Da sitter jeg på Flytoget på vei tilbake til CPH etter en knapp ukes jobbing i Oslo. Begynt å jobbe i Oslo denne uken, og siden jeg fortsatt bor og studerer i København betyr det at det i hvert fall ikke blir noe mindre reising i tiden fremover... Neste uke: Mandag: CPH - OSL (SK 1460) Tirsdag: OSL - CPH (SK 1455) Onsdag: CPH - OSL (SK 1474) Torsdag: OSL - CPH (SK 1475) Fredag: Pausedag Lørdag: CPH - OSL (SK 1460) Søndag: OSL - CPH (SK ??) Kunne hatt et mer interessant reisemønster
Da er frokosten inntatt, og klar for avreise til Flesland. Idag skal jeg skikkelig slumme an med DY eco...grøss og gru. Hva går man ikke gjennom for å komme seg til Anfield? God dag uansett hvilket lag du støtter (seff unntatt scum supportere ) YNWA
God morgen, hjemmekontor i dag og håper helgen kommer løpende i full fart. Ser forresten at Air Canada ifølge hangar.no markerer 150års dag straks, http://www.hangar.no/her-er-air-canadas-nye-utseende-pa-flyene/ . Hadde nok holdt med 80.
Good mornings fra Trondheim Man er oppstanden og fått seg kaffe, første kopp på flere dager faktisk... Kidsa er i bhg og litt indretjeneste er på gang. Tar helga på Royal Garden sammen med kona- årsfest med jobben der i morra Ha en flott fredag og ei god helg
Velkommen til klubben Selv har jeg noen ganger spritet opp reisemønsteret med å reise til eller fra Billund ene og alene for avvekslingens skyld. Heldigvis har jeg noen avstikkere til Stockholm også, slik at jeg ikke får slitasjeskader av OSL-CPH.
God dag fra Bergen. Kaldt, surt og overskyet akkurat nå. God dag ønskes til alle (seff unntatt liverpool-supportere ) Elendig skiføre i fjellheimen, så skiene ligger fortsatt i boden
God morgen (eller god dag kanskje) fra PRG. Kom både igjennom fastrack og inn på loungen, enda bolaget skulle ha oss ut av disse? Uansett, ulike typer czech imported lager er vel ikke den værste måten å starte helgetur til fedrelandet på? God helg!