Er det slutt på "God morgen"-tråder i 2017? Virker litt sånn, i og med at det er andre dagen på rad jeg lager "God ettermiddag"-tråd. Anyways, jeg sitter her på biblioteket på Copenhagen Business School med 72-timers eksamen i "Ledelse af teams og processer." Heldigvis får jeg lov til å skrive på norsk, men må innrømme at jeg blir litt språkforvirret her jeg sitter med engelsk pensum, litt dansk pensum, danske forelesningsslides og skriver på norsk. Jaja, ordner seg vel til slutt. Ellers lurer jeg veldig på når Bonus Challenge kommer. Skal bestille flybillett for en svipptur CPH-OSL-CPH 10-15. januar, må snart bestille før ungdomsprisen går opp, men vil jo gjerne at den skal telle inn hvis det blir Flight Challenge på bonuschallengen. Hm… Noen som vet når de har kommet de siste årene?
God eftermiddag her fra CPH også. Mon ikke der er kommet en hemmelig forbedring af EB, hvorfor der ikke kommer nogen bonus challenge. Det er jo en klar fordel for os som forbrugere, da vi så slipper for at bekymre os når vi bestiller samt ærgre os når den kommer efter vi har bestilt. Jeg elsker forbedringer....
De siste år er det vel "ikke" som er normalt tidspunkt. Har gått en stund siden nå, men uansett når du booker så regnes det med om det er innenfor perioden.