God fredag fra Muscat!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Herlov, 22. mars 2024.

1. Herlov

Herlov Poengsanker

Likes mottatt:
    6,002
    Bonuspoeng:
    183
    Da sitter jeg her i lobbyen på Radisson Blu og venter på at rommet mitt skal bli klart. Det kjipe med grytidlig ankomst og sen avgang er at det blir veldig klønete med inn- og utsjekk eller veldig dyrt.

Turen ned med Qatar gikk veldig bra. B787-9 med suite (dør). Bra service, som vanlig. Al-Safwa på DOH var heller ikke dum. 6-7 timer der. Først en tre-retters med tykk kyllingsuppe (nam), australsk waegu-biff og frukt til dessert. Så fem timer i et av soverommene med eget bad. Sov ikke 15 minutter engang. o_O Boarding direkte fra loungen ut i en egen minibuss som kjørte en lokal helt fra Oman og meg ut til flyet.

Turen videre fra Doha til Muscat gikk med en wetleaset A330 fra Oman Air. Annerledes kabin-layout (som jeg ikke husker navnet på i farta) enn Qatar har og en del slitasje. Disse er vel på vei ut. Fem crew fra Qatar på fire passasjerer i front. Kun en times flytid, men de rakk en varm servering. Brød med tilbehør, kylling tikka-pai og en sjokoladedessert. Alkoholen var strøket helt av menyen pga. ramadan og erstattet med dadler. :eek:

Alt i alt en fin tur ned. Gøy å oppleve Al-Safwa for første gang. Nå får vi se hva helgen byr på.

God fredag!

Baldrick, Flymunda, RoadKing and 7 others like this.

Del denne siden