Glad mandag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 14. des 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra bryggekontoret. Siste hele arbeidsuke i 2015 er sparket i gang. Ute er det endelig noe som minner om vinter - måtte vi få en hvit jul i tillegg til kulden. Ha en fin dag!
     
    Flemming Poulsen and Bizflyer like this.
  2. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Skøyen.. Litt kaldere her enn i HKG! Klar for enn 4-dagers uke og så juleferie! :)
     
    Shyneno and Flemming Poulsen like this.
  3. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen!
    To dager igjen til ferie og jeg har laaange lister med alt jeg skal gjøre. Fikk høre at flyet mitt fra Købehavn til Shanghai er overbooket, så da begynner man å lure på om man kanskje burde betalt for oppgradering... hehe, men siden jeg fortsatt er gniten (og kort i beina), tror jeg at jeg forblir i monkey business. :)

    Xxx.
     
    Flemming Poulsen and RoadKing like this.
  4. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra KRS Vest!
    Såvidt under null, så det hvite stoffet smelter omtrent i samme farta det kommer ned ...
    Det ble en halv dag på jobb, så ble jeg sendt hjem pga influensa. Slår ikke feil rett før juleferien :/

    Ha en fin dag der du er, enten du står, sitter eller ligger :)
     
    Flemming Poulsen liker dette
  5. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Ja det var gla-mandagen sin det tenker jeg!

    Å logge seg på BA kontoen i dag var en sann fryd!

    Gullkortet er et faktum! :D
     
  6. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Fly fra TRD til Køben kansellert, to timer til ny billett kom, men varsel om at de leter alt ruter kom med en gang, 50 min venting ved gate ombord, booket om fra Oslo til Birmingham via Frankfurt, lander for sent i Oslo, blir booket om til Birmingham via Brussel, ber pent om å få fly med første til Manchester for så å ta toget dit jeg skal..Alt dette før kl 10...Bortsett fra gå sakte aksjonen på Værnes, har dette kaoset gått på skinner. SAS er mestere i å rydde når alt går til H***
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det Sørlandske!
    Her kom vinterens første snø i dag. Og så slo det om og ble regn, så sludd og nå er det ei skikkelig sørpe på bakken og glatt både her og der.
    Satser på at det har smeltet til jeg skal hjem. Skal bli varmere de neste dagene, så det blir vel neppe liggende lenge.

    2 møter unnagjort på jobb allerede og fortsatt stor bunke å gyve løs på. Reisekompisen sitter på julemarked i Berlin og drikke gløgg med noe godt oppi. Skulle heller vært der. Det er jo derfor jeg drikker!

    God uke ønskes! Hikk!
     
    Flemming Poulsen liker dette
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Gooood mandag.Øresus,fyllesyke og godeminner etter DumDumBoys-konsert på lørdag. Jobben er igang og tjo hei

    Ha en underbar mandag :) :) :)
     
    Flemming Poulsen liker dette

Del denne siden