Glad mandag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 16. juni 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Snart hentes jeg av Oslo Taxi før NSB frakter meg rett til Bibelbeltet. Håper på fortsatt godt sommervær i dagene som kommer. Ha en fin start på uken!
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Akkurat nå glimrer sommer'n med sitt fravær,med temperatur på 11 grader. Men to-hjulingen fikk luftet seg allikevel på vei til jobb.
    Kan bli en kald fornøyelse å kjøre hjem dersom det begynner å regne.

    Ha en strålende dag y'all :D:D:D
     
  3. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Det snør det snør, tiddelibom........dog legger den ikke seg her på 100moh, men man skal ikke mye høyere før den gjør det.

    Ned til Frascati i morgen for å få litt varme i kroppen. Blir vel litt lokal vin, fotball-VM og såklart litt prosjektreview.

    Ha en bedre sommerdag!
     
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø.

    5-6 grader og lett regn gjorde at Ducatien fikk bli hjemme i dag. Ikke akkurat sommer, men ingen snø i alle fall! :)

    Kjenner at forball VM begynner å ta på, da jeg nok er for gammel til å legge meg klokken 0200 og stå opp igjen klokken 0600, men det er helt klart verdt det.

    Ha en super mandag!
     
  5. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Østlandet. Park inn Osl var som forventet, savnet cappucino og noe annet søtt enn selvstekte vafler. Men det skal vel være bittelitt dårligere enn nabohotellet.

    Tilbake til Osl i morgen og da står Spania for tur.
     
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,776
    Bonuspoeng:
    183
    God fantastisk mandag fra Sola. Ikke mye boblevann som drypper ned i mine rekker, men i dag sto det nå faktisk litt øl utenfor kontordøren min da jeg kom på jobb :) Jeg har hørt at Øl og fotball hører sammen så da kan jeg jo kose meg med det i kveld :) :)
    Ha en strålende fin dag.

    IMG_2221.JPG
     
  7. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    Nu legger faktisk snøen seg bittelitt på bakken her på 100 moh................................
     
    AndersB liker dette
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Akkurat. Snø..

    God morgen fra 27 varmegrader og sol i Chicago. Vakkert vær

    Busy morgen her som forventet og selv om man startet dagen med en kaffeflekk, går alt over all forventning!

    Blir grillings i kveld.

    Ha en fin uke!
     
    LN-MOW liker dette
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Her også. Har et par kjøttfiller som skal rulles i bacon og serveres med litt ymse snadddertilbehør til kampen.

    Maktdemonstrasjon av Tyskland og pulverisering av Portugal i VM .. det gir kanskje oss (USA) en liten fordel i neste kamp, men siden Portugal MÅ vinne, går kanskje vinninga opp i spinninga .. Men først skal Ghana slås. Go USA !!
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden