/praktisk lenestol...beste jeg har sittet i på et hotel. Hotellet er forøvrig en byggeplass - men de nærmer seg ferdigstillelse.
     
  20. eirikli

    eirikli EBD

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Hotell: Clarion Hotel Royal Christiania, Oslo
    Status: Platinum
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Oppgraderinger: Ja, business-suite
    Andre fordeler: En gratis vann fra minibaren (inkludert fordel)
     

Del denne siden