Ny dag - ny fest Tusen takk for en hyggelig samling i går kveld. Nå venter diverse interne og eksterne møter før det blir hagefest med ekteparet Stordalen som vertskap i kveld. Ha en flott torsdag!
God morgen, god morgen! Tusen takk for i går, veldig gøy å møte så mange hyggelige folk Ble litt senere enn planlagt, men det er jo bare moro. Lite å gjøre på jobb i dag, og ingen hagefest her i gården, men skal i et lite middagsselskap, så det blir koslig. Ha en fin dag!
Morgen fra Bodø. Endelig begynner forkjølelsen å slippe taket, takket være noe amerikansk superdop som skal hjelpe mot det aller meste Kjenner jeg er litt misunnelig på alle dere som var på Christiania i går Ha en super torsdag!
Mårnings fra det Sørlandske! Ble ikke Oslo tur på meg heller, så da var det bare å drukne sorgene i en flaske rødvin. Derfor jeg drikker, forstår du! Fint vær her i dag, og nå lover meteorolygen fint vær i helga også. Så da blir det nok hyttetur. Må jo benytte det når man kan. Sommeren her i landet er jo av de korteste i hele verden. Ja universet, faktisk. Så da så. Ellers ikke de store tingene på plakaten bortsett fra noen møter. Bandittene blir hentet av farmor på skolen i dag, så gjett hvem som skal ha en deilig, fredelig ettermiddagslur....... Yeppsi peppsi!! Moi! Hæv a nais vån!
God mornings fra Sola. Hadde en herlig dag på SVG og gate 8 i går hvor SAS hadde pyntet med flagg og SAS-blå løpere samt disket opp med miniburgere, Budweiser øl, vin og Champis. For "lure" meg ble det bare vann og burger for bilen sto parkert hos Europark til blodpris til en sum av 275,- for 5 timer. Nå blir det travelt resten av dagen og morgen dagen, her skal det lages kvartalspresentasjon og statusrapport samt samordne og kvalitetssikre leasing kontrakter på kjøretøy. Ha en strålende dag.
God morgen fra Lillestrøm. Straksom bærer det opp til OSL for å hente gjester som skal besøke bolaget vårt. Men først har det duret godt i Nespressomaskinen, man har trent og det helles innpå Bris. Ha en strålende dag
God våt formiddag fra Trondheim. Schteikki ta det regner her...er ikke måte på !! Håper det gir seg snart, kan jo ikke være mere vann igjen i verden etter dette. Lite på agendaen idag, blir vel noe flikking på stua med listverk etc, ellers fint lite. 2 dager til BCN - ser fram til den turen altså Flott torsdag til alle
God morgen fra London Heathrow T3 og Silverkris Loungen. Klar for tur til Dubai via Singapore, altså "snarveien", hehe. Blir A380 med SQ317 og 773 videre med SQ494. Skal treffe en i Singapore de 7,5 timene jeg har layover så blir sikkert alt for mye god mat. Man lider....
God formiddag fra et grått, men tørt TOS. Venter spent på feedback fra Flemming om EK. Dagens møter unnagjort, nå er det lunsj og litt arbeid for 200års feiringen starter i ettermiddag. Ha en fortryllende dag!
God eftan fra Sheraton Amsterdam! Takk for en hyggelig samling i Oslo i går. Flott tur med Brussels Airlines i morges der man faktisk møtte bonusfebermedlem @Jørgen ombord. Møte med CC i Brussel før vi kjapt kjørte over og er nå sjekket inn. Blir noen timer jobbing før en middag i byen tenker jeg Ha en fin en