Glad mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 18. mai 2015.

1. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden - nå må noen gjerne skru på varmen... Dagen begynner på bryggekontoret og så er jeg litt usikker på ettermiddagen. Kvelden byr uansett på en treningsøkt. Ha en bra start på den nye uken.

2. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,248
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra et strålende Stavanger. Første på programmet idag er et hopp til Oslo med DY så videre til Bodø. Tror belegget hos dem er i ferd med å normalisere seg.
    Denne uken blir det bare administrativt arbeid og lite av den vanlige friheten. Sjekket selvsagt ikke værmeldingen for Bodø, spørs om små sko, kortarmet skjorte og tynn jakke er skivebom?

Ha en flott mai uke :)

3. stalek

stalek Medlem

Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra hovedstaden, på vei til jobb for nok en uke med for mange poster på programmet. Fryder meg over at gårsdagens skipsdåp i Bergen ble noe helt annet enn det Bergens T. hadde dømt det med, kupping av 17 mai feiringen gikk de så langt i å påstå!

Av det som også er nytt så venter vi nå en liten Behrns&Karlsen junior i november, det gleder jeg meg enormt mye til!

Ha en strålende fin dag folkens :)

Henrik, PettR, AndersB and 6 others like this.
  4. PettR

PettR パイロット

Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Guuud morning!

Været i hovedstaden ser ut til å bli bedre i dag, og hvis det holder seg blir det en flytur fra kjeller og litt flightsim hjemme, i den rekkefølgen.

Ha en bra mandag!

5. Snorreth

Snorreth Medlem

Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Gardermoen.

Skulle egentlig være en smud dag opp til Bodø, men da jeg i gårkveld oppdaget at min flybillett gjaldt for en random dato i 2016 måtte jeg søke gjennom alle kanaler etter ledige seter. Selvsagt var alt stappfullt i dag utenom noe 1840.
    Har derfor bare dratt avgårde til Gardermoen.

Sitter nå og venter optimistisk, men naivt på 19C. Flyet er fullstappa, men håper det alltids er noen som forsover seg og jeg kan bumpe oppover i waitlist.

I verste fall har jeg fly klokke 1840 i kveld, men arbeidsdagen ryker hvis jeg ikke kommer meg på 0830-flyet.

Ha en stråååålende dag.

EDIT: Da er undertegnede på vei hjem til Oslo igjen. Trøsten er at jeg også kan ta med meg kilovis med bagasje når jeg reiser til Bodø senere. Jaujau.

Last edited: 18. mai 2015
    PettR and SASDC8 like this.
  6. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra det Sørlandske!

De mørke skyene som ble liggende over oss i går på 17 mai er i dag borte vekk (typisk) og erstattet med blå himmel og strålende sol. Og jeg skal sitte inne på kontoret i hele dag. Jaja. Er det rart at jeg drikker....

Allikevel ble det en fin 17 mai i går med aktiviteter fra morgen til kveld.
    Dagens skuffelse består i å plutselig finne ut at dette faktisk er en 5 dagers uke. Er det noen der ute som kan fikse det slik at vi kan flytte 2 pinsedag fra mandag til kommende fredag? På forhånd takk!

PettR and SASDC8 like this.
  7. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bodø!
    Sol og lettskyet vær, men 8 grader så langt, så sommerjakke er helt ok dersom man ikke skal henge utendørs over tid. Enig med @Bizflyer noen må se på om det er mulig å lage 4 dagersuke av denne uken også.

Ha en strålende 18. mai!

PettR, Fnate and Bizflyer like this.
  8. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,294
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Her er man godt igang med dagens dont, kaffe er konsumert i bøttevis allerede, for man er da trøtt idag.... Kjører en liiiten MR i morra til TXL -x'er fingre for at det ikke blir noe krøll i Tyskland, da det er retur med samma kjerre :)
    Ha en strålende dag :D :D

9. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    WOW!!!! Gratumulerer så voldsomt!!!

God morgen fra München. En latterlig intens uke er over. Det har vært møter, wine hours, middager og organisering absolutt fra morgen til langt på natt i 5 dager. Nå er unge Fnate helt på felgen, stemmen rusten og sikten dårlig.

Lufthansa C hjem til Oslo kl 15 blir fint nå. Satser på litt frokost i kantina. Ble nemlig et aldri så lite sjøslag med crewet igår også. Vi kunne jo ikke sette igjen godsaker på standen...

Ha en fin en.

10. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grattis! Utrolig at du har funnet tid til slikt mellom alle båtturene og øldrikkingen.
    Nå gjenstår det bare å spekulere i om unnfangelsen skjedde ombord på Lofoten eller Stena Saga...........:cool::p:D:eek:

11. stalek

stalek Medlem

Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Takk gutta!

Erling, ja.. det var det da.. :p

Fnate and SASDC8 like this.
  12. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer så meget. Nå er det bare å stålsette seg for del 2 etter fødsel... Produksjonen av avkom er bare kos, utfordringen kommer etterpå... :D:D:D

13. Travelmate

Travelmate Guest

God formiddag fra Sotra! Det er DY-uke for meg fra i morgen av. Først en t/r Stavanger og så en tur til Oslo før hele svigerslekten fyller huset på fredag :)

14. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    411
    Bonuspoeng:
    83
    Ettermiddag fra Bergen. Litt rar følelse her etter hjemmedag med syk datter når det koker på jobb og jeg dksl til Houston på onsdag. Fikk for øvrig beskjed fra sas eurobonus om at jeg ikke fikk tilbake noen poeng på min kones avbestilte billett til Houston på samme ref som meg. Min billett ender plutselig opp med å koste 100 000 og ikke 50 000.

Del denne siden