God ettermiddag fra Asiana First Class Lounge på ICN. Har hatt noen fine dager i Seoul, selvom solen først tittet frem på avreisedagen. Bodde på Conrad Seoul, som er et hotel jeg absolutt vil anbefale. Booket deres limo service til ICN og fikk en splitter ny BMW 730 iL. Litt mer komfortabelt enn metro og AREX. Nå venter det noen fine timer i sete 1K på LH 713. Samme crew som på turen hit, så det lover bra. Kun 4 booket, men det virker som LH er heftige på Gate oppgraderinger om dagen 5 som ble oppgradert fra C på turen hit. Ønsker alle en strålende dag
God morgen fra Trondheim Lite firstclass og limoer her....kun gråvær og den vanlige jobben. Nå vet jeg egentlig ikke når neste flytur blir heller....hrmphf...uhørt egentlig. Anyways....det er 11 dager til ferie Ha en fortreffelig dag
God morgen fra FBU. På vei til jobb, dessverre ikke i limo. Men, solen skinner! I dag også! Snart årets lengste helg.
TOS-KRS, og så videre på 3 uker ferie i Kragerø. Bollene på SAS lounge på TOS smaker litt ekstra godt da Forøvrig fantastisk service på SAS når jeg for første gang har med bilstol på fly og hadde bommet litt på innpakking.
God morgen, fortsatt fra rett utenfor OSL. Solen skinner videre, og det blir en «kjapp» mil i skogen før det blir for varmt. Venter i spenning på tlf fra Møller om at bilen kan hentrs så jeg får meg en flight til TRD og buss+buss videre til Orkanger og så kjøretur tilbake til OSL.
God tirsdag fra Oslo. Nok en dag med telefon til Tallinn. Prøver å oppgradere reisen til Bali fra C til F. Foreløpig no go - men fortsetter frem til avreise 16. August
Solkysten lever fortsatt opp til sitt nye rykte ....så det er lite å klage på. Bare litt misunnelig på barn i luften i dag - en OSL-CPH-IAD-TYS - en BGO-CPH-BHX .... og det er 27 dager til min neste flytur: BGO-ARN .....ARN-CPH-BGO Ha en deilig dag i solen!
God ettermiddag fra Sørlandet. Jeg som pendler har en stund kikket på å kjøpe meg en bolig i Oslo. Har for en stund tilbake bestemt at nå i sommer er et godt utgangspunkt til å kjøpe, og jammenmeg har ikke mitt 2 års medlemsskap i Obos betalt seg i dag gitt.. Fulgte med på budrunden sist uke og når alt var over var det bare å kontakte Obos.. Og så ringer de meg i dag og spør om jeg vil gå inn i budet.. Kjenner det går et gufs igjennom meg pga disse tåpelige kommunistreglene om ansiennitet i borettslag som er laget for en annen tid. Men man tar de de muligheter man har for å spare penger? Ha en fin dag videre!
Ja, hadde jeg kjøpt en når jeg begynte jobb i Oslo 5 år siden så ... Men da var ikke økonomien helt på plass ennå.. :/
Jeg angrer jo selvsagt på at jeg ikke gjorde det da jeg startet pendling i 2003, men hadde ingen idé om at det skulle vare i nesten 15 år .. Bedre sent enn aldri @Are, leilighet iOslo er aldri feil over tid ..
Hun med gavegull fra far har i dag etter bud blitt oppgradert fra Go til Plus ... På CPH fikk hun dette ..
Det er det jeg også tenker. Er riktignok ikke på Aker brygge, men det er i alle fall innenfor Oslos grenser.. Så får bryggeleiligheten avvente et par år til
Mine kriterier var, innenfor ring 3 og maks 10 min til nærmeste T-banestasjon .. Jeg endte opp med 3 min
Jeg skulle ha balkong med kveldssol og ideelt sett på t-baneplatformen... Fikk kveldssol i toppetasjen men 5 minutter til banen.. Men fin sykkelvei til kontoret.
Lillesand svikter ikke i dag heller, skyfri himmel og perfekt for litt plan-spotting.... Men først er det lunsj.
God tirsdag fra Oslo. Deilig dag med brunch ute og pakking til sommerens California-tur. Nå satser jeg på at feriefølelsen snart synker inn.
God tysdag frå Aust-Finnmark! I går kravla kvikksølvet seg opp til 20-talet, så endeleg fekk eg bruk for sommartrusa. I dag er vi nedpå småfrekke +10, men sola skin, så ingen sure miner Der andre har førsteklassetransport i sikte, har andre ein litt slingrete trampsykkel til disposisjon. Det er kanskje nokre skruar som treng stramming... Gratulerer med innkjøp (og til lykke med (nær føreståande) utviding av arverekkjefølgja (om eg ikkje har sagt det før))! No har det vore omtale av solskin så lenge frå den kanten at eg nesten føler at eg må spørje om du er heilt sikker på at du er i den byen Vårherre har for vane å vaske heller ofte...? Ha ein brillefin dag, folkens!