Håper alle har en flott dag i dag og at boblene er ute av hodet .. Her våknet jeg på strilelandet med 2 barnebarn og en hund .. Livet er lett!
Hei fra Porsgrunn Ble en forholdsvis rolig dag i går. To timers "glaning" på uterestaurant, og tre enheter alkohol. Ble en mugge med Margarita, salsa og Doritos hjemme på plattingen etterpå I dag går turen til Risør- ligge på hotellet. Finne et chill sted ved vannet, med bok og solkrem. Blir restaurant og pub tour på kvelden Ha en lett dag
Lørdagen startet for lenge siden! https://insideflyer.no/forums/threads/17-mai-aftermath.20660/ Snart pitstop Dnipro.
God morgon frå Naustedalen. Formen er so som so etter gårsdagen. Det var nøyaktig null einingar med alkohol, men bra med grillmat, DayQuil og Anbesol. Eg var so trøtt i går at eg sovna med ungane i 7-tida og vakna igjen før midnatt. Sovna igjen i 2-tida og vart vekt av to ungar som hadde skoa på og var klare til å gå ut å leike litt før 0600. Eg var ikkje like klar. To krus med kaffi seinare sit eg på ein halvroten platning og passar på avkommet og er snart klar for krus nummer tre.
God formiddag fra hovedstaden! Veldig rolig (men hyggelig) dag i går. Fikk både is og bobler, så jeg er godt fornøyd. Bedrev også planlegging av kjøretur på Route 66 til høsten, der er det mye rart å se på.. I følge bøkene vi har gått til anskaffelse består severdighetene av gamle bensinstasjoner og dinere/steak houses. Vi skal klare å ikke sulte på turen! Nå er vi på vei til konfirmasjon. Ha en fin en!
God morgen fra AMS. Skal en snartur ut av Schengen for å si Danke Shön und auf Wiedersehen til Jürgen. Ble litt lenge å vente her så jeg benytter en fersk voucher til å oppgradere neste leg, og da ble det Blue Sky og gitt! Hadde jeg oppgradert for ekte penger vet jeg ikke om det er verdt det €86, men EU261-kontoen er jo reservert for tull og tøys så da er det vel greit.
God formiddag fra SK1989 tydelig vis en Swift flight med forventningsfulle fans. En flight med nummer etter hennes fødselsår.
God ettermiddag fra MBT. Nyter sola og en rolig dag, Rex klipper plena og det soles. Må vel handles litt før det er stengt noen dager. Kona melder vi skal sove ute i hengekøye i skogen i natt så da skal vi vel det…
AMS-MAN ble levert av Eastern Airways, som muligens lyder litt eksotisk, men det er en gjeng fra Hull som flyr Embraer 190 - denne gangen for KLM. Ved boarding ropte de ut at det var €250 for alle som ville stå over flighten og ta neste, så da vi tok av var det omtrent 15 ledige seter bakover i flyet. Jeg er glad for at ingen har satt meg til å drive flyselskap, for det der skjønte jeg ikke logikken i. Kort og grei tur, i andre kulturer ville man kanskje varmet de thailandske nudlene og kongerekene, men i Hull er det åpenbart kaldmat. Live, learn, ... ikke så mye love her, men OK makroner! Og nok skjenk til hele turen.
Hei fra Bodø! Skulle egentlig ta en tur i Marmorslottet ved Mo i Rana i morges. Men det ble tannlegevakta fordi jeg klarte å knekke av en bit av en jeksel under frokost. Får se om vi får tatt turen på mandag i stedet. Får satse på at dere har hatt bedre opplevelser i dag. Nyt resten av dagen! Jeg skal på Pangea og få testet tanna
Du er ikke den eneste med tann trøbbel, på vei ned til OSL gikk det av ett skall av min bakerste jeksel nede. Jeg hadde tenkt til å spøke i reisebrevet med at brødet på siste flighten var for mye ristet, og knall hardt til at det kunne ryke en hjørnetann eller to. Jaggu klarte jeg å ta bilde av tanna helt bakerst der Legger det som et vedlegg for spesielt interesserte. Er det noen her inne som er tannlege i Oslo, så kan dere sende ett pristilbud på PM
God ettermiddag fra Trondheim Etter mange dager med sol kommer det litt regn nå. Skal finne tid til å spille golf i morgen etter to uker uten pga nyfødt Sendte mail til diamant mailen for noen dager siden å hørte om de kunne sjekke med ruteplanleggerne om å endre på tiden SK4095 Fra Evenes til Oslo går på vinterstid. Landet 20.05 så rekker ikke da siste flighten til Trondheim med 5 min siden den går 20.30.. De endret på alle avganger gjennom vinteren og nå går det 17.20 og lander 19.10 istedet for 18.15 hvor det da landet 20.05. Så da rekker jeg flighten hjem samme kveld Nå er det bare å vente på neste F&F for booking.
Huffda. Det kostet meg 3355kr inkludert 75% helgepåslag. Kunne betale med SAS MC, så det ble i det minste noen poeng.
Det var en kostbar tann. Heldigvis har jeg ikke vondt baki der, så kan vente på normale åpningstider.
Reiseforsikringer dekker vel gjerne tannlegebesøk grunnet akutt skade under reise, men ikke etter? Et svipp innom en helligdagsåpen tannlege i sentrum og plutselig er årspremien på forsikringen spart inn og vel så det.