Glad fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 19. juni 2015.

1. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad feriestartfredag:) Et par møter i Akershus og Vestfold før kursen settes mot Verdens Ende og part 1 av sommerferien 2015. Ha en flott fredag du også.

tommy777 liker dette
  2. TerjeBj

TerjeBj Nytt Medlem

Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    Endelig fredag og snart klar for 2 uker ferie. Først et møte i Drammen idag, og så går turen til Radisson på OSL i kveld for overnatting før avreise md SK 4683 til Malaga lørdag morgen. God sommer !

Darkcho liker dette
  3. stalek

stalek Medlem

Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Oslo, sommeren kom heller ikke idag. Med flere meter snø i fjella begynner jeg å lure på når den virkelige flommen kommer!

I dag er Fred Olsens Boduicca på besøk i byen, et smykke til sjøs :)

Ha en fin dag!

4. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    411
    Bonuspoeng:
    83
    God morgen fra Bergen. Ryktene svirrer om 20 grader imorgen. Hadde passet bra siden det er sankthansfeiring. Rigge partytelt i kveld.

5. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra OSL-loungen! Snart avgang med Finnair sin Embraer til Helsinki. Nydelig eggerøre i dag. Vertinnen kunne bekrefte at loungen utvides med nye 80 sitteplasser fra 1. september. Hun kunne ikke si noe om to avdelinger eller annet. Positivt!

6. m.normann

m.normann Bring back the dragon!

Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God endelig fredag! En hektisk uke er over, og det skal jaggu bli godt med helg nå. Ferie er ennå et stykke unna, første del av ferien starter ikke før om nøyaktig to måneder med langhelg i Bergen.

7. Trillekoff

Trillekoff Medlem

Likes mottatt:
    42
    Bonuspoeng:
    18
    God morgen fra Bergen! Er på vei til Flesland for å fly "norge rundt" med Widerøe i formiddag, så rett tilbake på jobb i kveld.

8. gardamix

gardamix Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    94
    Bonuspoeng:
    28
    God fredag fra Oslo! Strålende blå himmel, super vær! Da har startskkuddet for sommerferien kommet!

9. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!
    Hektisk kontordag i dag før det blir middag på Bølgen & Moi i kveld. Blir nok knæsj!
    Alle jentene her inne skal vel på Ullevåll på One Erection konsert i kveld kanskje? :p:cool::D

God helg!

10. Hypern

Hypern Senior Medlem

Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    God fredag fra lufta i retning OSL. Oryx Rotana kan ta seg en bolle og Qatars passkontrollør på vei ut kan gjøre det samme. Makan til tull skal man lete lenge etter. Hun likte ikke visumet jeg hadde fått fra Al Maha services. Forresten så er nettet på Qatar ganske dårlig og man betaler dyrt for det. Liker heller Emirates sin løsning ved at man betaler symbolske 1 USD for 500 megabyte og der funka det.

KristianSk liker dette
  11. ILS2

ILS2 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Hiv og hoi omtrent midtveis mellom Bergen og Shetland. (Bursdagsbarn)gamlefar og undertegnede er trygt plassert i 2. etasje på 747-en til SEA. Stemningen er stigende. Kaviaren er skylt ned med vodka og Champagne-flasken tømt.

Gamlefar virker å trives. Til tross for 8/8 i F (jeg er vant med maks 2/8 :D):

"Hvor mye koster det å oppgradere til First Class på hjemturen? 10.000 kroner per person?", spør han.
    "Jeg vet ikke...", sier jeg.
    "Jaja, det får koste det det koster!"...

Han er solgt. Ikke mer BA First på han ;)
    (har ikke fortalt han at LH First Class på 747-400 ikke er helt representativt for produktet for øvrig)

12. no-backpacker

no-backpacker www.lavfodmap.no

Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Bergen. Her er det fortsatt vinter, like greit siden jeg drar til tigerstaden i morgen! Har hørt rykter om 20-23 grader. Kanskje jeg kan finne frem sommerklærne?

Xxx.

13. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,887
    Bonuspoeng:
    293
    God timing, med sol og et par og tyve grader meldt fredag og lørdag. Så får du skynde deg hjem igjen før regnet starter på nytt søndag så du beholder det gode inntrykket av østlandet :)

14. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'moorgen fra Nordre Georgia .. her er luftfuktigheten på et nivå som nesten krever gjeller. Kjøtt og TAV på radioen og kaffe i koppen. En tredagers helg venter, og i morgen blir det tur til Delta-museet og Airliners International, som holdes i Atlanta i år.

tommy777 liker dette
  15. Brunello

Brunello A heart's a heavy burden

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag! Sjekket ut fra Radisson i Falls View i dag, og avslutter derved min del av programmet i Canada. Nå er jeg i hendene på ungdommene, dvs. min eldste datter, hennes samboer og deres lille datter Vårin - mitt Barnebarn Det Første. Oppholdet her har vært bra, Radisson Falls View er et helt ok sted å være, særlig med Consierge-status etter MegaDo. Båttur under fossen og en tur i den aldeles praktfulle botaniske hagen (med sommerfuglhus) kan anbefales. Og det finnes noen gode spisesteder her, om man leter. Var på en helt fabelaktig indisk restaurant i går.

Nå er det visst kanopadling, trehytte og lite sjanse for gratis drinker resten av oppholdet; planleggingen av helgen har vært overlatt til disse NMBU-ungdommene som ikke kan tenke seg noe bedre enn å fotografere ett eller annet reptil på 2 cm. hold. De gleder seg til mulighetene for Svartbjørn og klapperslanger, som det visstnok skal være massevis av.

Jeg kan styre meg for klapperslanger.

Men sommerfuglhuset bød på bra fotomuligheter, det skal innrømmes. Ikke biter de, heller.

20150618-DSC_3316-2.jpg

Last edited: 19. juni 2015
  16. no-backpacker

no-backpacker www.lavfodmap.no

Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Hehe, jeg skal bli til tirsdag.... Uansett kan det ikke bli verre enn vinteren i Bergen... :) Får vel ta med meg både sommerklær og litt varmere klar da, må uansett ha vinterklær til/fra Flesland. :)

Xxx.

RoadKing liker dette
  17. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,887
    Bonuspoeng:
    293
    Nuvel. De innfødte sutrer over litt regn, men hvor ille er det med litt regn når temperaturen fortsatt ligger på 15 og over. Der jeg vokste opp var sommeren mer preget av regn og minst 5 grader mindre, og det merkes!

no-backpacker liker dette
  18. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Bodø! Det var en ganske så flott tur hit i går.

Først med Widerøe til det Københavnske....
    WF1.jpg

...deretter til Oslo med SAS....
    SAS2.jpg

...og så til slutt Bodø med denne kjerra...
    SAS1.jpg

...en flyvning som endte med en visuell innflyving til rullebane 07! W. O. W.
    SAS3.jpg

Noen ganger er det ganske ålright å være innenriksreisende også. ;)

Nå skal jeg grille og drikke vin. Det er også ganske fint, igrunn.

GOD HÆLJ!

19. ILS2

ILS2 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag 229 miles fra SEA.

Turen går mot slutten. Bursdagsbarnet har hatt to høneblunder (jeg ingen), men ellers har det gått i ett. Brisen er under kontroll, tross flere enn tre alkoholenheter på en lengre reise. Maten, servicen og opplevelsen generelt; fantastisk!

Bilder knipses i ett kjør, så se opp for en TR med tid og stunder.

Neste stopp: ANC og ødemarken.

Ha en fin helg!

Del denne siden