God 2.juledag :-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av WannaBeFrequentFlyer, 26. des 2015.

  1. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    Ah... Enda en dag til å gjøre ingenting! :)

    Vel, får vel lese noe oppbyggelig + bruke Sumo-abonnementet i dag.. Timene bør gå fort da!

    Ha en strålende dag alle sammen! :D
     
  2. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    God bursdag heter det i huset her i dag.
    Våknet opp i dag med gave fra kona, junior på 5 og mine foreldre... En konvolutt full av $$$$ og kinobilletter til den nye Flåklypa-filmen som vi skal se på senere i dag.
    Dollarene kommer godt med til New York turen i mai.

    Fant forresten ut at 2. juledag er den dagen i året hvor færrest nordmenn har bursdag. Sjelden rase her i gården da altså.
     
  3. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,116
    Likes mottatt:
    7,633
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Palmekysten! Late dager i sikte fremover, nå som to av tre store familieselskaper er gjennomført.

    Årets siste flytur blir på førstkommende onsdag, men uheldigvis blir det vel ikke nok til å bikke over 3,5x rundt jorden på FlightDiary. Får gjøre et nytt forsøk neste år!
     
  4. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Det suser i palmene litt lenger sør, men en fin grå dag.
    Dagens eneste oppgave er gjennomført (skifte et dekk), så nå blir det .... frokost.
    Og fundering på hvor påska og de fine mai-dagene skal brukes.
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, så var det allerede 2. juledag. 3 dagers spise og drikkegilde ligger bak, og i dag skal jeg heldigvis bare ta det med ro. Ingen planer og har mest lyst til å ligge å slake.

    Ganske deilig i grunn.....
     
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Stavanger. Her ble hele gårsdagen tilbrakt i god stolen, iført Asiana Pysj mens det ble lest i Kjos boka som jeg fikk til jul. Veldig interessant lesing. Fortsatte med samme lekse i dag, men ble så utkommandert. Å sitte inne å bare trøkke inn med mat og drikke er ikke bra mente madammen. Så da forflyttet vi oss over til Starbucks hvor Ihvertfall jeg, hiver innpå med kaffe og kake.
    Til kvelden blir det vanlig helgekos og jeg har funnet fram en bedre vin fra kjelleren. Den skal nytes helt alene, for madammen har fått midlertidig drikkeforbud.
    Ha en flott dag :)
     
  7. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Newton har tatt juleferie, for i Trøndelag snør det oppover...Ipaden er knust, og pc'n ligger i bilen, så jeg er litt nysgjerrig på hva som har kommet på mail...Men jul er jul så beina forlater ikke stuebordet på en stund!
     
    LN-FHU and kiev like this.
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Mett 2.juledag fra Trondheim.
    Nettopp rullet inn døra etter siste familietreff til opphavet, i @Larata 's hometown ;)
    Nå er det läggdags for barna og far skal ha den siste olje, leveres for tilfellet av selveste Richard Hennessy :cool:
    Ha en trivelig lørdag( 2.juledag) :D:D:D
     

Del denne siden