God mårnings fra Bangkok. En sover ikke bort dagen, her er soloppgangen beskuet fra sengen, deretter servering av et par kopper Nespresso mens livet utenfor beskues, så en slow start på dagen Idag skal vi ta lokal kanal båt fra Saphan Asoke og vestover til Phanfa Bridge. Deretter et par tempel besøk, så det blir en varm dag tenker jeg. Ha en glitters tirsdag!
God morgen fra hjemmekontoret. Lurer på om man skal ta seg en tur på The Well i dag. En stund siden siste aufguss ritualer, det hadde vært godt i disse kalde dager Ha en strålende tirsdag alle IF-ere
God morgen fra Sølvbyen. Termometeret er blitt blått og været er grått. Det blir sne. Hyggelig CT samtale med Annika i går. Fikset alt, pratet med seg selv og meg. Hadde nymalt rom og hostet litt, men ingen Covid. Slike agenter liker vi. Ha en flott dag!
God morgen fra hjemmekontor! Håper inderlig at ryktene stemmer om at hjemmekontor snart kan bli gjemmekontor igjen. Drittlei av å sitte hjemme. Tenk at det var litt stas for noen år siden å kunne ta seg en dag i ny og ned med gjemmekontor, mens nå er det den nye standarden, og det er nok det også som kommer til å skje også fremover når Covid er over. Har også kommet inn i ny måned og ny periode på Eurobonus! Er litt trist å se at alt står i null igjen . Og at det er lenge til man skal ut å fly igjen! Ha en strålende tirsdag!
Gooooooooooooood morgen fra kontoret. Svært spent på dagen restriksjons lettelser, bor vi copycat av Danske versjon eller fortsetter Covid galskapen enda lenger. Totalt Covid jeg kontakt igår av 29, enten for å minne på isolasjon og avslutnings dato, de med multiple medisiner og comorbiditer(en fot i graven på godt norsk) og alle de som tror de kan gå ut av isolasjon, men at barnet eller en voksen er positiv uten mulighet til skjerming. Hurtigtester og ingen symp. men hva blir råden idag Svært fristen med ny LHR tur, men med 1W , selveste @haakonks blir min Jedi Master og jeg hans Padwan (riktig nok kvalifisering kravet er vel å like bobler) og der har vi mange pax Ha en fin fin dag. Snart er det frihet(tror jeg) med stigende smittetall .
….. jeg må jo hjem 17. feb for å jobbe 4 uker…. før jeg returnerer hit i midten av mars for 4 nye uker..
Good mårnings fra Oslo! Kom på at ungenes pass utløper en gang mot slutten av sommeren (den yngre gardes pass er jo flyktig materie som konstant må oppdateres). Jeg hadde ikke regnet med at det skulle være rød løper og fri tigang på politihuset, men at første ledige time i Oslo er i begynnelsen av mai synes jeg er drøyt! Legg til at det er mulig å få time i Lillehammer i morgen samt samtlige ukedager fremover for et bilde over hvor priviligerte vi er som bor i "storbyen". Klarte å snike meg inn i Drammen om en drøy måned så ikke påskens utflukt skal bli forpurret av at dokumentene har for kort varighet.
God morgen, nok en hilsen fra riksstaden. Lite av reiser for undertegnede men jobber med å få broder ombord i F med LH sin 747 maskin...fingers crossed osv
God formiddag fra Grenland. Det snør. Da passer det fint med en 7km gåtur for å hente en bil på verksted. Får jo svidd av 12k, som blir til EB poeng også. Vinn-vinn Ha en reparasjonsfri dag
God morgen fra blodbanken på St. Olavs. Blodplater og plasma står på menyen i dag. Vil anbefale alle som har muligheten til å donere edle dråper. Bonus at du får en mumikopp til din bedre halvdel. Ha en flott dag rundt om i landet
God morgen fra Jessheim Størst fokus her i gården akkurat nå er at jeg om 2 dager sitter på flyet til CPH for transfer videre til EWR. Blir stas å få lufta seg litt igjen, selv om jeg akkurat nå føler at jeg veldig gjerne skulle ha reist til sol og varme i stedet for et iskaldt NY. Jaja, får sørge for å tømme tralla underveis så det er godt med frostvæske i kroppen. Ha en strålende en!
God føremiddag frå Sunnfjord. Jammen er det godt med kaffi når ein stakkars sunnfjording er trøtt. På høg tid å komme seg uuuuuut på tuuuuur i dei eleverte klassar. Det er farlig å sjå på bilder av EVA Air Royal Laurel Class. Trur eg snart må bestille meg litt godis på nettbutikken til Samvirkelaget. Skammelig svakt med trumf og poeng om dagen. Trur eg er på ca 1000 poeng siste veka. Kan bli livredd av mindre. Poeng må ein ha. T-72 til CPH T-111 til LAX/SFO T-166 til MNL/TPE
God formiddag fra (gjemme)kontoret i Larvik. Kanskje siste dag med hjemmekontor for denne gang..? Flere lagkamerater og klassekompiser av eldstemann er smittet og i går var han selv helt kjørt og sov det meste av dagen. Ikke positivt på selv-test så vi var begge og tok en PCR i dag tidlig. Jeg reiser til NY 17/2 så må ikke bli smittet etter lørdag. Får nesten håpe vi begge har fått det nå .. Og jammen er det ikke begynt å snø ute også. Trodde vi var ferdig med det .. Ja, ja. Han en flott tirsdag alle sammen!
God jobb-tirsdag! Ser ut som alle lengter bort fra hjemmekontoret, men her vurderer jeg å be om å få hjemmekontor på eget initiativ. Alt for å holde seg frisk fram til potensiell tur i F om 2 uker
T-42 til jeg plukkes opp av mørk bil og kjøres til OSL. Bare å satse på covid før det, eller etter Ellers hjemmekontor. Tipper det blir noen dager i uken med det fortsatt Fortsatt god tirsdag
Hei fra godstolen. Venter på svar fra pcr test, vil bli meget overrasket dersom den er negativ. Jeg har samme sykdomsforløp som samboeren, som testet covidpositiv, bare med en todagers forsinkelse. Formen er som en heftig bakrus kombinert med influensa. Bakrussymptomer, når jeg først får det, tar jeg heller etter en fest, for da har man det litt artig først i det minste. Jaja, går seg vel til. Ha en flott dag dere!