Glad mandag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 01. sept 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    På tide å sparke i gang den nye uken. Nok av oppgaver som skal løses i dag før morgendagen står i Emirates sitt tegn - med arrangement på OSL og i Oslo Spektrum senere på kvelden. Ha en flott mandag!
     
    Flemming Poulsen liker dette
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Hva skjer i Oslo Spektrum i morgen? :confused:
     
  3. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Emirates har en gallamiddag for sine "nærmeste"... Tror vi blir rundt 500 til middag...og i og med at det holdes i Spektrum så skal det vel skje noe fra scenen også. Kommer rapport!
     
    Flemming Poulsen and Jørgen like this.
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig mandag :) Siste kontordag denne uken før jeg setter meg på flyet til London i morgen tidlig, og påspandert landskamp mot England :) Det gledes!

    Ha en superduper mandag!
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grynt fra det Sørlandske!
    13,5 grader og overskyet her i dag. Høsten er tydeligvis kommet. Men resten av uka ser bra ut værmessig iallefall.

    Nå er det kontoret som gjelder ut dagen før man skal gjennomføre 2 styremøter i kveld. Så da kan man jo bare begynne å glede seg til tirsdagen allerede!!
     
  6. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    På vei til toget, der turen går til Oslo. Fått to meldinger om forsinkelser på toget tidligere på morgenen, håper det er i rute nå.
    Ønsker alle en fin dag!
     
  7. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Goood morgen fra solfylt Trondheim! Nydelig dag i vikinghovedstaden. Får vel prøve å gjøre noe fornuftig selv om hodet nå kun tenker på champers og DXB! Ha en super dag! Sees i morra!
     
  8. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Lllestrøm.. joda, bare tenker på i morgen.. Oss med honnør rabatt har sikret seg fullsizeseng t/r I Reidar-klasse...;)
    Det blir lite søvn, så man får ta med seg mest mulig...:confused:
     
  9. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Helsfyr
    Nok av oppgaver å ta fatt på, før man forlater åstedet og fokuserer på Dubai/Emirates-turen. Ser frem til den.
    Og om det er glad mandag? Nei, men det er sikkert pga mandager aldri har vært min favoritt dag - den kommer tross alt etter en søndag.

    Ha en bedre dag!
     
  10. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen!
    Går bare å gleder meg til i morgen, tenker ikke på annet :)

    Ellers skal man på premiere for "mot naturen" i kveld.

    Ha en fin mandag!
     
  11. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,775
    Bonuspoeng:
    183
    Takk, glad mandag fra Sola også, men tirsdagen ligger vel an til å bli enda gladere for de fleste her inne ? Eller hva ;)
    Da ettermiddagen for min del skal tilbringes i møte med våre husverter er jeg i ferd med å stenge ned mitt kontor for denne uken. Lurer på om vi får servering? Eller er det å regne som "smøring" mon tro?
    Vell, en flott mandag ønskes alle, så sees vi i morgen da :)
     
  12. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God mandag fra Majorstua! Svetter over alt stoffet jeg må gjennom i pensum den neste måneden, men det hjelper veldig på motivasjonen at jeg skal en snartur til Dubai i morgen! Å som jeg gleder meg! Fortsatt god dag ønskes! :)
     

Del denne siden