Glad onsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 10. sept 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen alle bonusfebere... Klar for dagens bryggejobbing før ettermiddagen/kvelden byr på en treningsøkt - CoreEB er godt i gang. Ha en sprek onsdag!
     
    Fnate and PettR like this.
  2. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Oslo S.

    Ser ut til å bli en riktig fin og varm dag med 21 grader spådd midt på dagen.
    Fornyelse av medical litt senere, og kanskje jeg rekker en ekstra lang løpetur?

    Eneste spørsmålet nå er hvilken størrelse iPhone 6 man skal velge. Hmm.

    Ha en fin en!
     
    tommy777 and EB like this.
  3. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra et kontor på Økern.
    Nattskiftet begynner å bli ferdig og jeg er dødstrøtt.

    Ingenting er bedre enn at ting går som det skal, men igjen går det utover konsentrasjon.
    Snart senga!

    Ønsker alle en strålende dag! :)
     
    Last edited: 10. sept 2014
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra L-139 (Klepp Taxi). På vei mot Sola for å fly DY til OSL. Møte på MIL sitt område på Gardermoen idag før natten skal tilbringes hos luksushotellkjeden Thon. Lurer på hva GHA Platinum medlemskapet gir meg i dag
    Ha en flott dag :)
     
    tommy777 liker dette
  5. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Aloha fra Waikiki - mot allt klarte jeg aa komme meg hit og i tide til aa rekke moetet med kunden i Kailua, men utfordringene startet allerede hjemme paa bryggekaia, pga et meget sykt Siemens Styring System paa Fergen Tacoma blir det plutselig satt inn mindre kapasistet fra tid til annen, saa vi kom ikke med 06:20 og med flyavgang 08:30 begynnte det aa bli rimelig daarlig tid, ble droppet av 07:57 og takk for TSA Pre var jeg paa plass i gaten 08:03 - hvor det var svaert svaert svaert lite som lignet paa Boarding av den nydelig 757en som stod paa plass - Slot i SFO 2 timer forsinkelse......men UA fikk meg med en forsinket A319 som skulle ha gaatt 07:24 og doeren smekket bak meg 08:17 - 23A var ikke 1B men jeg var paa vei.....I SFO var det storts ett aa tusle over Gate 86 og finne 16B ombord i en 777 Hawaii versjon - dvs. 16B er veldig Economy.....rett foer doeren lukket kom det en hyggelig Supervisor ombord med et nytt BP - naa med sete 4J - helt greit aa bytte 1B SEA SFO med 4J SFO HNL....naa er det tid for en svoemmetur i det stille hav....etterfulgt av en kald Kona IPA.....Mahalo
     
    tommy777, Fnate, Henning and 3 others like this.
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø. Nitrist og grå dag, men det er jo det perfekte kontorvær så her blir jeg en god del timer i dag :)

    Ha en super onsdag!
     
  7. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Lillestrøm... Forbereder avreise til Costa Rica i morgen. Som Finn Erik en oppgradering til F på UA siste leg EWR SJO . Heldigvis allerede oppgradert til F på hjemreisen LIR IAH....:rolleyes:
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grumpf fra flytoget!
    Fått nok en reminder på at fulle fly og trange seter er en dårlig kombo. Har skrubbsår på knærne og jeg er fortsatt i tvil på om vi landet eller ble skutt ned. I tillegg veltet vi oss inn til gate 9 på Oslo som egentlig ligger nærmere Bergen enn Oslo!
    Og når så sas har flyttet meg fra mitt deilige midtgangssete på returen til 7a uten vindu på et fullt fly kjenner jeg at dette blir en fæl dag!

    Det er sånne dager det hadde vært mye greiere med en privatjet.

    Grumpf igjen! :mad::mad:
     
  9. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra et grått TOS. Her er det kontordag etter en svipptur til Sola i går for et informøte om oljevern.
    Lørdag settes snuten mot Miami for en konferanse mandag til onsdag, og det kom jammen en oppdatert billett fra SAS dumpende inn i innboksen i morrest med Z-klasse på 907 på lørdag. Inderne i Optiontown har slått til igjen.
     
  10. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God dag, god dag, kjære forumfolk

    Formiddagen har gått vekselsvis med til å spre det glade budskap om Widerøe på SAS' Facebooksider, og til å lese om kundelojalitet. Coincidence? I think not ;)
     
    tommy777 liker dette
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan få min Galaxy S3 billig. De ser jo helt like ut ;)

    Jeg ble sjokka da jeg leste om de nye i avisen i går. Bladde meg nedover og tenkte - "hm Galaxy S6... Kult!" - men så var det Apple gitt. Jeg fikk ikke helt tempel i kalsongene av det der. Jeg er ikke noe sånn Android nørd altså. Jeg har en Samsung i Europa og en iPhone i USA, så jeg er litt i begge leire.

    Anyway - rufsete i formen på kontoret i dag. Det passer i og for seg smått dårlig siden jeg skal til USA i morgen, og nesten rett videre til Moskva i neste uke. Men jeg får ta meg litt spinat og håpe på det beste.

    Ha en vesentlig bedre dag
     
    tommy777 and PettR like this.
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Minus plastikken. Ser vel egentlig mer ut som en iPod touch. Ikke noe religion her, men heller litt artig å se at det er mer skjending av Apple hatere i sosiale media enn noe annet det siste døgnet ;). Artig med nytt, men ingenting som får meg til å bestille noe som helst enda.

    God morgen fra Chicago. over 20 grader, men ett helsikes regnvær på morran.

    Ellers har man shoppet flybilletter og skoflet over daler verdt ca. 12 iPad til BA for å komme seg t/r til Europa ett par ganger i høst 62A x 3 og kapteinstolen 28B, sistnevnte i påvente av at Club skal åpne seg på siste flighten.

    Atlanta i morgen og møte med en gammel venn som nylig fikk jobb som ny Skymiles sjef.

    Hei hei!
     
    Fnate and Cecilie like this.
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var man på OSL igjen og prøver å manne seg opp til hjemturen.
    8a på et fullt fly. Hater det. Sas flytta meg fra midtgang til vindu i går da de reduserte plus, og ingen flere midtgang ledig. Hater når det skjer. Trengt blir det sikkert også. Bare glad det ikke er lengre flight.

    Og enda godt man ikke skal fly til Oslo igjen før i morgen.........
    Satser på bedre plass da.

    I tillegg ble jr syk og åtte hjem fra skolen. Ikke så lett å være i Oslo da med planer lagt for hvilke. Kompis han skulle være med hjem.

    Ikke min dag i dag tydeligvis......
     
  14. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Ville verken hatt ny iPhone eller gammelt Galaxy S3, S4 og hva nå alt det heter.. Windows Phone 8.1 er tingen nå :)

    God ettermiddag fra tiggerstaden.
    Akkurat ramla ned dørene her hjemme, etter en travel dag på jobb. Måtte det bli litt roligere i morra.
    Ellers venter jeg på at SerAldriSiden.no (også kjent som den stabile siden sas.no) skal våkne til liv igjen, om det skjer.. Ett par ting en skulle ha sjekket på EB-kontoen.

    Ha en bedre dag!
     
    Fnate liker dette
  15. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag. Samtaleemnet på jobben har dreid over til at SAS burde få premie for å greie å ta ned websidene sine så grundig som de har gjort. Ellers relativt rolig og greit her.

    [​IMG]

    Å, er det du som er Windows Phone brukeren :D
     
    Fnate, Bjørn Helge and Jørgen like this.
  16. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    I den store tråden på Flyertalk om BA sine mobilapper, ble det etterspurt en app til Windows Phone. Det var visst ikke noe marked for det, fordi han i UK som hadde det, ikke fløy BA :p
     
    Last edited: 10. sept 2014
    pgaa, Fnate, AndersB and 1 other person like this.
  17. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Jau. iPhone ble jo gørr kjedelig i lengden, ikke akkurat noen revelusjon hvar gang det kom en ny modell. Hadde hatt alle modeller frem til 5'ern.
    Hatt å ett par Samsung Galaxy, hvor med Android en fikk mye bråta en ikke ville ha installert. Den siste mistet jeg i dass, noe som passet bra - hadde en god unnskyldning av å få en ny en av jobben.
    Og da ble det Windows Phone - beste telefonapparat jeg har hatt! :D
     
  18. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Spøk på CNN en tid tilbake.. John Vause spurte CO-anchor Rosemary : " What is the difference between iPhone 5 and 6 " . Rosemary: " No idea". John : " $ 200" .:confused:
     
    AndersB and pgaa like this.
  19. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Snart på tide med ny telefon da når min snart to år gamle Nexus 4 (uten no plastikk) til 4k ny er blitt tatt igjen av iPhone. Er nå ikke så fryktelig religiøs ene eller andre veien, men kommer nok aldri til å ha iPhone, men har f.eks vært rimelig happy med iPaden min, som nå er pensjonert til fordel for en MBA 13"
     

Del denne siden