Glad onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 18. mai 2016.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Riktig god onsdags morgen.

    Sitter i drosja på tur til TRD for til til DXB etter en fin langhelg hjemme med familien.
    Turen går via OSL og LHR.
    Ser virkelig frem til BA F fra LHR til DXB.
    Råkkestjerne på the Concorde Room @Fnate style!
    Men først, bollestua på TRD.

    Ha en boblende dag!
     
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra California. Her er det skikkelig varmt klokka 2130, tipper minst 25-28 grader.

    Lange dager, tror det blir bingen rimelig snart
     
    Bjoern In America liker dette
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Vigra Flyplass også.

    Her var man ekstra tidlig ute i dag grunnet frykt for kaos og lange køer i sikkerhetskontrollen etter langhelgen og det ser ut som at det var en god idé. Sitter nå ved min faste SAS gate og venter på SK4139 til SVG via BGO og under fem meter fra gaten er de godt i gang med den nye "loungen" som vel skal åpne 1. juni. Kanelboller - here we come!
    image.jpeg

    image.jpeg
     
    Petter B-C and Bizflyer like this.
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,078
    Likes mottatt:
    68,759
    Bonuspoeng:
    293
    Har ennå ikke skjønt poenget med SAS (gull) bollebu ....
    Sitter på BGO og savner ikke kanelboller i det hele tatt!

    Har bestilt en velsmakende frokost i blå pappeske på flyet til Oslo.
     
  5. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Bergen.
    Flyet fra PVG til CPH var nestenhelt tomt i eco i går og halvfullt i plus. Nesten litt irriterende å ha betalt for oppgradering til plus når man kunne slanget seg på en to- eller fireseter. Synd jeg ikke drikker alkohol (er ikke avholds, men får migrene av alkohol... :-( ). Hehe, ved siden av oss satt det to menn som tydeligvis skulle få mest mulig ut av plus-reisen sin: De hadde et jevnt inntak av alkohol fra loungen til landing i CPH. Tigermor var imponert over at det var mulig å drikke så mye og likevel oppføre seg pent! ;)

    I dag skal vi pleie reisemigrenen, pakke ut og få litt orden i heimen.

    Xxx.
     
  6. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,366
    Likes mottatt:
    28,907
    Bonuspoeng:
    183
    Solen skinner. Godt og vel halvveis til Stockholm, DY bort og blåhvitt på vei hjem i formiddag.
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Grdmf fra det Sørlandske!
    Stiv og støl etter 14 timer på farten i går. Godt man har kontorjobb så man ikke må bevege seg like mye i dag. Her er det bare møter, møter, møter hele dagen i dag.
    Ble forøvrig en strålende 17. mai i går.

    Så nå kommer SAS med bollelounge også i Ålesund. I Kristiansand har det jo ikke vært nevnt med et eneste ord..... SAS prioriterer tydeligvis ikke sine gode kunder i Krsand! Er det rart jeg drikker??
     
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Gudagen fra Trondheim
    Hardt å være tilbake på jobb etter langhelg....Hmprf, begynner å bli for gammel.

    Rolig dag - kjører på med en treningstur i kveldninga...:):)
     
  9. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Oslo!
    17. mai og langhelg er vel overstått, og nå økes også tempoet på lesingen til sertifisering før sommeren. Er visst ikke helt ferdig med eksamenstid allikevel.

    Ha en bra en!
     
  10. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde jo helt glemt at jeg skal på fotballkamp i dag. Og drikke øl! :D

    upload_2016-5-18_15-39-12.png
     
    tommy777 and geddi like this.
  11. WillOKC

    WillOKC Medlem

    Innlegg:
    81
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    18
    Hei! Jeg er helt ny her og tenkte å melde meg opp for 1/2 satsningsområder, 1. Eurobonus Premium kreditt, hvor jeg overstiger 100k uten problemer første året og kan dermed sanke inn en companion ticket. Er også under 26 år og såvidt jeg kan se har SAS Meget gunstige rater for oss? 2500 Tur/Retur USA blant annet.

    Evt 2. Fly Norwegian, samle Norwegian CashPoints + bruke Norwegian sitt kredittkort (Som jo er gratis). Problemet slik jeg ser det er at Norwegian kun gir poeng på brukte kroner -skatter og avgifter, noe som gir svært få poeng ved billige reiser....


    Noen som har tanker om hva jeg burde gå for? Flytter snart inn i ny leilighet også, så blir fort et år med endel høyere forbruk enn vanlig så kan sanke inn endel poeng.
     
  12. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,528
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Hei og velkommen hit! Jeg tror nok ikke du vil finne noe soleklart svar på ditt spørsmål right off the bat, da begge programmene har sine fordeler og sine ulemper. Personlig syntes jeg SAS sitt er langt bedre, men det er for meg, mitt reisemønster og min bruk av bonuspoeng. Hva slags reisemønster vil du ha (hvilke ruter, og hvilke klasser)? Hva er det du ønsker å få ut av bonuspoengene? Er det å få en billig USA-ferie i economy du er ute etter, eller er drømmen å reise i First Class rundt kloden?

    Det ble forøvrig skrevet en fin sammenligning av de to bonusprogrammene i vinter. Du finner den her.
     
    WillOKC liker dette
  13. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis du får AmEx Platinum så er det et lett valg.. Da hadde jeg garantert satset på Eurobonus og CT. Hvis du er som meg og bare får Premium så tror jeg kanskje at jeg hadde sett på Norwegian Reward en gang til.
     
  14. WillOKC

    WillOKC Medlem

    Innlegg:
    81
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    18
    AmEx Premium gir jo også Companion Ticket, dog kun med SAS, blir vel 100k points for tur/retur USA på Biz? Er forsåvidt noe jeg kan gå for det.
     
    Last edited: 18. mai 2016

Del denne siden