På tide å sparke i gang den nye uken. Nok av oppgaver som skal løses i dag før morgendagen står i Emirates sitt tegn - med arrangement på OSL og i Oslo Spektrum senere på kvelden. Ha en flott mandag!
Emirates har en gallamiddag for sine "nærmeste"... Tror vi blir rundt 500 til middag...og i og med at det holdes i Spektrum så skal det vel skje noe fra scenen også. Kommer rapport!
Endelig mandag Siste kontordag denne uken før jeg setter meg på flyet til London i morgen tidlig, og påspandert landskamp mot England Det gledes! Ha en superduper mandag!
Grynt fra det Sørlandske! 13,5 grader og overskyet her i dag. Høsten er tydeligvis kommet. Men resten av uka ser bra ut værmessig iallefall. Nå er det kontoret som gjelder ut dagen før man skal gjennomføre 2 styremøter i kveld. Så da kan man jo bare begynne å glede seg til tirsdagen allerede!!
På vei til toget, der turen går til Oslo. Fått to meldinger om forsinkelser på toget tidligere på morgenen, håper det er i rute nå. Ønsker alle en fin dag!
Goood morgen fra solfylt Trondheim! Nydelig dag i vikinghovedstaden. Får vel prøve å gjøre noe fornuftig selv om hodet nå kun tenker på champers og DXB! Ha en super dag! Sees i morra!
God morgen fra Lllestrøm.. joda, bare tenker på i morgen.. Oss med honnør rabatt har sikret seg fullsizeseng t/r I Reidar-klasse... Det blir lite søvn, så man får ta med seg mest mulig...
God morgen fra Helsfyr Nok av oppgaver å ta fatt på, før man forlater åstedet og fokuserer på Dubai/Emirates-turen. Ser frem til den. Og om det er glad mandag? Nei, men det er sikkert pga mandager aldri har vært min favoritt dag - den kommer tross alt etter en søndag. Ha en bedre dag!
God morgen! Går bare å gleder meg til i morgen, tenker ikke på annet Ellers skal man på premiere for "mot naturen" i kveld. Ha en fin mandag!
Takk, glad mandag fra Sola også, men tirsdagen ligger vel an til å bli enda gladere for de fleste her inne ? Eller hva Da ettermiddagen for min del skal tilbringes i møte med våre husverter er jeg i ferd med å stenge ned mitt kontor for denne uken. Lurer på om vi får servering? Eller er det å regne som "smøring" mon tro? Vell, en flott mandag ønskes alle, så sees vi i morgen da
God mandag fra Majorstua! Svetter over alt stoffet jeg må gjennom i pensum den neste måneden, men det hjelper veldig på motivasjonen at jeg skal en snartur til Dubai i morgen! Å som jeg gleder meg! Fortsatt god dag ønskes!