God morgen fra en lettere kjølig hovedstad...her på gårdsplassen må jeg skrape is i dag. Bryggekontoret venter og i ettermiddag blir det BF (BoyFriends eller BonusFeber) møte. Ha en flott tirsdag!
God morgen. Kaldt og tåkete ute i Kongsberg også i dag. Gradestokken min viser et par minusgrader ute. Morgenturern med bikkja faller på meg i dag, også blir det jobb. Ettermiddag / kvelden går med til å reorganisere litt på kontoret etter en spontanttur til Ikea i går. Fått kjøpt meg en ny kontorpult og litt div. andre småsaker.
God morgen fra 22-ekspressen, det hjelper ikke en pøkk med sol på mårran på våren når balla skrumper inn like fort som på vintern ellers. Jeg vil på cruise NÅ! Fikk forøvrig designet et bra utkast til ny t-skjorte igår, og allerede er det folk ombord på Stena Saga som vil ha en B) Kjenner noen her forøvrig til produsenter av slipsnål, jeg kunne gjerne tenkt meg eget design på en slipsnål. Ha en finfin dag videre alle gutter og jenter!
God morgen fra det Superspeedske! Sitter helt i front og skuer ut over flatt vann og blå himmel. Vannet er blega som vi sier her i sør. Videre til skagen for møter og hjem igjen i morgen. Over 1000pax ombord sånn en tirsdagsutgaven morgen. Imponerende!! Fortsatt god dag ønskes!
Strålende morgen fra Sola. Skal en sitte ute en stund her, kan det være lurt å benytte solkrem. Ellers lite nytt fra disse kanter. Litt tafsing på tastatur her nå på formiddagen før kursen settes bort til terminalen for å se om DY er i rute. Fikk nettopp velkomstmelding fra dem, så det lover jo godt... Ha en fin en
God morgen fra Lillestrøm. Sjekket inn på LH og MUC i morgen.. Nesten hver 1. mai der for å drikke hveteøl ( også dunkel hvete ) og meget usunn grisemat...
Tre kuldegrader i natt, jeg måtte bre et ullteppe over Agapanthusen på terrassen. Den er fra Afrika, stakkar, og liker ikke særlig kulde... Avsted til London en tur i morgen, Sony Photo Award venter. Greit å komme seg ut litt, om enn ikke så skrekkelig langt. London er helt ok.
Var rim på bakken her i Bergen i dag også. Sola skinner og løpetir pluss Sats er unnagjort. Hjemmedag i dag, men skal nok pusle litt på skjermen for det.
God tirsdag fra Trondheim Sol,blå himmel og motorsykkel på jobb.Kan bare bli bedre hvis det blir litt varmere Usikker hjemmedag idag...lurer noe indretjeneste såvidt jeg vet. Anyways - ha en flotters tirsdag
God tirsdag fra Bergen Sol,blå himmel og skole så funker denne tirsdagen.. Fredag blir det avreise til Tromsø i SAS Plus
Brilleskille-tirsdag! Man vet man har fin jobb når den inneholder 6 timers skitur i Nord-Finland. Været er strålende og med 5 dager med trening i de beste omgivelser Norden har å by på, klager jeg ikke. God uke alle sammen!