Glædelig høstmandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 03. sept 2018.

1. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    No har eg venta i fire timar og tålmodigheta er slutt. Så:

God mandag folkens!
    LRM_EXPORT_20180903_095643.jpg Morgenpromenaden med innlagt kjøp av meir solkrem er unnagjort og no gjenstår den lange turen til stranda for å slåst med dei kinesiske gjestane som ankom i går. Eg skuldar litt naseblod etter å ha blitt alboga i nyrene av ei kinesisk frue ved dessertbuffeen i går kveld.

Ha ein fin dag alle sammen!

2. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    Her er det tilbake til den normale hverdagen min i Nordens Paris. Forelesning 08:15 - 10 i Kvantitativ metode. Ferdig ved Uit kl. 16 (ser frem til det alt).

Ingen nye flyturer på meg denne uken. Fikk et innblikk i Plus igår og ser frem til neste gang, men tviler det blir på turen min til Toronto i Desember.

Men god morgen til alle

3. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Grått men deilig temperatur - syklet i t-skjorte til jobb i morres. Jobb idag og i morgen, deretter tar jeg en @Stuttfeiten og rømmer til varmere strøk.

Ha en fantastisk,strålende dag :):):)

PS: Fortsatt en plass ledig på etegilde i København 20-21/10 på Slotskælderen hos Gitte Kik

4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,761
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra T-banen!
    Har ventet i 2 timer på en elektriker som lovet å være hos oss kl 0700 sharp. (I min bok betyr det på slaget 0700, men tydeligvis ikke hos ham.)
    Nå måtte jeg dra for å rekke et tog, så nå kommer han sikkert om 5 minutter.

Ingen flytur denne uken, men jeg skal kjøre T-bane, tog, buss, trikk, bil, sykkel og ferge.

12 dager til neste flytur, til HKG.

5. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå dei trønderske fjordstrøk!

Her er det berre +16, så t-skjorta er kledd inne, men alt håp er ute -- difor sit eg på terrassen:
    20180903_094004.jpg

Ha ein brillefin dag med eller utan solkrem :)

Eddie47, ArthurDent, holmen and 2 others like this.
  6. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,366
    Bonuspoeng:
    183
    Håndverkere har andre bøker og klokker @holmen . Men det finnes heldigvis unntak!
    God morgon frå ein fantastisk haustdag i Valdres, og har hatt ei fin helg i Bergen og fekk pressa inn ein flyvning i ein elles travel august uten mykje flytid. No ser det ut til at september blir travel nok, uten at eg bruker tid på jakt, slik som dei fleste andre hannkjøn bruker her oppe. Men det blir nok litt sopp i dag!

Eddie47, ArthurDent, holmen and 2 others like this.
  7. staledude

staledude EBG, GHA Black, HH D, NCC G, AvisPC ...

Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Nord!

Flere uker til neste flyreise, men det går seg til :)

Planlegger sommerferie 2019, og ser da at SAS ikke har lagt ut noe på OSL-TXL i juli ennå. Noen her som har peiling på hvorfor? 330 dager er jo passert for lengst, så håper det kommer snart.

Ha en fin uke!

braathens safe, holmen and Kristian like this.
  8. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,534
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Trondheim hvor dagen er i gang etter en natt med litt for urolig søvn til at man føler seg uthvilt...

Dagen tilbringes på jobb, før det bærer på kino med en god venninne for å se «Skjelvet» i D-Box (riste-seter) versjon.

Ha en fin dag videre!

9. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,653
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra DY1060 på vei fra OSL til TLL. Hjemmekontor fram til 60 min før avgang. 2 dager i TLL, skal igjen bo på Hilton Tallinn Park. Prøver dobbeltdipp igjen, med Eurobonus og Hilton Honours. Gikk ikke for 2 uker siden.

Fly forsiktig folkens

10. thestig84

thestig84 Medlem

Likes mottatt:
    166
    Bonuspoeng:
    43
    På vei til Tromsø fra OSL, og må si at dette nye Internettet til SAS leverer varene. 15mbit stabil connection her på turen i dag. Imponerende.

Eddie47, staledude, Misterix and 4 others like this.
  11. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,761
    Bonuspoeng:
    293
    Oppdatering: elektrikeren sendte en melding kl 10 om han hadde glemt meg. Foreslo ny tid i starten av oktober (!).
    Jeg sa at det var uaktuelt, så han kommer i morgen.

Eddie47 liker dette
  12. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    Skulle tro han var en rørlegger.... Isåfall hadde det vel mest sannsynlig blitt oktober og.

13. FlamtheAvGeek

FlamtheAvGeek Medlem

Likes mottatt:
    520
    Bonuspoeng:
    93
    Toronto i desember? -Kanskje vi sees :p God uke!

Avixlo liker dette
  14. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,971
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld/natt fra SK908. Drømmen om blokkert nabosete ble knust da SK904 (LN-RKS) ble kansellert fordi bakkepersonellet hadde kjørt en bagasjetralle/container inn i den ene motoren. Så nå blir det full sjekk før det får ta turen hjem igjen.

F43CF07C-5B0E-48AE-9DDD-7914E19B00CE.jpeg

Til høyre står et titalls bakkemannskaper og følger med på pushback mot hangaren.

funkenstein and Edvard like this.

Del denne siden