Glad torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 30. juli 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Snart i OIIIIIIIO'n på vei til Hvaler og et kundemøte med et hotel, et leiebil og et flyselskap. I ettermiddag mønstrer jeg på et cruiseskib i Strømstad og starter langhelg på Verdens Ende. Ha en flott torsdag.
     
    Baldrick, Fnate and tommy777 like this.
  2. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,131
    Likes mottatt:
    7,757
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag/torsdag fra Tom Bradley Intl. og Star Alliance Lounge. Er vel strengt tatt fortsatt onsdag her, men flyet mitt fra Japan gikk på torsdag, så er vel innenfor. Tror jeg. Blir forvirret selv av datolinjen.

    Et lite kvarter til jeg skal ta turen til terminal 7 for å hoppe på et United-fly til SFO, og der venter forhåpentligvis pappa. Blir bra med litt familietid.
     
    Kjakan, KristianSk, Baldrick and 3 others like this.
  3. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God torsdag! Nærmer seg slutten av uka og nå føler jeg endelig at jeg begynner å komme inn i arbeidsmodus igjen etter ferien.

    Ting tar tid!

    Fint vær har vi fått i dag også. Så det er deilig :)
     
  4. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Torsdag, men foreløpig ikke helt god. Skal på flytur med to barn a 9 mnd, kone med reisefeber og en svigermor med hang til stress før reiser.. Turen går til Italia, så det blir vel bra om 8-10 timer. Er det rart jeg drikker? ( men ikke for mye)
     
  5. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    For øvrig ny pers i kolli. 8 innsjekk, 4 håndbagasje. Dette går aldri bra
     
  6. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra kontoret..

    I dag kommer min nykjøpte klokke, så det blir en fin dag! Samtidig er det kun 2 dager til EuroBonus-kontoen går fra å vise 160.000 grunnpoeng til 0 grunnpoeng for innværende periode.. Den dagen er litt kjip hvert år :eek: I allefall når jeg vet at reiseaktiviteten vil gå noe ned neste periode, så EBD kan være smått i fare..
     
    Henrik liker dette
  7. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Gudd mårnings fra Trondheim
    Her er det grått , men akkurat nå opphold. Antar dagen idag går greit...planer om kino i ettermiddag.

    Ha en strålende torsdag :):)
     
  8. Shanker

    Shanker Medlem

    Innlegg:
    69
    Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    33
    God morgen fra Heathrow. Her har man boardet BA762 til Oslo, og blitt belønnet med last minute equipment change. Club Europe har sleeper seter, så det må vel kanskje være en A321 BA tok over etter BMI? Uansett mye mer behagelig enn de vanlige trebenkene :)
     
    Herlov liker dette
  9. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Alta! Godt plassert ved skrivebordet etter noen kopper kaffe for å kickstarte av kroppen.

    Det regnet godt fra seg igår, idag er det heldigvis tørt.

    Ha en fortsatt flott dag! :)
     
  10. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Luleå,
    Regn på gång vilket betyder att efter en bättre hotellfrukost får jag fördriva lite tid i butiker innan SK012 och 165 skall ta mig söderut. Ha en strålande dag runt om i Bonusfebern :)
     
  11. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Kristiansand!
    To dager igjen før kjapp ferietur til Kreta.
    Etter å ha vært der høst, jul og påske ble jeg utfordret til å komme når det var virkelig varmt.
    33 grader der nå. Dette kan bli spennende.
    Ha en fin dag der du er!
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Grooooooooooompf fra Chicago

    0500 til Phoenix. Nuff said
     
    Kjakan and Fnate like this.
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hellige kuruke... 160.000 grunnpoeng... ??? Du burde få slengkyss fra alle konsulentene i McKinsey. You crazy bugger you...

    Få dæ ny sjæf elljer kræv smusstillægg, din kommelballj!

    God morgen fra Lillestrøm. Klokka ringte 07:42. Unge Fnate var trøtt og det murret i halsen. Unge Fnate satte klokka på 09:42 istedenfor.

    Nuff said.

    Nytter ikke å bli sjuk nå faktisk. Det er en uhyggelig dårlig plan.
     
  14. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hei på dere!

    Sørlandsferien del 1 går mot slutten, i morgen går ferden nordover igjen, med buss og gris. Heldigvis ikke så lenge til del 2 starter, men man må til pers i arbeidslivet en liten stund også.

    Det betyr også at jeg får tilgang til en PC igjen slik at jeg kan formulere noen veloverveide setninger om to uker "on the road"

    I dag skal jeg ligge på solseng, drikke Arendalspils og lese bok.

    Ha en fab torsdag :)
     
    Outback_Oggy liker dette
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Faktisk veldig fornøyd med fruen og har også bra smusstillegg ;)
     
    Fnate and AndersB like this.
  16. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Solen skinner i Oslo i dag for en gangs skyld så da får man vel komme seg ut i finværet litt så lenge man har det? Norsk sommer in my ass.
     
  17. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    G'day fra det Sørlandske!
    Fantastisk kveld i går. Vinden stilnet helt av, og månen var nesten full og beveget seg pent over himmelen mens jeg satt på terassen på hytta og hygget meg med øl og Jägermeister. Et fantastisk syn! Så det ble litt sent. Men deilig å våkne opp til fint vær og ikke så mye vind. Faktisk kjenner man varme ute i dag for en gangs skyld.

    Så da får man bare nyte dagen her. Deilig å vite at man ikke skal gjøre noen ting i dag.........
    Bare spise og drikke godt....
     
  18. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,775
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Stavanger. Dagen startet friskt med fysisk rett etter frokost. Ellers har en luket litt i ett bed, ryddet litt i garasjen og sykkelgarasjen. Siste to timer tilbrakt forran TV'en hvor søkeord "first class" ble lagt inn på YouTube. Så nå har en fått litt faglig påfyll og inspirasjon ;)
    Ha en flott dag :)
     
  19. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Er som @Bizflyer på Sørlandet, nærmere bestemt Grimstad. Har hatt en flott dag med venner på besøk og vi tok båten utpå og skulle rigge oss til på en holme for dagen. Det ble brått avbrutt av noen voldsomme mørke skyer som kom rullende nordfra og vi rakk såvidt hjem til hytta før regnet kom. Men en fin båttur ble det dog allikevel. Nå har vennene dratt og blitt erstattet av svigerinne med medbrakt mann og stebarn. Jaja, overlever vel det og.
    Håper på godvær hele helgen så vi slipper å gå i tottene på hverandre.
     

Del denne siden