GO morgen fra Stavanger. SK4004 til OSL skal bordes om en liten halvtime Må si det føltes litt kjipt å være tilbake i GO etter sist reise, der jobben bestilte Plus ved en feil God tirsdag!
God morgen! Har fyrt i ovnen, drukket kaffe, og kost med hunden. Nå må jeg komme meg ut i snøen for å komme meg på trening før jobb. Fortsatt ingen flytur denne uken. Nå begynner det å bli på tide, merker jeg. Ha en fin tirsdag, alle sammen!
God morgen fra t-banen gjennom byen. Grått og regn, en bonusnisse lyser opp av plakater fra Turkish sitt biz produkt når man står å venter på banen. Da ser man frem til neste tur med Turkish i C, 4 leg t/r Thailand Ha en strålende tirsdag alle IF-ere
God tirsdag fra Bangkok. Her var det revelje klokken 08 sharp. Har fått i meg kaffe både hjemme og på CW og frisøren er også avlagt besøk. Været er nydelig, 32°C og solskinn. Ha en glitters tirsdag
God morgen! Koronaen har endelig sluppet taket, og det betyr at det blir MIA om T-2 med tilhørende stigning i humør. Har riktignok ikke fått startet på pakkingen, så får gjøre en innsats på det i dag. Oppdaget forøvrig noe rart i går - tidligere på dagen var det 10 + ledige seter i C på torsdagens flyvning til MIA, men plutselig var det bare 1 ledig sete (Ikke flight change). Trodde ikke oppgraderinger gikk gjennom så tidlig?
Morn fra bussen. En helt vanlig AtB buss med old engine option Hverdagen er hverdagslig, bra det er en ny tur om en uke. Men, det er noe som muligens forhindrer fruen fra å blir med. Om det er tilfelle og noen er ute etter en MR TRD-OSL-CPH-LAX i pluss hele veien og retur (fredag-mandag) så byr det seg kanskje en mulighet til navnebytte. Ha en flott dag
God morgen fra Tønsberg, T-0 til San Fransisco. Guttungen sin første tur og det blir i business med SAS, samme fly som fraktet meg hjem fra Chicago i november. Det er ellers et skikkelig møkkavær og google ymter frempå at det kan være forsinkelser på veien inn til OSL. Blir derfor å kjøre i god tid og heller slappe av i loungen. Over dammen har vi leid en leilighet midt i Mill Valley som skal brukes som base de neste dagene. Ha en fin dag
God tirsdag fra Håstølen ! Den nyinnkjøpte snøfreseren nærmer seg eit nivå der den kan brukes, men pr no får den stå i fred Nærmer seg mileagerun til Gdansk, forkledd som kjærleikstur for å få med seg fruen Blir sikkert relativt furten når ho oppdager det er makset mellomlandinger begge veier
Gled deg til EVA @LaDuden Her er det Taipei sightseeing også kveldsflyet hjemover. Denne gangen med gammel kabin. Taipei er en flott by med mange muligheter for varierte opplevelser
Go morgen. En rask arbeidsdag, og så er det tid for min første MR ever. Turen går til Gdansk, med mindre vintervær setter en stopper planen. Overnatting og tilbake imorgen skal gi meg 16k EP og 4000 Hiltondaler. Ha en flott dag!
På solkysten fortsetter galskapen! Hvitt og ekkelt ute .. !! Snø passer på bilder og på fjellet, og ikke i byen! Så får de reise på fjellet de som absolutt vil bli kald og våt. Skal en liten tur til Vietnam til høsten, mest fordi jeg vil reise med EVA sier fruen. Hvor tar hun slikt fra? Til min store glede ser det ut som Turkish har satt inn A350 på flygningen til SGN, opprinnelig B787 .. TK byttet dessverre fly litt ofte .. Godt det er helg!
God formiddag. Søndagen ble brukt på en MR til Hamburg, t/r gikk greit bortsett fra en delay fra Hamburg til Køben, som førte til bump til siste fly, som selvsagt og ble forsinket. Hvordan er reglene da, rett over 2 timer, er det da kompensasjon? Rakk jo ikke siste tog hjem heller. Ellers ønskes dere en flott tirsdag!
God morgon frå Sunnfjord. I dag er det strategisamling på jobb. På Teams sjølvsagt, so då vert det tid til IF og andre ting i og med at eg berre har ein god månad før eg skiftar beite. Mykje søk etter flybillettar med andre ord. Hei sann!
God tirsdag! Litt travelt, så har ikke rukket og tatt den hyggelige morgenhilserunden ved å like postene i morgen tråden, men det er en fin ting som sikkert skaper smittende glede! Jeg forsøkte meg litt på AwardFares i går. Veldig gøy leketøy. Kjøpte GOLD. Det var litt flere bonusmuligheter, også med SAS EB, enn jeg hadde trodd. Veldig gøy at man kan snappe opp en BIZ til Tokyo samme dag eller dagen etterpå, helt uten anstrengelser der. Søket kommer også mye raskere opp på SAS.no etter man først har søkt det opp på Awardfares (har kanskje noe med at det er cachet hos sas.no da (samt deres interne systemer) ELLER at søket får høyere pri når det kommer fra awardfares (som ser ut til å være koblet opp til tilsvarende systemer som Amadeus). Jeg skal ikke snakke meg ut på glattisen for jeg vet ikke, men ser at det funket ganske bra (selv om SAS EB kan forbedres herfra og til the blue sky). Dagen i dag blir verifikasjon av software i TEST og her må jeg være mer nøyaktig enn en stor flyfabrikant var når MAX skulle opp og gå Ellers et par møter og litt analyse. Håper dagen deres byr på hyggelige aktiviteter (også)
God formiddag fra Grenland. Jevnt regn og ren is på alle veier- får kjøre pent på jobb i ettermiddag. Begynner å bli passe ferieklar, 19 små dager til. Ha en speilblank dag
God morgen! Landing før rute fra LHR til OSL i går, men likevel hjemme først kl 01. Dermed ble det sakte-start på hjemmekontoret. Så da gjør man det fly-nerder gjør: søker litt på billetter, endrer noen hotell- bookinger, bruker hotelbonus som går ut på dato til noen bookinger som kan avbestilles om planene endres, og selvsagt tilhørende fly. Sånn går no dagan.