Starter reiseåret 2017 enkelt med OSL-CPH. Desverre har SAS allerede klart å skuffe meg.
Fyrte denne e-posten til diamantmailen:
"Flyr nå
SK461 fra Oslo til København. Her har det vært flybytte til større fly, trolig pga. tidl. forsinkelser/kanselleringer, for sent innkomne fly og lignende.
Det jeg ikke er fornøyd med er at jeg da går fra 12C (nødutgang) med ledig midtsete til 12C (ikke nødutgang) og folk ved siden av meg, når radene både foran og bak har ledige midtseter, og det er hele ledige rader lenger bak i flyet.
Fordi det var flybytte spurte jeg i gaten. Der fikk jeg beskjed om at flyet var helt fullt. Jeg er skuffet over at jeg blir servert en slik løgn. Spesielt som EBD. I Plus er det fire helt tomme rader. Kunne kanskje flyttet Plus en rad frem og latt meg sitte på en av dem?
Ekstremt skuffet at det virker som om dere overhodet ikke tar hensyn til statuskunder når dere flytter folk til nytt fly i forbindelse med irrops."
Jo mer jeg titter jo flere ledige midtseter ser jeg, helt sikkert 20-30 i Go, i Plus er det vel 10 rader og ca. like mange passasjerer. Ikke det jeg forventer som EBD med nødutgangsete reservert. Hva kan jeg håpe på?
Hadde jeg vært EBS og betalt for sete kunne jeg i det minste forventet å få refundert det jeg betalte for setereservasjonen, men det blir vanskelig når det er en fordel jeg har gjennom EBD...
Vis alt...