Glad søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 04. mai 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Snart frokost så tur ut til og rundt Brønnøya. Utrolig flott vær men samtidig absolutt i kjøligste laget - men at solen skinner fra knallblå himmel er digg. Gjør det beste ut av din søndag også!
     
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra havet. Har drømt meg bort i to elefantrapporter etter lunsj her, men nå er det på tide å gå å se til at gutta til onkel John ikke fyrer 800 bar opp i rumpa mi.
     
    Fnate liker dette
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. Frisk og rask etter å ha ligget og strukket meg omtrent til nå.

    Hadde tidenes morsomste restaurantopplevelse igår på M Tapas i Lillestrøm. Vi hadde fått servert 3 øl som var 100% flate. Det var ikke en boble å spore. Så vi klaget. Da kom manager. Løftet glassene. Stakk en kniv nedi og rørte heftig rundt i glassene.

    - "Se. Bobler!" - Sa hun surt, satte fra seg glassene igjen og gikk videre. Jauda. Terningkast 7.
     
    Jørgen liker dette
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Penger tilbake nei. Vi fikk ikke engang ny øl med bobler. Manageren synes nemlig vi var ekstremt urimelige. Men vi koste oss og rørte rundt i ølen vår hele måltidet, så jeg tror hun fikk med seg at vi var uenige med henne.
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Søndag! Ikke spesielt god. Men det kan man vel bare takke seg selv og inntaket i går kveld/natt for. Ingen problemer med boblene i min øl iallefall. @Fnate du skulle jo bare reist deg og forlatt stedet og aldri kommet tilbake igjen. Slik service er jo ødeleggende for dem selv.

    Nuvel. Her har man sovet til langt på ettermiddagen. Deilig var det. Ingen planer for resten av dagen. Tror jeg vil spise en is nå. I morgen er det jo mandag alt....
     
  6. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Venter i spenning på TR fra asia turen din :cool:
     
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Klepp, har slitt som en okse i hele dag, det kan være noe dritt med utleie av hus når Hagen er stor som en fotballbane, har spadd opp 4 hjulbårer med løvetann...
    Nå drikker jeg en velfortjent halvliter med øl.
    Hadde han det gjort, så er det jo ikke så mange steden igjen der oppe ;)

    Ha en flott kveld
     
    SASlovah4evah and Fnate like this.
  8. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God kveld fra Tromsø! Ikke så verst her - i alle fall ikke noe særlig snøfall å snakke om i dag... :)

    Tur til London på onsdag i den kommende uken, og legger inn et helgestopp der for å slippe å stresse hjem med fly kl 1020 på lørdagen (bonusovernatting på The May Fair - grei value for money, selv etter at de satte opp prisen til 70k per natt; alternativet var å betale rundt 320 pund per natt). Da kan jeg få besøkt litt venner på lørdagen, tenkte jeg. Tur på Cranebank (BA Flight Training) blir det også, med en simulatorrunde i B747-sim (jeg tror det er bortimot 10. gangen jeg er der...). For de som ikke har prøvd det så er det virkelig morsomt. :)

    I tillegg kom jeg til den konklusjonen at det er verdt pengene + en fridag på å reise CPH-OSL-BCN t/r medio juni. Da skulle man bl.a. spare inn årsavgiften for Amex-kortet pga at man da blir EBD... :) Satser på at det er uproblematisk med turnaround på 50 minutter på BCN. Noen som vet?
     
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Titta! Havsutsikt! :p
     
    Fnate liker dette
  10. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28

    Tøft. Hvor bestilte du de t-skjortene? Jeg som er flygærning og elsker t-skjorter burde hatt noen sånne med flymotiv.

    Forøvrig. Frister med en runde med Norge Rundt her også. Jeg vil tilbake til nord....
     

Del denne siden