Glad tirsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 18. nov 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen alle sammen. Stille i heimen - men Østlandsendingen med verdens herligste Hilde er i gang i bakgrunnen. Nå venter litt bryggejobbing og noe innkjøp til ukens kundeeventer. Dagen er over 11 timer og 30 minutter mørkere/kortere...er det i det hele tatt lyst ute nå? CoreEB fortsetter i kveld. Ha en herlig tirsdag!
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Gudd mårnings fra Trondheim.Frisk start på dagen med sykkeltur til jobb -deilig å komme se innomhus etterpå når det var 1,5 blå på meteret. Blir litt lengre dag idag, men klingende mynt i kassen det.

    Ha en strålende dag :):)
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola. Begynner å bli værsyk og ingen turer til sydlige strøk er på planen de første månedene, kjiipt.
    Men her bærer det nå ut på befaring sammen med et firma før ettermiddagen skal tilbringes på kontoret.

    Ha en flott dag :)
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Trøøøøøøtttt morgen fra det Sørlandske!
    Grått og 6 grader ute. Er enig med herren over at man blir værsyk av slikt. Men heldigvis skal man til sydligere strøk allerede om et par dager. (Skal jeg gni det inn litt hardere, Rune? :D)

    Har kommet meg på jobben, da det jo er greit å få ladet visakortet opp mest mulig før avreise.
    Kvelden medfører en tur opp i Setesdalen til Evje. Så det blir vel ikke mye kveld i heimen i kveld antar jeg.

    Måtte tirsdagen bli fortryllende der ute....
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Trøtt morgen fra Sheraton Toronto Airport. Har sovet skikkelig dårlig i natt, så dette blir en laaaaang dag. Hotellet her er så lytt at man hører når de kremter i naborommet.

    MAsse kundebesøk i dag, og så er det AA til Dallas sent i kveld. Via Chicago, sånn for sikkerhets skyld. Jaddaa

    Ha en hårfint bedre dag
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Det ble vel for mye sterke drikkevarer og for lite pysjamas på flighten i går da?
     
    Fnate liker dette
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra Oslo. Straks på vei hjem og tar da kvelden tidlig. Yngstedatter skal spille kamp i kveld, og da får vi ha gjort unna middag og ikke minst rukket å kjøre til bortekampen. Ikke så langt (fra Skedsmokorset til Oppegård), men må gjennom Ulvensplitten og Ryenkrysset på vei dit. Vet aldri hvordan trafikken er på en tirsdag ettermiddag/kveld...
     
  8. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    That's not a sandwich... THIS is a sandwich :)
    (Etihad First Class)
     
    Kjakan, SASlovah4evah, Ruby and 2 others like this.
  9. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    Antar du mener Flyprat her? Fint forum som jeg får veldig mye ut av :) Dette er selvsagt best på bonus, men for flyinfo og nerdestash er flyprat tipp topp syns nå jeg da.
     
  10. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra Nordsjøen.

    Da er denne turen snart over og sannelig skal det bli godt med noen uker fri nå etter snart tjue 12-14-16-timers skift og ekstremt travle dager. Fant ut tidligere i kveld at helikopteret til land i morra allerede er planlagt med en time og ti minutter forsinkelse grunnet omleggingene av luftrommet, så da røyk det 1535 flyet fra SVG. Men klarte heldigvis å booke en av de tre siste plassene på 1715 avgangen og siden det da blir i Plus så blir det om ikke annet noen ekstra poeng på kontoen.
    Så da blir det forhåpentligvis ett par fine timer i morra kveld med madamen og katta og en natt i heimen, før avreise torsdag ettermiddag til Amsterdam, besøk hos KLM på fredag og FTU resten av helga. Gleder meg veldig til det og håper og tror at det blir en god mulighet til å møte mange fine folk! Satser på å møte noen i baren på hotellet allerede torsdag kveld kanskje?
     
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    De Sandwichen er de samme som i business ja, og vesentlig dårligere enn hva SAS har - ihvertfall SAS anno 2008, som er det jeg husker.

    Resten av maten er ikke den samme. Men flymat er flymat uansett hvordan du vrir og vender på det, og slett ikke en paradegren hos BA.
     

Del denne siden