God alt for tidlig tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SASDC8, 25. mars 2014.

  1. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgenstund har gull i munn, my as. Å måtte stå opp 0545 er nesten umenneskelig etter min mening.

    For trøste meg med at SK480 og SK903 er neste stopp, så hyggelige passkontrolører neste stopp ;)

    Ha en super start på tirsdagen!
     
    Fnate liker dette
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Fortfarande måndag här på The Venetian i Las Vegas. Känner att en kväll är nog i den här staden och i morgon går turen mot kusten. Detta är en helt fantastisk roadtrip som jag sent kommer att glömma :)
     
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Rock & Roll fra det noen kaller for superkantina. Litt småsutrete etter atter 6 timer i BA WT+, særlig når det var 24 ledige plasser i Club, men ingen tilbud om oppgradering på poeng, har sjekka nesten daglig siden jeg kjøpte billetten for halvannen måned siden.. Ble dog spurt 7 ganger om jeg ville kjøpe opp til Club for 800 daler, noe jeg pent takket nei til. 77W med meget god plass i alle klasser.

    Det er flight # 3 i 2014 i WT+, kun 1 av flightene har vært fulle, den ene hadde bare en håndfull passasjerer og i natt som sagt 24 ledige. Så denne BA planen nå med BA Gold funker helt elendig i år, så nå blir det stopp i BA flygningen for en stund. Greit at de skal passe på premiumproduktet sitt, men å ha så mange seter ledige og ikke gi noen få av dem til folk med bonuspoeng engang, er helt lattis.

    Har nå to t-r med United, alle 4 flightene er allerede oppgradert. Så sparte jeg en haug med penger siden jeg slipper å kjøpe opp til WT+.

    Ett lite hopp til Danmark venter for litt varm lunch og noen gode smørrebrød.

    Ha en fin tirsdag!
     
    Cecilie liker dette
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Får du ikke smusstillegg av Randy når du fly economy da ;)

    God morgen fra Oslo. To prosjekter henger tungt over skuldrene for tiden og jeg må bare få gjort siste push. Det krever litt motivasjon og konentrasjon. Begge deler er dølle ting.

    Ha en fin dag.
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Sånn erre å være partner.. Med 16 t/r over Atlanteren i år, kan jeg ikke shoppe Club hver gang ;)
     
    SASDC8 liker dette
  6. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Hiv og hoi! SZZ med DY står på programmet i dag. Der venter en lukket premiere på denne filmen: http://thegreatescape.szczecin.pl/UK/index.htm

    Er en fjern slektning av en av de tre overlevende (http://en.wikipedia.org/wiki/Per_Bergsland), så dette blir interessant. Kjenner hele historien fra før, men blir spesielt å få se det på film. Den originale 'The Great Escape' tok jo noen kunstneriske friheter og fjernet punktet om de to nordmennene som kom seg unna.
     
    Last edited: 25. mars 2014
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,778
    Bonuspoeng:
    183
    Hoy fra Landmark i Bangkok, snakk om kongehotell ( etter min smak da ) Late dager skal nytes, klokken rukket å bli halv fem og vi har 32*C fra skyfri himmel og jeg har rukket å installere meg ved poolen i 9 etasje, hærligt.

    Ha en like hærlig dag alle forumister ;)
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Solen skinner og i motsetning til i går, lå det ikke is på vannet på morgenen i dag.

    Nå skal jeg faktisk være "grounded" for en måned fremover. Blir spesielt. :p
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra de indre bygder!
    Her måtte man opp tidlig for å sette seg i bilen kl 7. Litt tidlig, men med stor aktivitet har tida gått utrolig fort egentlig.
    Satser på å få kjørt ned igjen i ettermiddag.

    Hva? Er det finanskrise i bonusbransjen?:p:D:p:D
     
  10. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld, rett før dagen er slutt. Laaaange dager for tiden. Godt det snart er påske.
    Du surrer - NRK melder om bonuskrise i finansbransjen. :D
     
    Henning and Bizflyer like this.
  11. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Finansbransjen har da vært i en tilstand av krise og vantro helt siden Birken ble avlyst.
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ah! Det forklarer saken!
     

Del denne siden