God morgen fra hovedstaden. En del møter på morgenkvisten før ettermiddagen og kvelden tilbringes med mange kunder hos Gino Valente - en smak av Italia midt i Oslo. Ha en flott torsdag du også!
God morgen fra Bodø lufthavn og sete 2A på SK4105, hvor jeg gleder meg til frokost. 2 dager med møter på Radisson Blu neste, og spent på hvordan de takler CCC kort som ikke ligger inne i bestillingen. Bare 15 timer til dagens, månedens og de siste drøyt 4 års høydepunkt starter Ha en super torsdag og heia god fotball!
Må vel være Alsaker eller en på NRK det da..... Scheie er vel pensjonert..? God morgen fra Trondheim Ryggvondt men på jobb - nå : møte. Ha en fin en
God morgen fra innenrikskantina til SAS. Her går det i havergrøt og kaffe servert i henholdsvis pappskål og pappkrus. Turen går til Kristiansand for å jobbe med fotball som er litt mer "sakte-TV" enn den fotballturneringen som begynner senere i kveld.
God morgen fra det Sørlandske! Zzzindre kan glede seg til sol & sommer her sør i dag! I dag kan vi gratulere Filippinene med deres nasjonaldag: Independence Day! Blir en travel dag i dag med mange baller som skal landes før jeg reiser til Danmark i morgen tidlig. Så hu og hei! Nu kjør vi!
God torsdag fra Sola, forsøk på USDM booking setter snart grå hår i hode på meg PGA sykt dårlig utvalg av F-billetter når jeg "vil" på tur @...... Det kan nesten se ut som at jeg må ta til takke med Business Class sammen med bermen Ellers en forholdsvis rolig dag på jobb som avsluttes med et møte like utpå eftan. Ha en flott dag
Jeg kan tenke meg mange ting som er artigere enn å se på fotball på TV Sorry macs... Full dag på jobb før jeg skal stelle i stand en stand til markedsdager i helgen. Heldigvis viser målestokken behagelige 20 grader i motsetning til 14 grader i Alta
Morn fra studentbyen. Ikke stort planlagt her og selv om man ikke har noe TV abonnement så betyr jo ikke det at man er nødt til å betale for å få sett på VM, da man har skaffet seg nok en gratis prøvemåned med TV2 Sumo, denne gang fordi man er student. Forøvrig er det sånn ca annenhvert år jeg ser på fotball på TV og det er EM og VM. Resten er ikke så farlig med
Ut med dommern! God aften fra VM Brussel. Akkurat hatt middag og en h a u g med øl sammen med lokale bonusfeberister. Retur til Chicago går med Lufthansa i nye biz på 748i, men før det skal det bli en morsom morgen. På vei hit fra Amsterdam, ble toget kansellert fra Rotterdam pga brann nær linjen... Jeg hyrte derfor en bil som jeg skulle droppe av på Brussel flyplass og hertz ba om passet. Jeg la det i midtkonsollen og akkurat da toget rullet ut fra Brussel flyplass på vei til sentrum husket jeg at jeg hadde lagt det der. Ringte og de hadde allerede funnet det. OK, jeg plukker det opp i morgen. Vel, møsjør, vi åpner kl 0630. OK.... Flyet går 0705 i fra terminalen som ligger laaaaaaaaangt unna. Sjekket inn på nett, men fikk itteno boardingkort. de ville se papirarbeidet først. Okkeeeei part 2. Høna og egget, spiller ingen trille om jeg ankommer tidligere, passet ligger jo hos Hertz, så ikke sjans at jeg får noe boardingkort først, eneste sjansen er at de viser nåde og at jeg får boardingkort til Frankfurt Innsjekk stenger 0625. Jeg er sjekket inn, og klarer å komme meg til gaten på 15 min, no sweat. Men alt må gå som smurt. HERLIG grobunn å sovne på, Good times God natt til deg!