God fredag fra Hong Kong!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av wilhelm, 27. febr 2015.

  1. wilhelm

    wilhelm Medlem

    Innlegg:
    90
    Likes mottatt:
    74
    Bonuspoeng:
    18
    Nettopp gått av CX710 fra Singapore til Hong Kong. Litt trange seter i business (fiskeben-layout), etter min smak. Var mer fornøyd i går da vi fløy Qantas med de businessetene som SAS skal ta i bruk. Var godt fornøyd med sete og benplass.

    Vel, ferien er snart over, kun en liten flytur med CX i First tilbake til Europa som gjenstår. Ha en fin dag!

    w
     
  2. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra en alt for tidlig NSB R11 til OSL.

    Skjønner ikke hva som gikk av meg når jeg bestilte fly klokken 8 om morgenen til Amsterdam.

    En god helg ønskes til dere alle...
     
    Baldrick, PlusGo, Fnate and 1 other person like this.
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Radisson Blu Royal Trondheim. Skulle egentlig ikke vært stått opp på Radisson Blu Scandinavia ennå, men pga gårsdagens vind på Værnes havnet jeg til slutt hær. Nå venter forhåpentligvis en rask busstur opp til Værnes, og et SAS fly i rute så kommer jeg bare 1 time forsent til dagens møte..

    Ha en bedre fredag :)
     
    Baldrick and Islending like this.
  4. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Lillestrøm... Mye tørrhoste et par uker nå, men god form... Tiden går skremmende fort synes jeg. Er 70år minus 1år i dag... Men heldigvis for 40 år føler jeg meg fortsatt som 30år minus 1år :confused::rolleyes:o_O
     
    Henning, LN-MOW, Islending and 7 others like this.
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer!
     
  6. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Grynt, jeg hater å stå opp. Først nå føler jeg at kroppen kvikner til, over tre timer etter at dagen min startet. Dagens regnskap er gått over og noen av kollegaene har fått en fin start på dagen med ny telefon av meg og litt andre duppedingser. Er så klar for helg som man kan bli, øllet er lagt til kjøl hjemme!

    Hurra for Reidar!

    Ha en fin dag.
     
    Baldrick and Fnate like this.
  7. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,869
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Hipp hurra:)
     
  8. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Mornings från Stockholm,
    Plenty med arbetsuppgifter idag innan jag kan ta helg. Ha en super dag!
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Enig. Det er en forbaska uting!

    Jeg fortsatt bare bli en hund jeg. Drite, spise, sove og ellers bare kuke rundt og lete etter en kvist. Hadde passa meg svært bra.

    Men idag er det vaffal kake i kantina og i kveld skal jeg på hyttetur for å stå på bortoverski. Vet bare ikke hvor, men det vet sikkert de som har invitert. Samma egentlig.

    Fjell er fjell

    Ha en fin dag
     
    Baldrick liker dette
  10. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Og @ILS2 vurderer å skaffe seg en lojal hund som er god på kommunikasjon. Mulig dere kan ordne noe.
     
    Islending and Fnate like this.
  11. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Trondheim, her har elektrikeren vært på besøk, ok å få strøm igjen etter et døgn uten, anbefaler ingen å ha sikringsskap fra før Napoleonskrigen ; -)
     
    Baldrick and PlusGo like this.
  12. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra Sola, strålende flott vær her i øyeblikket.
    Plan for dagen er som følger: Statusmøte om en liten time, lunsj og vinlotteri, gå tidlig hjem

    God helg folkens ;)
     
    Baldrick and Fnate like this.
  13. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God tur! :)

    Gratulerer med dagen!

    Høres deilig ut det. Du må ikke glemme at du har en personlig slave som følger deg over alt. Plukker opp dritten og kjøper mat til deg, mens du ligger på teppet foran tv-en.

    God morgen fra et forsinket NSB tog.
    Dagen tilbringes med skolearbeid på Blindern. Starter dagen med noen timer med statistikk før det blir lesing av pensum. Ingen planer for kvelden, så det blir vel til å kikke etter billige flybilletter.

    Ønsker alle en knakende flott helg!
     
    Islending and Baldrick like this.
  14. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeendelig fredag!
    Den kom sannelig ikke en eneste dag for tidlig.
    Heimen er i vinterferiemodus denne uka, så jeg unner meg en halvtime ekstra under dyna om morgenen. Men jeg synes ikke det hjelper så mye. Dessverre.
    Vi måtte være barnevakt for noen venner i noen dager da mor i familien havnet på sykehus så med 3 unger i heimen er det saktens liv & røre. Så i ettermiddag skygger jeg banen og tar litt tid på egen hånd.

    Ellers ingen store planer for helgen!

    Grattis til Reidar. Er vel ikke lenge til vi alle kan stemme i på den derre sangen "Å Reidar reiser snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart" ?


    Han som fant opp det å stå opp før man selv vil, burde vært skutt! Minst 2 ganger faktisk!

    Å ja. Og så må jeg huske å spørre om det er rart jeg drikker? Er jo fredag, så da må det vel være lov?
     
    Baldrick liker dette
  15. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Til dere som ikke liker å stå opp om mårran: alternativet er vel ganske mye verre :eek:

    God fredagsmorgen fra Bodø! Charterfredag på programmet på den lokale flystripa, så jeg får straks komme meg avgårde dit med iPadene mine :D I morgen er det også fullt kjør på flyplassen, men med siste avgang i 15-tiden, så blir det tidlig helg og fri på søndag!
     
    SASDC8 liker dette
  16. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    Morn folkens!

    Jeg har enda ikke stått opp og deilig er det. Men, en ny dag truer og snart kommer det vist en servicetekniker på døra som skal bytte ut fibermodemet vårt. Og da kan det jo være greit å ha kommet seg ut av køya om ikke annet.
    Resten av dagen er satt av til brygging av øl og i dag er det 50 liter Tysk Pilsner som skal brygges. Kan det bli litt prøvesmaking av tidligere produksjon underveis? Nja, ikke umulig ;)

    God fredag og god helg folkens!
     
    Baldrick liker dette
  17. KainBenwi

    KainBenwi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    900
    Bonuspoeng:
    93
    Kom hjem fra Bangkok i natt. Hardt å våkne opp til 0 grader og iskaldt hus etter drøyt 40 dager i Thailand. Foretrakk å våkne opp til 30 varmegrader. :(
     
    Baldrick liker dette
  18. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Nja, noen ganger er jeg faktisk litt i tvil.. Å stå opp for tidlig er tortur. Skikkelig blæh!
     
  19. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    Flyforholda på SDN ser ut til å vere strålande. Skal tilbringe 4 timar på OSL før turen går vidare til SVG og LHR.

    Debuterte på Optiontown og fekk oppgradert OSL-SVG til Plus. Greit med lounge tilgong for oss stakkars sølvmedlemmar.
     
    Travellingalf liker dette
  20. Fridtjof

    Fridtjof Aktivt Medlem

    Innlegg:
    355
    Likes mottatt:
    404
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra Molde. Her skinner sola, og jeg ser frem mot den ukentlige turen med SK4525 til OSL. Først må jeg selvfølgelig be pent om om at bookingen min blir oppgradert til EBG ettersom den ble booket mens jeg var EBS.
     
    Ruby and SASDC8 like this.

Del denne siden