Glad tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 27. mai 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Solen skinner allerede over Hell. Snart klar for frokost før det blir en flytur sørover mot Oslo. Motemessige imponerer Rica stort i Trøndelag - middagen her på Hell i går var rett og slett fantastisk:) Ha en flott tirsdag!
     
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,928
    Likes mottatt:
    6,735
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola. Litt kan meldes om litt kjølige temperaturer nå må morgenkvisten, dette ser ut til å bedre seg utover formiddagen. Det blir en kort arbeidsøkt i dag siden hele familien skal besøke helsesøster for vaksinasjon før sommerens utflukter.
    Ha en glitrende tirsdag :)
     
  3. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Helsfyr.
    Fått drassa seg på jobb tidlig idag, da det varr saker en måtte ha klare til å sette igang med klokka 7.

    Ha en strålende dag. :):)
     
    Roberto liker dette
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det sørlandske!
    Vind og overskyet i dag. Skarp kontrast til vindstille, sol og 23 grader i går. Så det går da litt opp og ned.
    Begynte dagen med hjemmekontor og er straks i bilen på vei mot en by på det østlandske. Så blir det båttur til og fra Sverige i ettermiddag.
    Hjem i morgen.

    Ha en brillefin tirsdag. I morgen begynner helga!
     
  5. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    God tirsdag alle mann! Enten dere befinner dere i himmelen eller i Hell.
     
  6. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen/dag fra sk4789 til Gdańsk!
     
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Nesten himmelen her... Kom opp i en trafikkulykke på vei til jobb. En ung jente ble påkjørt i et fotgjengerfelt. Håper det går bra med henne!

    Ellers er det full rulle her før man tar seg et par turer til København i morgen :)
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Uff da. Sånt er skikkelig kjipt.

    God morgen fra OSL-kantina. Begynner å småfylles opp litt av folk som jeg mistenker har jobbet med Stones konserten igår. Kaffe og småmat har blitt stappet i gapet og alt er egentlig relativt bra.

    I møterommet her er det heftig aktivitet. Masse mennesker i skikkelig corporate antrekk som diskuterer og veiver med armene mens de tegner på flip-over. Av det lille jeg har overhørt så er det snakk om en form for tidslås på på main Tax-Free etter ombygning. Etter hva jeg forstår både departure og arrivals. Altså at man utarbeider en form for et slusesystem hvor pax må tilbringe en viss tid i tax-free før de kan komme videre til neste avdeling. Crew skal få egne sluser og det er en SAS rep som prøver å få til det samme for EBG/D og *G.

    Interessant konsept de skisser opp, og det virker som et utrolig intrikat system for å få det til å virke. Blir spennende å se hvordan det blir i praksis.

    Ha en fin dag.
     
    TOS and SASlovah4evah like this.
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Milano der solen skinner. Herlige dager i Italia er kommet til ende. BA tar oss til Heathrow, AA videre derfra.

    Kos deg
     
    Fnate liker dette
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    G'eftan her i solfylte trøndelag
    Siktes inn på litt overtid her idag...nærmer seg mnds.avslutning. Ha en sprek dag :):):)
     
  11. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra solfylte Stavanger!

    Dagen har gått med til siste finpussen på eksamenslesingen, Mario Kart i pausene (som merkelig nok ble lengre og lengre) samt signering av arbeidskontrakt og andre voksenpapirer. Straks skal jeg nyte sjøen med gode 20 grader og nesten skyfri himmel. Får attpåtil betalt for det!
     
  12. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,844
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har ikke hørt om dette før, er det ett seriøst forslag? Måtte sjekke om det var 1. april… pressen kommer jo til å ha en field day med dette, provoserte reisende står frem VG og sier det er siste gang de flyr osv. Rykker litt i foten her også, hilsen en som får utslett i tax-free, løper alltid rett til gate eller lounge så går det greit.
     
    Fnate liker dette
  13. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113

    Dagens eyeopener.

    Jeg håper det er noe du har misforstått.
    Kanskje det er en del av et kompromiss. Ok, det blir forenkla tollbehandling og utland-innland transfer kan gå smuuudi, MEN vi tvinger folk til å tilbringe X antall minutter inne i en butikk som både er parfymeri og vinmonopol på en gang.

    Høres ut som en idé som så dagens lys på ett eller annet lugubert julebord. :p
     
    Fnate and Bizflyer like this.
  14. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg oppfattet ikke @Fnate sin redegjørelse som helt seriøst, men kan ha misforstått... :)
     
    Fnate liker dette
  15. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,844
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    113

    phew… carry on…

    :D
     
    Fnate and TOS like this.
  16. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Haha er det noe jeg har lært så er det at det aldri er godt å si med Mr Fnate ;)
     
    Fnate liker dette
  17. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    De kan gjøre som i Madrid. Der ligger inngangen til loungen inne i tax-free-butikken.

    God kveld fra Nes på Romerike. Har endelig fått bestilt meg nytt pass etter at "computer said no" to dager på rad på lensmannskontoret på Årnes. Løsningen ble en tur til Sørumsand, der det å finne fram til lensmannskontoret var verre enn.. enn.. enn å finne vegen utenom en tax-free-butikk.

    Ellers slappes det av, og fridager nytes. Passfast som jeg er, blir det lite sprell annet enn en liten hovedstadstur med inkludert hotellovernatting på torsdag.

    Ha en god en :)
     
  18. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hi hi hi hiiiiii... Got you!

    God natt fra kantina på Ritz i Marina del Rey. Skulle til å skrive at jeg har gode minner herfra, men når sant skal være sagt så har jeg ingen minner herfra.

    Har vært her en gang. Da satt jeg i lobbyen og intervjuet en fyr jeg skulle ansette. Tommy777 og AndersB satt i loungen og kjørte på med brennevin og sendte sms'er. Ikke lenge etter satt jeg der oppe selv og husker pent lite etter det utover en dugelig restaurantregning og at Tommy kjøpte et jazzband.

    Nå har Sonia laget meg en GT som fikk tårene til å trille. Tror hun glemte T-en. Så muligens gjentar historien seg idag.

    God natt hvor enn dere er.
     
    Bjørn Helge, Baldrick and view like this.
  19. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,844
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    113
    Ble fyren ansatt? (ingen som husker kanskje)
     
    Fnate liker dette
  20. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Det er ingen som er så flike til å feiltolke som elefnater. Men det er vel stort sett det eneste de kan. Bortsett fra å rasere kantiner, da ... ;)
     
    Fnate liker dette

Del denne siden