Glad mandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 14. sept 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Ris. Nede fra fjellet 1241 m.o.h....for et land vi bor i!!!! Er noe innigranskauen støl...så ettermiddagens treningsøkt kan bli tøff. Men først venter bryggekontoret. Ha en bra start på den nye uken.
     
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Nsb til Osl. Akkurat ankommet Lillestrøm. Osl har vært snill med meg i dag og gitt gate 24. Alltid ekstra spennende med sikkerhetskontrollkøen på mandager. 3 min kø nå, men det ankommer et smekkfullt flytog 4 min før oss...
     
  3. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    I dag skal jeg prøve jobben som valgfunksjonær. Det blir en lang dag...
    Ha en fin dag der du er!
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Sitter her og prøver å forstå logikken i billettmotoren til SAS...
    Jeg ønsker denne itinerarien:
    OSL - CPH - SFO -SAN, MIA - ARN - OSL.

    Men samma åssen jeg snur og vender på det, så kommer ikke sas.no opp med noe.
    Jeg kan forsåvidt forstå at den mener det er fornuftig at jeg tar OSL - EWR - SAN, men jeg syns likevel at det ville vært naturlig at SAS hadde prioritert eget metall? Er ikke det rasjonelt da? Hvis jeg skal selge en billett for å få en kar fra A til Å, så selger jeg en billett der jeg kan transportere vedkommende helt til Y før den reisende må over på annet selskap? Ikke N, hvor halve reisen går på annet selskap.

    Hvorfor denne melkeruta? Jeg reiser heller 0:50 + 11:00 + 1:40, med stopp innimellom og ikke minst immigrasjon på vestkysten enn å reise 7:00 + 6:00 (narrow body!!) og immigrasjon på østkysten.

    Atpå så foreslåes det reise med innenriks i USA på AA og Virgin, hvor ble det av samarbeidet innen *A?

    Noen som har en fornuftig forklaring på dette?
     
  5. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    og nå er man ute 19-helvete og har snart sluttet å ønske personen foran meg i sikkerhetskontrollen en forferdelig dag siden han ikke forstod han hadde en saks i sekken.

    Nå går agresjonen heller utover han som mente jeg hadde noe farlig i sekken. Det hadde jeg ikke, men jeg mistet flyet pga 10 uforskyldte minutter i skammekroken.
     
  6. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Hvilke søkemotorer har du prøvd og når skal du reise?

    Hur morning fra TRD! Søvn er oppskrytt, en dag nærmere ferie.
    Ha en fin en!
     
    RoadKing liker dette
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Har i utgangspunktet sett på bare sas sin, forventer liksom at sas vil promotere egne fly :), og vil gjerne reise med dem (innenfor rimelighetens grenser selvsagt).
    Men jeg bør kanskje ta en titt på IATA tool og?

    Utreise 10/3, retur 28/3.
     
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Gudd mårnings fra Trondheim
    Nyyydelig temperatur i morres, og motorsykkel til jobb idag også. Idag skal stemmeretten benyttes ( viktig ) og middagen består av god,gammeldags hjemmelagede kjøttkaker med stuet kål,poteter og brun saus ( viktigere ). I kveld venter en treningsøkt ( viktigst ) :):):)

    Ha en strålende dag :D :D
     
    RoadKing liker dette
  9. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen.
    På vei opp til Blindern for en lang leseøkt i dag. Det blir bra!
    Kom fra Berlin i går med Norwegian, smekk fullt fly.

    Ønsker dere en innholdsrik uke :)
     
  10. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Tidleg på han idag. Har fått lagt ned nokon timars arbeid i excel-arka mine, no går snart turen mot London. Mandagskampar er upraktisk, men har heldigvis moglegheit til å vere fleksibel.

    Ha ein fin dag!
     
  11. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Uppsala,
    Lite antiklimax att vara i vardagen igen efter en superhelg i Hong Kong men det skall nog lösa sig det också när jag väl kommer igång. Ha en strålande start på veckan!
     
  12. Fridtjof

    Fridtjof Aktivt Medlem

    Innlegg:
    355
    Likes mottatt:
    404
    Bonuspoeng:
    63
    Blåmandag fra hovedstaden.

    0610-flyet fra Trondheim og rett på jobb etter et surt overtidstap på Lerkendal er ikke å anbefale.

    Godt valg folkens! Bruk stemmeretten.
     
    kiev, RoadKing and afirm like this.
  13. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Helt sjef mandag i Trondheim.

    Startet dagen med å signere hos min kommende arbeidsgiver, stor dag. Nå har jeg funnet tilbake til leseplassen der de kommende ukene sakte men sikkert tegnes opp, og skoleprosjekter gjennomgås for full maskin.

    Valgdagen er endelig kommet og den politikkinteresserte biten er som en unge på julaften, ser frem til kveldens valgvake på en av byens restaturanter.

    Ha en herlig mandag! Og til dere politisk interesserte, godt valg!
     
    Last edited: 14. sept 2015
  14. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Mandag og valgdag!

    Selv er jeg en av mange som opptrer som listefyll i dag, men vi har vel en misjon vi også. Mulig at jeg tar fullstendig feil, men inntrykket mitt er at flere enn vanlig vil stemme i år og det er jo bra! Hadde en liten seanse i fjøra fredag kveld/natt i ett nydelig høstvær med god drikke, gitar og en del venner og naboer rundt bålet og engasjementet der var i alle fall upåklagelig!

    God mandag og godt valg!
     
  15. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God valgdag fra det Sørlandske!
    Vi er i gang med storrengjøring her i sør. Hele landsdelen skal vaskes etter sommeren tydeligvis. Det bøttet ned i går, og i dag og skal fortsette helt frem mot helga. Enda godt Noas ark ligger utenfor her. Regner med de holder på å fylle den opp med 2 av hver fra dyreparken.....

    Selv om dagen i går var av den slappe typen, var det saktens tungt nok å stå opp i dag morges. Men det gikk jo på et vis. Men man skal ikke se bort fra at man legger inn en liten lur i ettermiddag sånn for sikkerhets skyld.

    Har allerede vært i stemmelokalene og gjort min borgerplikt. I tillegg har jeg for første gang i mitt liv stemt i kirkevalget. Ene og alene for å bidra til at en meget spesiell kristenfanatiker ikke skal komme inn i Kirkerådet. Han har sågar bebudet at han skal melde seg ut av kirken hvis han ikke får det som han vil, og det å få ham ut av kirken ser jeg på som et privilegium å få lov til å hjelpe han med.... Så det så!

    Fortsatt god uke!
     
    Ruby, Adrian E and Travellingalf like this.
  16. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,801
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden.

    Tilbake på jobb etter tur/retur Trondheim i går for å dra på Stabæk-kamp. Jævlig kjedelig med mål på overtid av overtiden.

    Det toppet seg med at SAS reduserte Plus fra tre til to rader, slik at jeg endte opp med en ganske stor dame i midtsete mellom meg og en bekjent. Samtidig var det ihvertfall 20 ledige midtseter lenger bakover, så jeg hadde trolig hatt ledig midtsete om jeg hadde flydd Go… Ekstremt frustrerende!

    Så ja, dette er en blåmandag.
     
  17. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Morn! Kom for sent på jobb, er kjempesliten, fordi en av leietagerne mine visstnok hadde "crazy sex"! Så "CRAZY" at til og med strømmen gikk!! Her er SMS jeg fikk i natt:
    12004782_10156074675280529_1101855168647674697_n.jpg
     
    Last edited: 14. sept 2015
    tommy777, Baldrick and RemiWM like this.
  18. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim, her er det på ingen måte blåmandag. Dagen har gått med til heving av kaffekoppen og bestilling av ny telefon. Redd dette kan bli den siste telefonen på 5 år om miljøpartiet får det som de vil.
    Uansett, ha en flott mandag og et godt valg.
     
  19. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God valgmandag. Jeg er ikke listefyll så jeg er fryktelig spent på valgdagsmålingene og resultatene utover kvelden!
    Nå skal jeg først gjennomføre borgerplikten, og i likhet med andre stemmer jeg også i Kirkevalget. Mørkemenn fra Sørlandet har ingenting i bispedømmerådet å gjøre ;)
    Deretter blir det avsluttende eksamen på høstens valpekurs, og deretter valgvake. Håper det blir noe å feire. Er blitt lovet champagne uansett så det lover jo bra :)
    Tilbake til Bodø i morgen! Blir vel greit å starte studiene nå tenker jeg :p

    Ha en fin mandag du også :D
     
    MadsVaHa liker dette
  20. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld fra Rhodos! Dagene går for det meste i det samme. Bortsett fra idag så bestemte vi oss for å ta frokosten på rommet, fikk levert så mye mat at vi faktisk skippa lunch og var ikke sulten igjen før middag (og vi spiste ikke alt heller). Hudfargen begynner å bli mørkere, så man slipper å gå vinteren i møte "finnmarksblå".

    Ha en fortsatt god kveld! :)

    P.S. Følger med på valget hjemme! Lykke til alle aktive, uansett tilhørighet! :)
     

Del denne siden