Glad torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 10. des 2015.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Riktig god torsdag!

    To uker igjen til jul!
    Bookingfingern har fortsatt ikke fått sin ukentlige dose. Bare å komme seg på avvenning. Evt, finne frem Amex'en!

    I kveld blire Guinness i bartebyn.

    Ha en fin en hvor en du er!
     
  2. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,030
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    eksamen.....
     
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Tilbake på kontoret etter fulldagsmøte i København i går.
    Kl 12 er det å komme seg avgårde for å rekke et møte som er avlyst, men vil ikke kjøpe ny billett hjem så da blir det hjemmekontor i morgen :)
     
  4. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen!
    Tur til tigerstaden i dag. Man kan ikke gå glipp av Aschehoug sin julefest! Har EGENTLIG mest lyst til å krype under dyna igjen, men har møte i morgen tidlig, så det er bare å komme seg til flyplassen om noen timer. Comfort Xpress Yongstorget er blitt mitt stamhotell i Oslo. Ikke spesielt luksuriøst, men det er uansett få hoteller i Norge som er det. Gidder ikke å betale 3 ganger så mye for å bo på Grand eller Continental, der jeg likevel må bære bagasjen min selv. :)

    Xxx.
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø!

    I går fikk jeg endelig påsatt bilen vinterdekk, og følte nesten et behov for å forklare meg til dekkgutta som mente jeg var lovlig sent ute ;)

    Da er det en uke til årets siste utflukt, og denne gangen blir det LH F og Seoul i 53,5 timer, så om noen har gode tips til en førstegangsreisende dit mottas det med takk :) Skal bo på IC Grand Parnas i Gangnam, og fikk akkurat en hyggelig mail om at de møter meg med gaten.

    Ønsker tips om hva jeg bør se, hvor jeg bør drikke og hva jeg bør spise mens jeg er der :)

    Ha en fortsatt strålende torsdag!
     
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Godmorgen fra InsideFlyer kontoret i København. Stadig fuld fart på med julekalender og gaveuddeling til InsideFlyer læsere.

    Smørrebrød til lunch idag med en god ven bliver noget at se frem til - men desværre er der lidt for meget at gøre p.t., så må springe øl/akvavit over idag :(

    Ha en strålende dag :)
     
    John in The Tower and tommy777 like this.
  7. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Gullstuen™ OSL. Snart går turen til HKG via 10:55-flyet til Stockholm. Vurderer å svi av 40k poeng for business. Yay or nay?
     
    John in The Tower liker dette
  8. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    3,252
    Bonuspoeng:
    113
    Seoul er en STOR by som du sikkert vet og kan tilby alt, så spørsmålet er vel hva du ønsker å se?

    Gyeongbokgung palace - største palasset i Korea og huser nasjonalmuseet.
    Noryangjin - hvis du er tidlig på an, så er dette det største fiskemarkedet i Korea. Men du må være tidlig på an.
    Myeong-Dong - stort shopping område
    Namdemun market - døgnåpent marked som aselger alt mulig
    Dongdemun market - Masse billige klær, sko
    Insadong - tradisjonell handlegate med tradisjonelle restauranter og kafeer. Verdt å få med seg og ligger i nærheten av Gyeongbokgung.

    Mat
    Grillet koreansk oksekjøtt er snadder! Da griller man selv ved bordet. Spør etter "so kalbi", på koreansk 소갈비 og spørr etter koreansk, som er mye dyrere men også mye bedre. Kan sammenlignes med kobebiff.

    Bulgogi, 불고기, er en annen rett som de fleste norske ganer liker.

    Hvis det er kaldt og dere ønsker suppe kan jeg anbefale, kalbitang (갈비탕), som er suppe kokt på okseben.

    God tur!
     
    SASDC8 liker dette
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Osloske!
    Dagen er fylt med møter og i ettermiddag og kveld skal man møte en bøling flyinteresserte til mat og god drikke.
    Blir sikkert stor stas det!
    Hjem i morgen! Trur eg...
     
    John in The Tower liker dette
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Kan si "non of the above" til de som skal reise.....god tur til alle
    Vurdere en bonustur til Kongens by med kona, men med hardt eksamenspress og innleveringer utover nyttår og vårpart faller det vel i grus.
    I likhet med @John in The Tower klør det i bookingfingeren, men det ser dårlig ut.....kanskje det kommer en åpning :)

    Ha en fortreffelig torsdag -to dager til DumDumBoys :D:cool:
     
    John in The Tower liker dette
  11. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Air France A340. Bak i bussen. Snart laaangtur.. Kjære himmel og vene hvor elendige disse AF-flyene er. Må jo være verst i klassen? Skjermen er maks 4 tommer og oppløsningen er en katastrofe! Nesten ikke mulig å se på kartet engang!
     
  12. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag! Tidlig opp i dag, med avgang til TRD. Ble en fin flytur sørover i sete 0C. :)
     
    John in The Tower liker dette
  13. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Ble tvangsflyttet til rad 58 fra 32 til HKG i dag. Endte opp med å bruke 40000 poeng på siste setet i C i stedet... :) Det blir en bra dag.
     
  14. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    40 dager til 25 timers opphold i Tokyo.
    Neida, jeg teller ikke...

    Ha en fin dag, enten du teller eller ikke :)
     
    Shyneno liker dette
  15. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,128
    Likes mottatt:
    7,727
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag-ish fra Oslo. Ferdig med å nistirre på en skjerm og croppe bilder til brukerdokumentasjon for nå. Får håpe jeg ikke blir bedt om for mange revisjoner. Sliten i øynene, men å vite at palmekysten venter i morgen er grei motivasjon.
     
  16. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    SXM?
     
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    WTF?? De stuffer en Diamond på siste rad og krever så poeng for en upgrade?? Der burde de spandert oppgradering, gitt ;) God tur!

    God formiddag fra Chicago. Etter 2 1/2 uke på veien kan jeg ikke annet enn å le når jeg titter i innboksen og på prosjekttavla. Her er det bare å brette opp ermene. Målet for dagen må være å behandle 500 av totalt 3600 eposter. Oh joy.

    Blir dessverre ikke noe julefred her i huset. Siden man er på flyttefot, er det kaos og siden vi vanligvis arrangerer familiejul og denne er avlyst, er man spredt rundt. Så da blir det tur til fruens far fra 17-20 desember og tur til svigermor 22-25. Oh, well. Always next year.
     
    John in The Tower liker dette
  18. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God aften fra Ivar Aasen i Nordsjøen.

    Her er potetballen fortært og nå er det tett før jeg sovner og faller av stolen. Veldig mett og veldig trøtt. Men kan ikke akkurat klage. Seks dager igjen til fire uker juleferie og litt under fire uker før avreise til Sydney...

    Ha en fin kveld!
     
  19. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Som i Sint Maarten? Neh!
     
  20. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg er for seint ute, men jeg håper du svidde av 40 000.
     
    Islending liker dette

Del denne siden