God fredag! Sjekket ut fra Radisson i Falls View i dag, og avslutter derved min del av programmet i Canada. Nå er jeg i hendene på ungdommene, dvs. min eldste datter, hennes samboer og deres lille datter Vårin - mitt Barnebarn Det Første. Oppholdet her har vært bra, Radisson Falls View er et helt ok sted å være, særlig med Consierge-status etter MegaDo. Båttur under fossen og en tur i den aldeles praktfulle botaniske hagen (med sommerfuglhus) kan anbefales. Og det finnes noen gode spisesteder her, om man leter. Var på en helt fabelaktig indisk restaurant i går.
Nå er det visst kanopadling, trehytte og lite sjanse for gratis drinker resten av oppholdet; planleggingen av helgen har vært overlatt til disse NMBU-ungdommene som ikke kan tenke seg noe bedre enn å fotografere ett eller annet reptil på 2 cm. hold. De gleder seg til mulighetene for Svartbjørn og klapperslanger, som det visstnok skal være massevis av.
Jeg kan styre meg for klapperslanger.
Men sommerfuglhuset bød på bra fotomuligheter, det skal innrømmes. Ikke biter de, heller.
Last edited: 19. juni 2015