God ferie-søndag eller var det søndagsferie?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kiev, 24. juli 2016.

  1. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,203
    Likes mottatt:
    4,233
    Bonuspoeng:
    113
    Rooolige dager på forumet. Maksimum ferieperiode nå. Tydelig at mange er ute og flyr for å samle input til gode reisebrev og morsome historier om irrops ;)
    Nå starter min feirereise, og siden jeg flyr endel i jobben, blir det båt i ferien. Hurtigruten nordover, litt hurtigbåt, noe kjøring, og jammen blir det ikke en atr72 helt på tampen.
    Gleder meg mest til bøljan blå - visstnok helt lukkede suiter med fully lie-flat, og det er ikke meldt turbulens :)
    Ha en god søndag, og fortsatt god ferie!
     
    Petter B-C, Henrik, Upsaker and 4 others like this.
  2. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Ute på kaffe-run med avkom. Sjefen tømmer plaskebassenget vi har på balkongen(naboene under er ikke spesielt imponert).
    3 dager til med jobb og så er det ferie. Starter med Bruce før vi tar turen til charterferiens utspring, nemlig Mallorca. God søndag
     
    Bernhard2 liker dette
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    G' mornings fra Stavanger. Temperatur passert 20*c og er stigende. Strålende sol og VINSTILLE, ja du leste riktig. Naboene er bortreist og således er det dødstille her. Det høres kun fuglekvitter og et og annet fly som passerer over her. Frokost i form av skive med brun ost og et glass melk er fortært på terrassen. Nå nytes kaffe.
    Ha en super søndag :)
     
    Last edited: 24. juli 2016
    Bernhard2 liker dette
  4. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra en takterrasse i Ho Chi Minh City. Jeg kommer opp her, og det er ca. 15 mennesker på terrassen/i bassenget på det asiatiske kjedehotellet jeg bor på. Det første som skjer er at jeg hører en guttunge rope fra bassenget: "Mamma, hva skal vi spise til lunsj?!". På norsk ... Ah, det er ikke lett å komme unna sine landsmenn. Men fra taket er det fantastisk utsikt over Mekong, så jeg overlever!
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God midt på søndagen fra det Sørlandske!

    Her skal man bare ha en fredelig dag i heimen. I morgen er det meningen turen skal gå til hytta igjen, men værmeldingen for neste uke har plutselig endret seg til det verre, med mye regn. Så vi får nå se, tenker jeg. Litt surt når man først har ferie.

    Så det er vel ikke rart at jeg drikker?
     
  6. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Bergen,

    her meldes det om siste sommerdag på ganske lenge. På en måte like greit siden jeg står inne og baker kaker hele dagen eller er på location. Problemet er at location på tirsdag skal være ute og det skal liksom være sommer.... Skulle nesten ønske at jeg drikker... :)

    Xxx.
     
    Kjakan liker dette
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,149
    Likes mottatt:
    869,602
    Bonuspoeng:
    293
    Deilig vær på hytten nord for Bergen .. riktig utevær ....
    For litt siden fløy Uzbekistan Airway (RIX-JFK) over i klar himmel.
    Det er flott å se de store fuglene i begge retninger når været er så deilig som nå ...

    Min kone sier man ikke får drikke før etter kl 12 ... selv på en søndag i ferien ....
    God søndag!!
     
  8. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,104
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Salzburg Hbf, retning München.

    Vært i Budapest i helgen og lekt backpacker med hostel og lange togreiser.

    Det frister ikke til gjentakelse.

    Dag 1: seng i 6-mannsrom på hostel, kommer tilbake på kvelden og ser at noen har tatt sengene våre. Får nytt rom, denne gangen 2-mannsrom for oss selv.
    Dag 2: kommer tilbake på kvelden og skal slenge fra oss litt før vi skal ut en tur. Ser at noe beveger seg nederst i senga til hun jeg reiser med. Ser lengre opp og ser at der ligger det ei dame og sover .. Nytt rom.

    Med andre ord, jeg tror jeg holder meg til lounger, flyreiser, Hilton og Club Carlson neste gang jeg skal ut å reise.

    Apropo neste reise, den går til Malaysia og starter på fredag.
     
    Misterix liker dette
  9. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra bollebua i Trondheim,

    De kjekkeste fordelene med sølvkortet er endelig tilbake når jeg er på vei til å avslutte min to ukers lange ferie. Nå venter tre uker med hard jobbing i Oslo og vips var jeg student igjen.

    Dagens siste leg ned til OSL flys med en CRJ, tar det som en god avslutning. Ha en fortsatt fin sommer!
     
  10. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Godt tips. Micronesia :)
    Der har du ca 3000 turister i året fra Europa, så at du skal treffe nordmenn der er lite sannsynlig ;)
     
  11. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra Berlin. Det har ikke vært en dag under 30 grader siden jeg kom på fredag ... Så det så!

    I morgen blir det guiding med slekt og venner. Ikke rart jeg drikker (for mye).
     
  12. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Skedsmokorset! Siste dag i ferien og det bare bare å stålsette seg når man skal tidlig opp i morgen og karre seg på jobb. Eller, det blir vel ikke så tidlig egentlig, og sikkert ikke lange dager heller nå denne uken for alle andre er på ferie også. Så det er vel en fin tilnærming til oppstart igjen. Må bestille noen reiser i løpet av uken også, så da får jeg planlegge litt SAS-flyvninger til Køben, Riga og London. Det jeg vet om foreløpig i alle fall. Men ingen ferie igjen før i romjulen da hele familien setter seg på flyet til USA i business fra salget til LH i våres. Vi voksne gleder oss allerede, men barna vet ignenting og får ikke vite det før julaften. Så får vi se om vi klarer å holde oss...
    Nå prøver jeg å ta kvelden, men det har vært en varm dag og er en varm kveld, så det tar vel litt tid før jeg sovner. Uansett, ha en lun aften!
     
    Petter B-C liker dette
  13. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra California.

    Surret rundt nedover i Pescado og Half Moon Bay i dag, og nå blir det en kjapp cowboystrekk for å hente seg litt inn i døgnrytme. Avreise mot Yosemite i morgen tidlig for et par dager med grønn og frodig natur, til kontrast fra det knusktørre Silicon Valley.
     
    Kjakan liker dette

Del denne siden