Glad søndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 04. okt 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Ris. Stille og rolig i heimen...og har ingen andre store planer for dagen. Uken byr på bil, båt, fly (de to siste begge med propell) og mere bil. Ha en fin søndag du også.
     
  2. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,203
    Likes mottatt:
    4,232
    Bonuspoeng:
    113
    Min første post på Inside. Litt rufste enda, men har bra potensiale.
    (Hvor er den jæv.. se-nye-post-knappen i Safari da???)
    Søndag er ellers en fin dag her på OSL. Har hatt en uke i Brussel, svipp innom Tromsø, skal nå en uke i Bordeaux, så en uke i Berlin før det hele avrundes med FTA.
    Trodde Trondheim hadde dårlige connections i helgene, men Tromsø tar kaka. Nesten enklere å reise via Longyearbyen.
    Anyway - sees inne på gullkantina for de som er i området!
     
    Larata liker dette
  3. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    En time i hvit thermos med Amanda IGJEN (som alltid håndhilser og ønsker velkommen), og dagen er reddet!!! Glemt er rumpa ved siden av som tøt under armlenet mens hun leste papiravis(hvem har papiravis på fly i 2015?) og økte kroppstemperaturen min med 5 grader, eller kapteinen fra Thai som rota seg bort i tåka på Kastrup og sendte oss en runde til over Køgebukt, for å unngå å ende som makrell i tomat, og som gav meg drøyt dårlig tid fra B7 til A12.

    Nå er jeg på vei til Zürich og knappe tre timer i Swiss First lounge for å plage ungene på instagram(Første pinlige situasjon kommer når jeg må i dusjen kl 10 for at den største skal få BVLGARI-såpe til samlingen), før det blir dagflygning til Dubai og jeg nok en gang må be om å få pysj midt på dagen(småkleint, men minste samler på hotelltøfler..og pysj=tøfler i hennes verden)..Nå kom jeg plutselig på at jeg har "glemt" å fortelle at jeg blir to dager i Dubai og ikke en...og må innom Sveits for et møte på veien hjem, scheisse! Jeg priser meg lykkelig for at jeg ikke er dame og måtte leve med en mann som skal planlegge...Det blir vi aldri gode til, ei heller gi tydelige beskjeder ;-)

    Lenge leve skolefri, høstferie, +10 grader, stiv kuling, unger som krangler og husvask...Jeg stikker til +35 grader, sol, gull, glitter, sjampis, hotellseng med fire puter, topptur og ostefondue.....For å jobbe :-D
     
    KatManDu liker dette
  4. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra det høye nord (HFT)! Snøen har kommet ned til 50 meter.
    Høstferien er over, og i kveld blir det retur til varmere breddegrader (KRS via TOS og OSL).
    Ha en fin søndag der du er :)
     
  5. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo

    Ikke stort som skjer her så langt, men det lever jeg bra med - er jo ukas kjedeligste dag fra før.

    Merseyside-derby er det idag som jeg få med meg, satser på seier til de rød. Men gudene vet åssen det går, til å med Nest-Sotra er jo bedre enn de for tiden... Så..

    Ha en bedre en :)
     
    Blaa liker dette
  6. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Hovedflyplassen,

    Våknet dugg frisk 0800, da min bedre halvdel hadde glemt å besøke AS Vinmonopolet kl 14:59, sikker godt for lever og kropp og sjel.
    Dagen i dag blir helt uten insideflyer.no - isteden parkert med min gule QR-matboks på dugnad på Hellerudsletta. Siste innspurt i stykket "Skatteøya" som spilles i Ullensaker kulturhus 13-16 oktober, fortsatt mye billetter igjen.

    Ha en flott søndag !
     
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Stavanger. Her er formen stadig dårlig etter fredagens kalas. Tror jaggu jeg har slått opp en gammel alkoholskade. Ellers er været på disse kanter strålende så nå blir det straks en liten utflukt med familien. Så får vi ta en kvil i stolen senere. I morgen bærer det tilbake til Oslo for møte.
    Ha en fin fin dag :)
     
    tommy777 liker dette
  8. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag. Egg, bacon og stekte pølser til frokost, lavkarbo er faktisk en god ting! Kaffen er servert.

    To uker til neste reise, og jeg sitter å planlegger neste tullhelg. Minuset med å bo så langt nord er at utvalget for helgesprell begrenser til Norden og noe Nord-Europa.

    Ha en god søndag! :)
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Tror Rune og jeg er i samme båt. Kan det tenkes at vi drakk av den samme rommen som Flemming kom trekkende med? Tror det var noe galt med den. Etter en forferdelig dag i går, er heller ikke jeg fullt restaurert. Alt er et ork, og det verste er at jeg er nødt til å ta noen timer på jobb for å komme ajour til i morgen. Sånn er det når man stikker tidligere fra jobb en fredag, midt i måndesavslutningen.....

    I dag er det sannelig ikke rart at jeg ikke drikker...........
     

Del denne siden