God ettermiddag, Treningsøkt er unnagjort og snart er det middag hos min mor. I kveldinga må jeg forberede meg til romjulsturen til Milano i morgen tidlig. Moro. Er det noen andre med reiseplaner i dagene framover? Kos dere!
God første juledag fra Nord-Norges vakreste by: Bodø. Det er godt å være tilbake på Hotel Mamma. 29. Desember blir det tur til Seychellene så Dubai og til slutt Doha. Reisebrev kommer!
Happy første juledag ja! Mine reiseplaner er begrenset til den populære strekningen Sofa (SOF) til Kjøleskap (KJS) som til tross for mye vind ute er helt fri for turbulens!
Trodde jeg var ferdig med reising for i år. Men nå bærer det kanskje tilbake til København for 3-dagers kurs. Ikke det jeg hadde lyst til å bruke romjulen på...
God 1. juledag. Årets siste flyturer blir retur til OSL fra BGO i morgen formiddag, og så til ALC på onsdag for nyttår i strøk som forhåpentligvis er både varmere og tørrere enn vestlandet har vært de siste dagene...
Ankom akkurat Busan etter å ha hatt årets jul i Taipei & varmt solskinn. Nå blir det romjul på kontoret og nyttår i Japan.
Alle snakkar om veiret, men ingen gjer noko med det.. Riskrem til frokost halv sju i dag. Riskrem til dessert etter lunsj, og eg skal ta bra mykje feil om det ikkje blir ei skål riskrem etter middag i kveld. Deilig er jorden! Håpar alle fikk akkurat det dei venta på, og at ingen var fri for vaniljestang då grauten skulle kokast i går. Fortsatt god jul alle sammen! @Eddie47 , denne kan spelast i det opne rom
Sola skinner på Kreta! Det er nesten så man kan ta av boblejakken... Ha en fin dag, med eller uten bobler
Pass på at du ikke støter på sure drager når du entrer rommet til KJS Ha en flott og rolig romjul alle sammen
God jul folkens. Deilig med en skikkelig rolig dag. Møkkavær i Trondheim så dagen tilbringes i sofa med besøk fra både Bavaria og Bordeaux. AwardWallet forteller meg at jeg har en ørliten sum poeng i Icelandair Saga Club som går ut om 5 dager. Kjørte poengene over til IHG via Points.com Wallet og tok de ut på et elektronisk eksemplar av WineSpectator. Trodde de poengene var tapt når jeg så på uttaksmuligheter på Saga Club-sidene gitt!