God morgon frå det austfinnmarkske! I dag skal ein ut å fly på den smått snodige ruta VDS–HFT–TOS–OSL–TRD. Endeleg skal ein heim til bartebyen for å feira jul Det kan bli ein smått nervepirrande dag all den tid på Langnes har eg 25 minutt mellom flya og på Gardermoen har eg 30 minutt. Det gir diverre lite tid til loungelivet, men i dag er det vel smekkfullt på slike stader... Måtte alle få ein fin dag!
God fredag FRA bartebyen I dag er Kong Vinter på besøk, så håpet om hvit jul har steget. Småglatte veger.....ja ja...den enes brød osv...( håper selvfølgelig ingen alvorlige saker...) Siste arbeidsdag før juleferie -skulle egentlig sagt siste for i år, men må tilbake 29. for årsavslutning. Ha en fantastisk fredag
God morgen fra DY422 OSL-MOL. Deilig med god beinplass på 1A Selvom det er en kort flytur. Ønsker alle en God Julehelg!!
Mornings fra Bergen. Rask tur til sentrum og ordne et par småting så er det faktisk jul her også, selv om værmeldingen tilsier at det er monsunsesong. En god jul og god bedring ønskes også alle luddiker som skal spare et par kroner når de henter folk på Flesland: https://www.ba.no/nyheter/trafikk/f...ever/70a9ac1ffd7a21fc9832685d29b7b23cc87a1128
God morgen fra Oslo S! Stille og rolig på t-banen på vei til jobb i dag, det er nok en del som har tatt ferie for lengst. Digg for oss som faktisk må på jobb. Noen timer igjen før julen starter helt, må avslutte en del oppgaver på jobb før jeg kan slappe helt av. God fredag, folkens!
God fredag. Oppdaget til min store forskrekkelse at det er julaften på søndag. Bør vel begynne å tenke på noen presanger. Det er jo tanken som teller.
God morgen solstrålar! No er juleferien i gang og kofferten skal pakkar. Har alt pakka ned norsk-latinsk ordbok og er nesten klar for eit 10-dagars opphald på femstjernes familiehotell på Romeriket. No gjenstår berre årets 138. og siste flytur, nr 58 med WF. Og nei, eg har ikkje fått julekort frå den gjengen. Runk og pul, trivelig jul!
God førjulsfredag fra "julefergå". På vei til Flesland for å sone for gårsdagens logistikk-katastrofe. Reiste fra to poser med presanger til Onkel barn. Lillebror besørget forsendelse i går kveld og nå skal pakkene hentes og fordeles. Synd en ikke får poeng for jetpack, det ville gitt et pent bidrag på kontoen God jul og godt år til alle medforumister!
#denfølelsen Når man logger seg av på jobben (etter en deilig kort dag) og vet at man ikke skal gjøre noe som helst fornuftig før til neste år! God fredag og god jul!
Vurderte seff det, men billettene var stygt dyre, dessuten krøkkete logistikk ute fra havstril-land. "Mye skrik og lite ull, sa kjerringa, ho klipte sauen"
God kveld fra Oslo. En behagelig og rolig arbeidsdag hvor man fikk tømt innboksen og "to do" listen før julen, og i tillegg kunne gå litt tidlig fra jobb. På hjemveien fikk man med seg litt av Oslo Gospel Choir som sang julen inn på Oslo S. Nå senker julefreden seg i huset, i morgen blir det å en tur til opphavet for å pynte juletre og gjøre de siste forberedelsene til jul! God helg folkens
Da skulle du ha sett julekortet jeg fikk fra American Express i dag; God Jul & Godt Nytt År - i vår favør. Jaja, mor & datter har funnet køya for lengst og far & pus sitter fremdeles oppe, oppdaterer seg her inne, drikker litt whisky og hjemmebrygg (far), slapper av med alle potene til værs (pus) mens Die Hard 2 ruller som underholdning. Akkurat som en lille-lille julaften skal være med andre ord.