God morgen Allerede fått en ekstra time - noe som gjorde godt. Nå må vi finne bilen som ble satt igjen på Manglerud i går kveld. Så skal vi på en absolutt favoritt - lunsj på Svartskog Kolonial. Ha en strålende søndag!
God morgen fra Låndån.. Kaldt idag, varmt igår, kaldt for to dager siden... Sånn er det blitt Får vel ta en tur på butikken før jeg setter igang med arbeidet. Ha en varmere dag!
God morgen fra waalviksgrenda. En kjapp 2-timers presentasjon i 1-tiden. Så bærer det ut til Schipol og en laaaaaang venting før 20:30 balja til KLM hjem i kveld. Heldigvis solgte de upgrade til C til en billig penge under check-in, så jeg kan sitte på kantina og stulle og stelle. Det blir grådig fint å komme hjem ja. Jepp, det gjør det. Men nå, trimme litt, dusje litt, spise litt før det skal bables og spilles en sang. Ha en fin dag
He he... Ja, fullstendig sprø. De bare har de beste flytidene til/fra AMS. Selv jeg synes det er over the top å fly via LHR til AMS
Morn, fikk mail igår jeg hadde ventet på, så da skal man en tur til fotballøya neste høst Er det riktignok rugby VM man skal se og ikke Premier League
Rai rai ! G'moorgen! Etter Fury i går, var det visse her i huset som sleit litt med nattesøvn og mareritt i natt .. La meg si det slik, det var ikke akkurat noen chick-flick ... Tror aldri jeg har sett mer blod og guffe i en film før. Ellers skin sola og det er klart for ny arbeidsdag. T-2 til Skråbenk Mot Europa.
Grdmpf fra det Sørlandske! Den ekstra timen i natt ble brukt til tv-titting og øldrikking. Det straffet seg i dag ja. Men fikk sovet lenge. Frokost nettopp spist, og jeg gruer meg til å gå i gang med all den jobben som ligger og venter på meg her. Enda godt at det er grått og vindfullt ute. Dessuten blir det jo mørkt nå snart allikevel. Blir vel å sitte foran PC'en resten av søndagen, og i morgen tidlig skal man kjøre til Sandefjord for et par - tre dager der borte. Hepp hepp!
Husker jeg leste en bloggpost en gang om en (åpenbart ikke ved sinne fulle fem) som fløy SVG til OSL via LHR, for å ha hjemmekontor i kantinen. Så de finnes de som gjør det
Jaaaaa, altså SVG-LHR-OSL er jo 100% naturlig. Dessuten var det før hestekjøtt-skandalen, og BA sin burger på kantina var fenomenal. Så ble den plutselig borte, gitt. Nå er den tilbake, men ikke helt til å kjenne igjen. Good times.