God fredag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 24. aug 2018.

Tags:
  1. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen Norge!

    Her er fyrstefrokosten på plass der den skal vere, og det nærmar seg tid å pakke sakene og sjekke ut. Er spent på korleis det går i Athen seinare i dag med 50 min layover mellom innanland og utland. Men det er rart med det, det går ofte bra.
    LRM_EXPORT_20180824_074606.jpg LRM_EXPORT_20180824_074608.jpg LRM_EXPORT_20180824_074604.jpg
    Ha ein fin dag alle sammen!
     
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,749
    Likes mottatt:
    21,954
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Best Western Gardermoen. De andre hotellene er fulle, så jeg har blitt stuet bort i dette kottet som ikke er i nærheten av å ha ferskt brød til frokost. Heldigvis snart helg.

    Noe fornuftig sted å putte bonuspoengene fra BW?
     
    LN-FHU, ArthurDent and Eddie47 like this.
  3. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra bolleloungen på BGO. SK over fjellet om en liten time.

    Har beregnet lovlig god tid i dag. Har ikke gull men flyr sas plus, vet folk om man kan scanne seg inn ved ankomst på returbilletten og så kommer tilbake i ettermiddag?
     
    LN-FHU, ArthurDent and Eddie47 like this.
  4. Swaggertarian

    Swaggertarian Sunnfjording

    Innlegg:
    156
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God morgon frå kontoret. Fekk gleda av å skifte på arvingen då eg stod opp i dag, so no går det berre oppover.
     
    LN-FHU, ArthurDent and Eddie47 like this.
  5. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen(ish). Bare å komme seg gjennom arbeidsdagen så kan man få luft under vingene igjen. Er så lenge siden at jeg har glemt hva fly er...

    Noen som vet hvor langt SAS har kommet med å rulle ut den nye wifi'n deres? Har ikke sett snurten til den, men det er som sagt en stund siden jeg fløy sist...
     
    LN-FHU, ArthurDent and Eddie47 like this.
  6. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Valdres!
    Ser ut til å bli ei travel helg då eg fekk pris på steinsopp inn til sjappa, som var på 430 kr pluss mva pr kg, så då blir det skogstur på meg i helga, då eg ikkje har tenkt til å betale den prisen for noko eg ikkje får dugeleg med trumf for.

    Elles skinner solen, og det er litt ille å velge bort å ikkje reise til Tromsø på bonuspoeng, då ein reiser for mykje frå før. Lurer på om det er Willoch sine ord no nettopp som påverkar meg eller Brundtland sin innføring av fokus på miljøvern på slutten av 80 talet i skulevesenet, men så kjenner eg at det er litt kaldt om morgonen og at MDG får fram trasset i meg, og at det er på grunn av tidsbruken og ikkje noko anna.

    God helg!
     
  7. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sørlandet! Har booket litt pendler-flyturer KRS-BGO ( en av dem endte faktisk via SVG). Men så: skulle sjekke ut tilbudene på Norwegian. Der kommer ikke KRS opp som default alternativ, men da jeg søkte på Kristiansand kom jeg frem til dette: upload_2018-8-24_10-38-2.png
    Må tilstå at det ikke virker spesielt betryggende mhp hvor de flyr fra og hvor flyene monne lande! Dette er da vitterlig Kristiansund :confused:
     
  8. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Norwegian er jo "lavprisselskap", og da kan det bli det sånn ca.
     
    LN-FHU and ArthurDent like this.
  9. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    50 minutt connection på ATH er visst rikelig. Rakk eit glas vin i loungen også. :)

    Edit: Ah, new time 13:30...
    Rekk ein eit glas til då kanskje? Hmm.
     
  10. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,302
    Bonuspoeng:
    293
    Fly-capsen må med. AMS neste med stopp i CPH. Først litt sen lunsj på OSL.


    1F797F9B-9C4C-4D22-B317-90BE6814698C.jpeg
     
    Kristian, Eddie47, mrhaakon and 4 others like this.
  11. FFlyer

    FFlyer Senior Medlem

    Innlegg:
    620
    Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra ‘A lounge worth waiting for’.....skal si de legger lista høyt, eller?!
    En snartur til GDN venter...vi kaller det vel MR...sitter i Plus og forhåpentligvis har de lastet litt musserende ombord til fredagskosen?!

    8BC26F24-3BBA-418D-A6C2-F85A3FCD71AE.jpeg
     
    Kristian, RoadKing, Eddie47 and 3 others like this.
  12. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Til info: Dette går helt fint :p Da er det bare å sitte og blomstre i loungen noen timer før SK tar meg hjem på 287
     
    Eddie47 and LN-FHU like this.
  13. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Å jau, Stuttfeiten rakk flyet, men det gjorde ikkje bagasjen. Og eg som skal ete kräftskiva i kveld. Det er ikkje berre å møte opp blant grevskapet i ein simpel dress frå Cubus. Her spøkjer det for ein stopp innom Mall of Scandinavia på vegen. (DNB, eg ringe i morgon.)

    Ja, så rakk eg ikkje pendeltoget heller forresten. #cant-win-them-all

    Ha ein fin kveld alle sammen!
     
    Kristian, ArthurDent and Eddie47 like this.
  14. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Hvorfor reiser du med innsjekket bagasje på en ukestur i Europa?

    Trodde du var proffere.
     
    Stuttfeiten liker dette
  15. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    23 dagar på tur totalt, og 16 dagar til før eg skal heimom igjen. Men ja, eg angrar litt no. (Igjen :))
     
    Kristian, Eddie47 and Edvard like this.
  16. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,897
    Likes mottatt:
    57,522
    Bonuspoeng:
    293
    Freeedag!
    Endelig.

    Helgen skal brukes til øl-festival, blant annet.

    Booket meg en tur til TOS for 5000 poeng, da det er for flaut å ikke ha vært i alle Norges fylker. Og alt for lenge til neste flytur..
    Gjorde det først på mobilen, så kom jeg på at jeg må booke via Viatrumf, så da ble den avbestilt og booket på nytt med Viatrumf. Må ikke kaste bort 45 Trumf-dollar!

    God helg til alle forumister!
     
    Kristian, FFlyer and Eddie47 like this.
  17. fedtmule

    fedtmule Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Prøvde det på CPH-BGO for to helger siden. Det var så bra at jeg kunne betalt for det (hvis jeg ikke allerede hadde betalt ;))

    Men hvor langt de har kommet, se det.
     
  18. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra en av de mange senator-kantine på Frankfurt Flughafen, hvor dagens middag serveres i form av snitzel, ostegratinert pretzel og øl.

    Var noe storøyd når vi parkerte på stand ved siden av en OZ A380, enda mer når vi tydeligvis parkerte på non-schengen og måtte gå ut og ned på apron til bussene som ventet. A380 ser stor ut på avstand, men når man står på apron ved siden av en... for noen massive beist.
     
    Kristian, FFlyer and Eddie47 like this.
  19. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Sommerferien fortsetter og i dag har det vært en særdeles rolig dag hvor halve dagen ble brukt på sofaen med Netflix, mens ettermiddagen er brukt til middag hos opphavet, alt i alt en behagelig fredag.
    Søndag skal man utenriks igjen så i morgen må man vel forsøke å tenker over hva man skal ha med seg for 1 uke i England og Skottland..

    Nyt fredagskvelden folkens :)

    Fløy til og fra Kastrup i går og begge 737-800 som gikk både OSL-CPH og CPH-OSL hadde montert wifi. Den ene hadde også nytt interiør i kabinen, mens den andre hadde gammelt. Så virker som om flere og flere fly får...
     
    Kristian and Eddie47 like this.
  20. FFlyer

    FFlyer Senior Medlem

    Innlegg:
    620
    Likes mottatt:
    2,081
    Bonuspoeng:
    93
    Må si det er hyggelig med crew som responderer slik på kommentaren CPH-GDN: «Den var litt varm. Kan dere få kjølt den til jeg skal tilbake?»
    4F95EA77-4327-4E34-9DFA-6AE43B3A4E9D.jpeg
    Kudos til crewet på SK757/758!
    Må vel poste dette i EBD recognition tråden også....
     

Del denne siden