God sundag frå ein glad sunnfjording. I går kveld fekk eg jammen tillatelse til å reise på egotripp! Det skal jammen bli kjekt. No spørst det om det vert California i mai eller om eg finn på noko anna kjekt. Australia fristar forferdelig, men det virkar å vere bra skrapa for billettar. F-tur til Down Under hadde vore noko, men det spørst om det vert råd å booke slikt i framtida. No er det på tide med frukost.
Gratulerer @Sunnfjordingen !! Etter å ha vært utslått av dose 3 i går er formen betraktelig bedre idag Snart tur ut i skog og mark før Liverpool-kamp kl. 15. Ha en flott søndag!
God morgen fra 1D på SK1455 til CPH hvorfra turen går videre til GDN. Blir en natt på Hilton før turen går hjen igjen i morgen. Og det er T-11 til Thailand.
God morgen fra godstolen. Må ta en liten runde rundt huset og sjekke at alt fremdeles sitter fast nok til å tåle halen til Gyda. Skal visstnok ble ganske så heftig i kastene. Kanskje jeg får ta ned julelysene ute i samme sleng, de er jo ikke nedsnødd og frossen fast akkurat nå. Reiserelatert har jeg allerede ytret min frustrasjon om at elkjøp Orkdal ikke tar amex, men det var der jeg fikk tak i en ipad til turen som starter om mindre enn en uke. Tok også en tur innom Nomaden (som tar amex ) og fikk tak i en liten og lett ryggsekk. Men den får først bli med på neste tur. Ha en flott dag!
God formiddag Var en tur ute i går kveld på Oslo Mekaniske. Taktiske som hele bordet var la vi inn siste øl bestilling 22.59. 23.30 var moroa over og vi ble kastet ut i den kalde Oslo natten. På vei hjem danset nordlyset over Oslo himmelen Ha en strålende søndag alle IF-ere
Solkysten er fin i dag, litt varmere så hadde jeg kunne tatt på shortsen. Shortsen og badebuksen blir med til LAX om 11 dager .. på tide å starte badesesongen!
God søndag! Hytten besto og det er fortsatt bra framgang. Må riktignok ta en telefon til byggeleder på mandag med noe småtteri. Helgas hodebry har vært kjøkken. Ufattelig mye å velge blant både i form, farge og pris. Har landet på et alternativ med IKEA og et med Kvik. Vesentlig prisforskjell for litt annen utforming... Kanskje det blir en kombo med kjøkken fra IKEA og dampovn/micro fra noen andre (har en drøm om damp/SousVide funksjonalitet). Noen erfaringer?
God søndag fra Trondheim. Her blir det litt indretjeneste før søndags-steika skal i ovnen. Har noe champagne på kjøl som går til maten , så blir det dessert akkompagnert til : «Svært kraftig vind varslet i Trondheim: - Helt uvirkelig» ref. Adressa . Ha en forblåst søndag @obay : hvilken hytteleverandør har du?
God Søndag fra New York. Her er det surt og kaldt! Reisefølge fikk omgangssyken så fort vi traff bakken her, så han er isolert på eget rom Maks uflaks når man reiser på en 3 dagers tur.. Var optimist og hadde et håpe om å få til en løpetur i nærområdet her før man starter dagen, men med 12 minus og godt med vind burde jeg kanskje gått for noe annet enn shorts.. Så får se hva det blir til God Søndag ønskes alle der hjemme i moderlandet
Vi gikk for ikea-kjøkken med med "fancy" hvitevarer fra Bosch. Null problem, men bare sjekk mål og sånn slik at du vet det er kompatibelt. Men vår erfaring er at alle hvitevarene vi så på fra Bosch passet.
Vaksinebivirkningene kom snikende utover ettermiddagen i går, så foruten en gåtur langs sjøen mens det fortsatt var litt D-vitamin å få, ble dagen tilbragt mer eller mindre i horisontalen. Betydelig bedre i dag, men fortsatt litt slakk så blir ikke helt hæla i taket i dag heller Ingen av sommerklærne mine passer lengre, og jeg ser frem til å ankomme MIA i en svart søppelsekk.... Edit: det siste det hørtes jo veldig makabert når jeg leste det om igjen! Poenget var - jeg har ikke noe å ha på meg!
God søndag fra innenriksloungen på OSL. Etter litt venting på innsjekk i Bergen har en liten MR via OSL og SVG kommet godt i gang for å sikre diamantkortet. T-5 dager til Miami. Ønsker alle en fortreffelig dag videre!
God sliten søndag morgen Edit : Så lenge det er søndag morgen ett sted et det lørdag kveld et annet. Har nettopp oppdaget nye og spennende aktiviteter i Ciudad de Mexico.
God søndag frå IC Chicago! Takk til @milehigh for hjørnerom i dei øvre etajsar Diamantstatus oppnådd! Snart på tide å spore opp frokost og litt sightseeing før det blir retur til Europa seinare i kveld. Ha ein flott dag!
God ettermiddag fra Warsawa. Her har vi bestilt sen utsjekk, badet i Europas høyeste basseng og jaggu har ikke kortet fått en annen farge. Hadde kanskje ikke trengt å oppgradere flighene hjem allikevel. Nå skal vi spise lunsj på Butchery and Wine før vi finner veien hjem via København. Heldigvis står ikke bilen på Gardermoen.