God dugnadslørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 23. april 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen!
    Egentlig kunne jeg tenke meg å sove til langt på dag i dag, men den gang ei. Dugnad i borettslaget borget for tidlig oppstandelse og straks ut for å ta i mot morgenfriske og forhåpentligvis blide naboer klar til en innsats for fellesskapet. Dugnaden avsluttes med grillings og felles bespisning og yours truly er kokk.

    I kveld er man invitert ut i en bursdagsfeiring. Der blir det servert både mat og drikke, så det skal nok bli bra. I morgen derimot, skal jeg bare sove.....

    God lørdag ønskes!
     
    Aussie74 liker dette
  2. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Det snør i Bergen og jeg må innrømme at jeg ikke akkurat gleder meg til å kjøre til Seljord på tirsdag. I tillegg har gårsdagens fotoseanse (lat som om det er sol og sommer -> spankulere rundt i Bergen i sommerklær) gitt meg vondt i halsen og snørrete nese... :-( Hahahaha, vi lurte turistene på Bryggen, de trodde de tok bilder av en kjendis! ;)

    Nå bakes det for et lite stunt med en butikk i byen i dag, men etter det skal jeg begrave meg i sofaputene sammen med kleenex, nesespray og paracet!

    PS. I går kveld så jeg, til min glede, at jeg hadde oppnådd gullstatus med SAS! Diamant next! :)

    Xxx
     
  3. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Bodø. Fruens bagasje ble stående igjen i Oslo i går og det ble veldig mye fram og tilbake angående når vi kunne forvente at bagasjen skulle komme. Endte med at den skulle bli levert på døra klokken 12:00 i dag (SAS har vist en avtale for EBG og oppover at forsinket bagasje blir levert på ønsket adresse med budbil eller noe sånt) men den ble faktisk sendt med oppover i går kveld med siste Norwegian fly noen vi ikke fikk vite før i dag tidlig. Fruen ville ha bagasjen så tidlig som mulig så da ble jeg vekt før 9 og det bar av sted til flyplassen så dette blir helt klart en zombie lørdag!

    Forøvrig veldig fornøyd med servicen vi fikk av SAS (billetten til fruen var bestilt via jobben så personen som bestilte fikk beskjeden i går kveld om at bagasjen hadde ankommet så kan vel ikke klandre SAS for at den personen sov og ikke fikk gitt beskjeden videre).

    Ha en fortreffelig lørdag! :)
     
    Aussie74 liker dette
  4. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    De kjører vel hjem forsinket bagasje til alle, uansett status?
     
  5. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,612
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    I oslo, på radisson scandinavia.. Her venter vi bare på om streiken slår til... Krise! Også jeg som har fått oppgradert rom i toppetasjen, med utsikt ned på lille marius i det gule huset.. :/

    Men men solen skinner, og tappekranene er fulle av øl, så skal nå få lørdagen til å gå..
     
  6. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Det vet jeg faktisk ikke men di i skranken i Bodø nevnte at det var noe man fikk som EBG. Men for alt jeg vet så kan det godt hende at det gjelder for alle uavhengig av status :)
     
  7. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Morn morn fra sete 10A på LX8 til ORD. Sjekket inn tidlig, slik at jeg fikk byttet sete til et av de som frem til innsjekk var reservert for HON/senator. Latterlig mye plass, lover godt for resten av turen!
     
  8. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Etter egen erfaring har jeg fått levert bagasje både hjemme og på hotell uten at jeg hadde noe status den gangen.

    Edit: SAS sier:


    • Vi holder deg oppdatert om vår ettersøking via SMS. Alt du trenger å gjøre er å oppgi ditt mobiltelefonnummer når du gir beskjed om din forsinkede bagasje på flyplassen.

    • Når vi har funnet bagasjen din, sender vi en SMS. Deretter får du ytterligere en SMS som informerer om når vi levererbagasjen til den adressen du har oppgitt.

    http://www.sas.no/alt-om-reisen/ved-ankomst/forsinket-bagasje/
     
    Misterix liker dette
  9. MIkrovegas

    MIkrovegas Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    God aften fra Marrakech.
    Turen hit foregikk i går med swiss, meget behagelig tur.
    Men denne hadde gått meg hus forbi, en meget positiv overraskelse i loungen i ZRH image.jpeg
    Mye godt å smake på, 121 forskjellige merker. God stemning.
     
    Aussie74 and Travellingalf like this.
  10. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jøss, nesten god nok grunn i seg selv til å ta turen dette der! :)

    Her på Sunnmøre snør det i alle retninger og det har kommet (og blitt liggende) overraskende mye det siste døgnet. Heldigvis har jeg bare byttet til sommerhjul på den ene bilen vår, men jeg håper og tror at det ikke blir liggende lenge uansett. Men det ble en strabasiøs trilletur på butikken i dag. Men når far skal ha påfyll av øl til kveldens festligheter så er det ingenting som stopper oss!
    I kveld skal vi på middagselskap til ett vennepar sammen med fire andre par. Dette går på rundgang og er ett konsept vi har kalt 12-stjerners middag. I denne runden er temaet mat & drikke fra forskjellige kontinenter og i kveld går turen til Afrika. Skal bli spennende å se hva vi får servert! Heldigvis har de i alle fall en del god vin i Sør-Afrika og så får vi se om det blir gnu eller krokofant på tallerkenene.

    Ha en super lørdag folkens!
     
    Aussie74 and Misterix like this.
  11. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp, same erfaring her. Har fått bagasjen levert heim i alle år, søndag eller kvardag, både med SAS og Lufthansa. Også utan status.
     
  12. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Lørdag blir litt reparasjon av fredag.
    Fredag var det bacalalo med gode venner og et variert utvalg av flytende saker.
    Jeg spaserte hjem etter å ha satt en liter med raki på bordet. Det var lurt :)

    Er det rart jeg drikker ... kaffe!
     
    LN-FHU and Stuttfeiten like this.
  13. Jeltzin

    Jeltzin EBD, BA Sølv

    Innlegg:
    42
    Likes mottatt:
    66
    Bonuspoeng:
    18
    G' ettermiddag fra LHR T5, Galleries First.. I grunnen en god dag med VIP service allerede ved security i OSL der jeg ble geleidet først i FT slusen av en serviceminded kar der ..!! Skyldes at dem hadde sluppet inn 'non-fast track' pax i den ene åpne FT slusen og siden jeg var ensom svale gjennom FT akkurat da, tok nevnte kar resolutt tak i situasjonen og sørget for at jeg skulle slippe kø..!! Dagen ble enda bedre ved at BA flighten til LHR var A321 m CW config.. !! Nei, må bort og sjekke hvordan den nye 'lounge Champisen - Henriot ser det ut som - funker..!
     
    RoadKing, LN-FHU and Travellingalf like this.
  14. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Det snør lett ute....hurra for våren...:rolleyes:
    Idag har man på handleriet innkjøpt diverse oster, som skal nytes med et par gode Porter og en flaske med italiensk....tror det var en Primitivo av noe slag. Til avec'en nytes Fernet.
    Ha en flott lørdag :):):)
     

Del denne siden