Glad fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 02. jan 2015.

1. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Arbeidsåret 2015 sparkes i gang i dag. Nok å gjøre på første dag også - samt planlegge helgens jobb i København. Ha en bra fredag:)

Php7980 liker dette
  2. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!

Tilbake til hverdagen og kontoret. 3 uker til NYC.

Cecilie and Php7980 like this.
  3. PCR

PCR Senior Medlem

Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Konichiwa från Tokyo!

Knallteam på SK983 i natt med bland annat en AH många av oss känner från en MD charter. Shopping avklarad och nu blir det en liten timmes sömn innan Tokyokvällen väntar.

SASDC8, Fnate, Php7980 and 1 other person like this.
  4. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Laguna Niguel. Lite aktivitet i dag bortsett fra en lang spasertur på stranda i finværet.

Lat dag i morgen også før AA tar oss hjem sent på eftan

Ha en flott dag, nå er det bingen her!y

5. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,040
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Frankfurt, nærmere bestemt non-schengen First Class Loungen, hvor man nyter utsikten av flyene som kommer inn for landing med en dobbel espresso. Tidlig avgang fra Oslo i dag, hele 30 minutter kø i gullskranken (!) i dag. Fin flight ned til Frankfurt, og fjernparkering som resulterte i ventende navneskilt og mercedes - det liker vi. Får se om jeg tar turen over til FCT senere eller ikke, flyet går fra gaten rett ved loungen - men det er jo morro må bli kjørt til flyet... :) I tillegg har jeg litt lyst innom Lufthansa Worldshop, og den ligger vistnok utenfor sikkerhetskontrollen. Me får sjå!

Ha en fin fredag!

6. John in The Tower

John in The Tower Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag fra Dublin. 10 grader og lettskyet.
    1 uke til DXB og 5 uker til NYC. Blir nok et bra år dette også. :)

Last edited: 02. jan 2015
    Darkcho liker dette
  7. KainBenwi

KainBenwi Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,004
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag fra Kristiansand. Starter det nye året med pappapermisjon og må vente til 13. april med å være tilbake på jobb .. :eek:

18 dager til avreise til Bangkok, hvor jeg blir i Thailand i seks uker. Like greit å ta med ungen dit. Tre uker senere blir det min tiende tur til Irland. Mye å glede seg til. :)

8. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag fra Jakarta også!

Her har vi det fremdeles strålende, selv om det begynner å nærme seg hjemreise og at vi ble "jaget" fra bassengområdet i dag grunnet tropisk uvær. Skjønner i alle fall veldig godt hvorfor letemannskapane sliter ute i Javahavet med å lokalisere det savnede flyet.
    Men når hotellet er så bra som dette så trenger man ikke nødvendigvis å forlate det i det hele tatt og det har i alle fall fungert fint for oss ;) Blir en tur ut i kveld for å prøve en restaurant som vistnok skal være en av Jakartas bedre, men først en tur opp i Club Level og ett par cocktails. Avreise i morra er først sent på ettermiddagen, så vi har fått late checkout på hotellet og da blir det bare en svipptur i Etihad biz over havet før vi tar en ny overnatting på Premier på flyplassen i Abu Dhabi før de siste etappene hjem på søndag.

9. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag!
    Begynte ikke på jobb før lunsj i dag, og nå kjenner jeg at jeg er trøtt i øyet selv om jeg fikk sovet 8 timer i natt. Er vel vant til 10 timer, så det må være derfor. På tide å starte omstillingen til neste uke.
    Egentlig deilig å komme på jobb etter så mange dager fri, for å finne vafler i kantina sammen med et skilt som sier God Helg!! Kunne hatt flere så korte uker jeg da.
    I tillegg til jobb har jeg noen flere regnskapsoppdrag som skal ferdigstilles i løpet av januar, så det blir mange jobbkvelder fremover. Lite fritid som behøver å planlegges for å si det slik.
    Er det rart jeg drikker??

Heldigggris! Terminalen har ikke noe annet å by på enn loungen bortsett fra bil til flyet. Men det har du jo prøvd nå da. Så med mindre du har en haug med timer, hadde jeg nok ikke giddet. Men det er jo noe med første gang og trang til å teste ting ut. Men hadde jeg vært der for andre gang, hadde jeg nok blitt i loungen. Det er korrekt at LH Worldshop ligger utenfor sikkerhetskontrollen, og går du ut der fra du er nå, kommer du rett forbi den før du kommer til innsjekkingsområdet. Nå er det ikke allverdens å se der utover noen overprisede plastikk og aluminiumskofferter. Men blir det for kjedelig kan du jo ta en stopp i Beate Uhse butikken istedet for, hehe. God tur videre og ny dagen til fulle!!

Flight Cancelled liker dette
  10. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    Glad fredag fra Superkantina i London. En drøy time til San Fransisco flyet går.

Stod bak Johnny Knoxville i i security på LHR idag. Vi vurderte hverandre opp og ned, hvem som var mest råkkestjerne. Tipper vi var uenige om resultatet.

Uansett feirer jeg seieren med et glass bobler.

Ha en fin dag.

KainBenwi, SASDC8, wilhelm and 8 others like this.
  11. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag fra Zürich! Ankom Sheraton litt for tidlig, men joda her hadde de oppgradering til SPG Prefered level, til tross for at jeg ikke er SPG medlem :)

Har en fin policy om å smile, være blid og generelt sett høflig ved insjekk. Lønner seg alltid. @Fnate er nok stolt av meg!

Travellingalf and Fnate like this.
  12. PlusGo

PlusGo Medlem

Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God fredags kveld!
    Blir en rolig kveld i dag og en forholdsvis rolig helg.

Ønsker alle en god helg :)

13. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Taaaacoooo

Fredag.

Fnate, SASDC8 and tommy777 like this.

Del denne siden