Go söndag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 01. febr 2015.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Och på den sjunde dagen vilade han... Knappast!

    Har varit igång från 0600. Städat, tvättat och ordnat lite och nu bär det snart av med tåg mot huvudstaden för en bättre lunch.

    Ha en flott söndag!
     
    Fnate liker dette
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag fra Nordsjøen også!

    Her ute har vi akkurat begynt å våkne til live igjen etter en heftig kveld i går med tre runder Bingo og store mengder alkoholfritt øl (nei takk, ikke til meg!). Skal prøve å holde meg innendørs i dag siden det er guffent og kaldt ute. Sannelig ikke bare bare å være oljearbeider!
     
    Bjoern In America, Fnate and tommy777 like this.
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra vestlandet, badet i sol! I dag blir det muligens litt Superbowl, ellers få planer. Rydde litt i garasje kanskje? Hogge litt ved? Drikke litt kaffe? Life is good :)
     
  4. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen, også fra vestlandet i sol.
    For en SYYYYYKT deilig dag! Jeg hadde egentlig planer om å gjøre regnskap, reiseregninger, forberede meg til noen foredrag, skrive opptil flere blogginnlegg og... tenke... Jeg tror jeg stikker ut en tur og tenker litt på veien, så kan jeg gjøre resten senere.... :)

    Xxx.
     
  5. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra OSL Lounge. Småkjipt matutvalg her idag, ingen potetsalat, ingen roastbeef, ingen røkelaks og ingen kake. Heldigvis hadde de fire ulike typer kjeks og brus.

    Ha en fjong dag
     
  6. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    Har Emirates dratt ???:cool:
     
    Fnate and tommy777 like this.
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago!

    Her kom man hjem akkurat før snøstormen startet, kom en halvmeter i natt og nå blåser det no jævlig her.

    Så brød ut av fryseren og tur til supermarkedet avlyst. Godt man skal til Florida på torsdag
     
    Fnate liker dette
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Akk o ve og stønn og urk!

    Festen i går ble brillefin, men hvorfor skal dagen etter bli så forferdelig??

    Tilbake under dyna! Mandagen kan bare komme....
     
    Fnate liker dette
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    What? Dette er jo krise.

    God morgen fra Lillestrøm. Hadde surret litt med am og pm på vekkesystemet mitt i dag, så det ble ikke rare vekkingen. Men jeg voknet da relativt tidlig i forhold til California tid. Det er jo noe.

    Ble fin fest i går. Litt Kognak fra Dagestan og litt 220 Rubels (den oppgraderte) vodka fra Tatarstan. Deretter bar det ut på karaoke med servering av Cola&Jäger.

    Skal si reisen er relativt lang fra FS Seattle til Rockwood på Strømmen. Det rare er jo at det er omtrent like kult begge deler. På hver sin måte.

    Ha en fin dag
     
    Cecilie liker dette
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Kaffe i koppen .. 'Old Firm' på TV .. lett snorkende bikkjer ved mine føtter. Joda, liver er ålreit.

    Snart ut og gjøre litt hagearbeid før det begynner å regne. Superbowl blir aftenens høydepunkt. Wings og snacktray er anskaffet og Honkers'en er kald og god i kjøleskapet fra 1937. :)
     
    Travellingalf liker dette
  11. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag godtfolk!

    Diskuterer søndagsåpnebutikker med Krf-Dagrun på Twitter i dag.. he he.. Blir jo ikke akkurat mer religiøs av det :eek:
    Rakk en god runde i lysløypenettet her i dag. Fine forhold og ikke så mange russere som rullet rundt i løypene i dag (true story) som i går.

    Nå står gulrotkaka i ovnen. Tenker A-team blir fornøyd med det i morgen :cool:
     
    eriklindoe liker dette
  12. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hei @KristianSk - du må jo aldri finne på å reise etter siste sand-kasse selskap. De bestemmer alt i OSL-loungen. Jeg tror at restene pakkes i belly på siste araber flight fra OSL, bare for at det skal være litt kjipt å være i B-loungen...
     
  13. Snorreth

    Snorreth Medlem

    Innlegg:
    120
    Likes mottatt:
    104
    Bonuspoeng:
    43
    God aften fra Pipelay Crane Vessel Lewek Constellation i Schiedam/Rotterdam hvor man har vært på jobb i en måned. Enda mye som gjenstår, men vi ser lyset i enden av tunnelen om noen ukers tid. :D

    Kan ikke si at man savner livet oppe i det kalde nord når alt er så godt tilrettelagt ombord på denne skuta. Heldigvis har mine foreldre påtatt seg ansvaret for å hente en "gjenglemt" bil som står ute på arbeidsplassen i storm. Lurer på om mine kolleger spekulerer på den...

    Ønsker alle en brillefin uke!
     
    Last edited: 01. febr 2015
  14. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Go SuperBowl Søndag!

    4 out, 10 to go!

    Go Patriots!
     
  15. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Nei (ikke QR heller), det gjør det jo enda mer bekymringsverdig.
     

Del denne siden