God aller siste dag i 2017 ! Årets siste frokost er fortært, straks skal man kle seg godt og begi seg ut i -9 grader med kidsa for litt ski,aking og moro i snøen. Lois Roderer er lagt på kjøl til i kveld. Kveldens meny blir rakfisk med tilbehør, godt øl og akevitt til mat, og en liten enkel dessert med Selbu Blå Kraftig på pepperkaker. Til dessert serveres en stor frekkis fra Kinn,nemlig denne ; Ønsker alle sammen et riktig godt nytt år, takk for alle inspirerende innlegg og håper på mange flere i 2018
Takk til @LN-FHU for de mange starter av dagenes glade hilsner. Godt nytt år til alle, uansett hvilken kalender du bekjenner deg til.
God morgen fra Frankrike. Er ikke en av de aktiv bidragsyterne på de forskjellige fora her inne, men finner svært mange gode tips som gir inspirasjon til nye turer. Ønsker derfor å sende en stor takk til gjengen som legger ned mye arbeid for å få insideflyer.no til å bli interessant og nyttig. Tusen takk til dere og alle gode ønsker for det nye året!
God morgon frå Nordfjord. No går snart turen eit par timar sørover for nyttårsfeiring med gode vener. Først får ein vel sjå litt langrenn, sjølv om Northug er sakna. Vil ynskje alle eit strålande nyttår og takka so mykje for året som har gått her på InsideFlyer!
God morgen fra et regnfritt Bergen så langt på nyttårsaften ... Ingen regnrekorder i 2017, uansett hvor mye regn som kommer i løpet av dagen! Det meteorologiske året ble avsluttet kl. 07.00 og vi manglet 9,7mm for å sette ny rekord ... men det ble nest best! 3092 mm mot 3102mm i 2015 .... regner med at Bergen kommer sterkt tilbake i 2018! Det ble også nest best i antall regndager på et år også. Er det rart vi drikker??
I tilfelle du skulle ha noen liggende: Kinn "Bøvelen" passer helt suverent til rakfisk....... just say'in. Og godt nytt år!
Vil bare takk alle her inne for et flott 2017. Masse gode diskusjoner, digresjoner, avsporinger og tilløp til krangler. Gode tips, tilbud og fantastiske reisebrev. Tusen takk for 2017 måtte 2018 bli like bra Takk og godt nytt år
Det aller beste er avsporingene og digresjonene... .. og ikke minst, spørre et enkelt spørsmål å få gode svar, @Are sin milde rettledning til oss villfarne i Bonusspørsmål ... Våknet en morgen litt sør for Memphis og hadde en natt til før neste hotellbestilling i Biloxi, Mississippi og spurte her inne, hvor skal vi kjøre? Spontant kom det flere gode forslag og endte med å stille GPSen på Natchez etter forslag fra "unge lovende" @holmen .... et fantastisk valg som vi aldri hadde kommet på uten å spørre her inne ... Vi hadde vel aldri kjørt til Biloxi heller uten anbefaling herfra .... Hotellet i New Orleans, Chateau Hotel ble valgt etter anbefaling fra @Scandipendler .... et veldig bra valg. Jeg slutter meg helt til @MadsVaHa sin takk for 2017 og håper på et flott 2018 her inne! Godt nyttår!
Avmelding fra et Jæren med horisontalt sludd og sur vind. Greit å holde seg innendørs og forberede middag i fred og ro. Godt nytt år til alle forumister, og særlig til de aktive bidragsyterne som bruker av sin tid til å lage morsomme, informative og spennende beskrivelser fra små og store turer i inn -og utland!
God ettermiddag fra hovedstaden! Som flere før meg har sagt: Takk for "samvær" på forumet! Det er gøy å lese reisebrev fra de rareste steder (og noen steder hvor alle har vært flere ganger før). Noen har alltid svar på spørsmål man måtte ha på reise, før reise, eller før bestilling av reise. Og for å få mest mulig poeng ut av pengene er dette forumet gull verdt! Eller for å få mest mulig champagne ut av poengene. Eller for å få mest mulig F ut av poengene, som er skaffet ved å kjøpe bananer, taco eller alt for mye brus. Ønsker alle et supert reiseår i 2018! Her i gården blir det raclette på nyttårsaften, selvfølgelig med kirsch til. Champagne er lagt på kjøl. Snakkes neste år!
Godt nytt år her fra Romerike også. Nyttårsbirdet er dekket, champagnen er satt på kjøl og en boeuf bourguignon står og putrer. Ønsker alle IF'ere en god kveld og et riktig godt nytt år
Hilser fra hovedstaden, og takker for et svært innholdsrikt, morsomt og lærerikt år her på forumet! Ble smittet av bonusbasillen for nesten nøyaktig ett år siden, og er glad for at jeg ikke har frisknet til ennå... I kveld må jeg nok gjøre en viss innsats som champagneservitør selv, men det er godt å vite at den neste champagnerunden er kun et par uker unna. Og der vil serveringen gjøres av Singapore Girls, i andre etasje i A380'en. Det gledes... Ønsker alle en flott feiring, og et godt nytt år!
Godt nytt år alle sammen. Feiringen skjer i Eva loungen i Bkk takket være gode tips fra forumet. Stlle og rolig, men mye god drikke. Takk for året som har gått til dere alle. Godt nytt år!!!
God nyttårsaften ettermiddag fra Byåsen, Trondheim! Dagen har blitt brukt til skigåing i Bymarka, så i kveld blir man billig i drift. Vel, det skal vel trøkkes nedpå en del pinnekjøtt, så ting kommer neppe til å gå helt over styr Ellers takker også jeg for alle tips, reisebrev, digresjoner og annet her inne som sørger for at bonusfeberen holdes i sjakk de gangene man selv ikke er ute og flyr standsmessig. Vel, om bonusfeberen holdes i sjakk er vel kanskje ikke helt korrekt. Det nøres vel heller opp under lysten til å fly mer. Uansett har man brukt (for?) mange stunder her inne og lært både dette og hint samt fått livet forlenget av en god latter eller sju Med ønske om et godt nytt år til alle!
Det beste med dette forumet er jo at man lærer noe hele tiden For 1 år siden hadde jeg ikke peiling på hva en CT var, og nå har jeg allerede kvalifisert for min første Godt nyttår til alle!
Godt nyttår fra Zagreb! Takk for alle gode råd og tips i året som har gått, det blir sikkert like bra til neste år. Og ikke minst håper jeg å treffe på flere av dere i året som kommer. Satser på at promillen i kveld ikke blir for høy og at jeg rekker flyet til Dubrovnik kl 13.50 i morgen.
Godt nytt år til dere alle. Vi har tilbragt ettermiddagen med planespotting i Stavanger. Flyene kom inn over Solastranden i ettermiddag, så da passet det utmerket å sitte i Strandbaren på Sola Strandhotell og se noen landinger med noe godt i glasset
God Nyttårskveld Fra Oslo Først vil jeg takke alle medlemmene på forumet for spennende reisebrev! Det at folk tar seg tid til å bruke ferier til å bruke mye av turen til å dele deres opplevelser med live oppdateringer er fantastisk for oss lesere her inne Hadde det ikke vært for at jeg oppdaget dette forumet, ville nok aldri jeg og junior havnet på LH First og OZ First på våres guttetur i sommer Så tusen takk til alle bidragsytere som stadig kommer med nye tips og triks for å tjene inn mest mulig EBP Nå er det straks klart for hummersuppe med selvfanget hummer, crispy Donald Duck og Sorbet til dessert. Ønsker alle et GODT NYTT ÅR!!!