Endelig fredag og fridag! I dag blir det (kanskje, om Widerøe ikkje blir meir forsinka,) tur til München for å kjøpe julepynt og Glühwein. Med doble poeng på MC blir nok dette ei god investering. Har lagt inn to timar pause i København for litt gammel dansk, og kryssar fingrane for oppgradering på Hilton så vi får oss frokost i morgon tidleg. Ha ein fin dag alle sammen!
God morgen fra hovedstaden! Det er friskt ute, men fint vintervær (tror jeg, det er litt mørkt fortsatt) Gjorde litt matte på morgenkvisten, og fant ut at gjennom allerede bestilte turer i 2018 får jeg nok poeng for en ny runde med EBD. God nyhet på en fredag morgen! Ganske snart helg!
God morgon fra gullstua på Gardermoen, venter på SK0455 til CPH og siden videre med SK0935 til SFO. Oppgradering fra plus til business gikk igennom med 34065 points, håper på oppgradering hjem også den 27/12. Ønsker alle er riktig god jul og takk for alle tips og reisebrev dere har skrevet under årer som gått.
Ahem, da snakker du vel om "morgenmad". Frokost i Køben er noe HELT annet (og nesten verd turen til Køben alene) Men for øvrig må du/dere ha en fortreffelig tur til det sydlige Tyskland.
God formiddag fra Trondheim Straks helg, og turen til hytta for å ordne klart til julefeiring med mafilien. Fikk inn en totalskadet Audi RS6 performance 605 HK her om dagen....sjåfør uten skader heldigvis(eneste i bilen). Bilen var 4 mnd gammel....vi stoppet å taksere skadene på 1,3 millioner kroner.... Ja ja...sånn går no dagan Ha en fortreffelig dag
God morgen, masterstudenter feires og det er juleavslutninger på universitetet. Det betyr mye god mat. Bare synd jeg har en vektklasse jeg skal inn i til i morgen. Tradisjon tro har jeg utsatt handling av julegaver til jeg absolutt må, og det passer sånn sett bra med dobbel opptjening hos MC.
God fredag fra denne kanten også. Mens flere her inne setter kursen mot Amsterdam, München og andre morsomme reisemål så er jeg stuck hjemme. Føles ut som en evighet siden jeg kom hjem fra New Zealand... Jaja, vi skal vel få hygget oss her hjemme også. I dag har jeg fått gjort unna de siste julegavene og i ettermiddag/kveld skal det brygges øl til ett dobbelt 40-års kalas i februar. Har også fått satt etiketter på årets juleøl!
Og her venter man på bussen til OSL før ferden går til AMS med noen fra IF Norge og noen fra IF NL. Blir nok livlig...
God ettermiddag fra det blide Sørland! Nå har far sitti for lenge med pcn og planlagt så hodet går litt varmt her.. Har funnet ut at jeg skal klare, men den ferien vi har booket til påske, å svinge innom 13 land på en drøy uke! For konemor er det 12 nye geocachingland... Og bare 9 for meg dessverre.. Her tror jeg at jeg må smi mens jernet er varmt og booke alle hotell og leiebiler i helgen på MC doble poeng og så sakte men sikkert fortelle om planene slik at det ikke blir for bardust og avvises kontant.. God helg til alle sinnssyke med CT-planer og muligens de andre også.. Julebord venter om 2 timer! :S
https://www.nrk.no/urix/schiphol-evakueres---en-mistenkt-skutt-1.13827398 Alt i orden? @Tore , @haakonks , @Baldrick? Ingen med hull i kneet?
God kveld fra hovedstaden. Etter en litt stressende avslutning på arbeidsuken så er det nå helg og her har man startet helgen med å se Norge leke seg til finale i håndball. Seieren er vår, nå er det bare å glede seg til finalen på søndag God helg folkens!