Snart i OIIIIIIIO'n på vei til Hvaler og et kundemøte med et hotel, et leiebil og et flyselskap. I ettermiddag mønstrer jeg på et cruiseskib i Strømstad og starter langhelg på Verdens Ende. Ha en flott torsdag.
God onsdag/torsdag fra Tom Bradley Intl. og Star Alliance Lounge. Er vel strengt tatt fortsatt onsdag her, men flyet mitt fra Japan gikk på torsdag, så er vel innenfor. Tror jeg. Blir forvirret selv av datolinjen. Et lite kvarter til jeg skal ta turen til terminal 7 for å hoppe på et United-fly til SFO, og der venter forhåpentligvis pappa. Blir bra med litt familietid.
God torsdag! Nærmer seg slutten av uka og nå føler jeg endelig at jeg begynner å komme inn i arbeidsmodus igjen etter ferien. Ting tar tid! Fint vær har vi fått i dag også. Så det er deilig
Torsdag, men foreløpig ikke helt god. Skal på flytur med to barn a 9 mnd, kone med reisefeber og en svigermor med hang til stress før reiser.. Turen går til Italia, så det blir vel bra om 8-10 timer. Er det rart jeg drikker? ( men ikke for mye)
God morgen fra kontoret.. I dag kommer min nykjøpte klokke, så det blir en fin dag! Samtidig er det kun 2 dager til EuroBonus-kontoen går fra å vise 160.000 grunnpoeng til 0 grunnpoeng for innværende periode.. Den dagen er litt kjip hvert år I allefall når jeg vet at reiseaktiviteten vil gå noe ned neste periode, så EBD kan være smått i fare..
Gudd mårnings fra Trondheim Her er det grått , men akkurat nå opphold. Antar dagen idag går greit...planer om kino i ettermiddag. Ha en strålende torsdag
God morgen fra Heathrow. Her har man boardet BA762 til Oslo, og blitt belønnet med last minute equipment change. Club Europe har sleeper seter, så det må vel kanskje være en A321 BA tok over etter BMI? Uansett mye mer behagelig enn de vanlige trebenkene
God morgen fra Alta! Godt plassert ved skrivebordet etter noen kopper kaffe for å kickstarte av kroppen. Det regnet godt fra seg igår, idag er det heldigvis tørt. Ha en fortsatt flott dag!
God morgon från Luleå, Regn på gång vilket betyder att efter en bättre hotellfrukost får jag fördriva lite tid i butiker innan SK012 och 165 skall ta mig söderut. Ha en strålande dag runt om i Bonusfebern
God morgen fra Kristiansand! To dager igjen før kjapp ferietur til Kreta. Etter å ha vært der høst, jul og påske ble jeg utfordret til å komme når det var virkelig varmt. 33 grader der nå. Dette kan bli spennende. Ha en fin dag der du er!
Hellige kuruke... 160.000 grunnpoeng... ??? Du burde få slengkyss fra alle konsulentene i McKinsey. You crazy bugger you... Få dæ ny sjæf elljer kræv smusstillægg, din kommelballj! God morgen fra Lillestrøm. Klokka ringte 07:42. Unge Fnate var trøtt og det murret i halsen. Unge Fnate satte klokka på 09:42 istedenfor. Nuff said. Nytter ikke å bli sjuk nå faktisk. Det er en uhyggelig dårlig plan.
Hei på dere! Sørlandsferien del 1 går mot slutten, i morgen går ferden nordover igjen, med buss og gris. Heldigvis ikke så lenge til del 2 starter, men man må til pers i arbeidslivet en liten stund også. Det betyr også at jeg får tilgang til en PC igjen slik at jeg kan formulere noen veloverveide setninger om to uker "on the road" I dag skal jeg ligge på solseng, drikke Arendalspils og lese bok. Ha en fab torsdag
Solen skinner i Oslo i dag for en gangs skyld så da får man vel komme seg ut i finværet litt så lenge man har det? Norsk sommer in my ass.
G'day fra det Sørlandske! Fantastisk kveld i går. Vinden stilnet helt av, og månen var nesten full og beveget seg pent over himmelen mens jeg satt på terassen på hytta og hygget meg med øl og Jägermeister. Et fantastisk syn! Så det ble litt sent. Men deilig å våkne opp til fint vær og ikke så mye vind. Faktisk kjenner man varme ute i dag for en gangs skyld. Så da får man bare nyte dagen her. Deilig å vite at man ikke skal gjøre noen ting i dag......... Bare spise og drikke godt....
God ettermiddag fra Stavanger. Dagen startet friskt med fysisk rett etter frokost. Ellers har en luket litt i ett bed, ryddet litt i garasjen og sykkelgarasjen. Siste to timer tilbrakt forran TV'en hvor søkeord "first class" ble lagt inn på YouTube. Så nå har en fått litt faglig påfyll og inspirasjon Ha en flott dag
Er som @Bizflyer på Sørlandet, nærmere bestemt Grimstad. Har hatt en flott dag med venner på besøk og vi tok båten utpå og skulle rigge oss til på en holme for dagen. Det ble brått avbrutt av noen voldsomme mørke skyer som kom rullende nordfra og vi rakk såvidt hjem til hytta før regnet kom. Men en fin båttur ble det dog allikevel. Nå har vennene dratt og blitt erstattet av svigerinne med medbrakt mann og stebarn. Jaja, overlever vel det og. Håper på godvær hele helgen så vi slipper å gå i tottene på hverandre.