God fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 07. aug 2020.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra Trondheim - det kommer til å bli en fin og varm dag her :):)
    Noen timer jobb først og deretter strake vegen til hytta - det skal bli deilig.
    Noget støl i beina, skyldes en flott tur i bymarka i går ettermiddag/kveld - Storheia for de som er lokalkjent.

    Ha en nydelig fredag :D:D:D
     
    Last edited: 07. aug 2020
  2. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,532
    Likes mottatt:
    2,613
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag... Noen timer på jobb, før en må fylle enda en tilhenger med småtrær og villniss. 18329AE8-C1B0-4677-8DC6-7CDDF4409A89.jpeg
    Planen er å ha få ryddet mest mulig til Fylkesmannen i Oslo og Viken finner ut om min dispensasjon fra kommunen er gitt på lovlig grunnlag eller ikke.

    Jeg lever i trua og håpet, snart to år med papirpushing må vel snart resultere i en igangsettingstillatelse?
     
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,763
    Likes mottatt:
    57,033
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra sentrale Viken.
    Trøtt morgen med litt dårlig ti har ført til at man glemmer alt man skal, og bruker dobbelt så lang tid som vanlig. Jaja. Snart helg.

    Finpusser litt på et par CT'er, så jeg slipper Eco på fly fra/til OSL. Bedre å ha en ekstra flight i biz, og samtidig komme frem tidligere enn den originale direkte-flighten..

    Få timer til helg! (Som skal brukes til å rydde og pakke ned et hus..)
     
    Upsaker, Berlioz, Sonictravel and 5 others like this.
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,763
    Likes mottatt:
    57,033
    Bonuspoeng:
    293
    Veldig nærme vannet der da.. ;)
     
  5. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,867
    Likes mottatt:
    9,141
    Bonuspoeng:
    183
    Hjemmekontor på ekte. Det jobbes faktisk :)
    Par timer til med kontor, så ut i skogen og opp i trærne før det avsluttes med vin og bading i Oslofjorden
    Ingen fly i app :(
     
  6. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    Du får vurdere å utvide med en runde ut på Litjheia først, opp til Storheia via Kort- og Langbølgen før du med skyhøye kneløft fosser gjennom myrene ut mot Bosbergheia. Da kan det tenkes at intravenøs forsyning fra de voksnes læskedrikkskap blir nødvendig grunnet tungt framskriden stølhet....har jeg hørt... :rolleyes::D
     
  7. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,306
    Likes mottatt:
    35,173
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag frå Øvre Byåsen!

    Som nemnd så ligg det an til ein varm dag i bartebyen i dag og det skal halde slik gjennom helga. Heldigvis skal eg gjere som fuglane: ta til vett (?) og fly mot nord (!). Snart.

    Det er mange reisemål som står på ønskelista for tida: januartur til New Zealand; førjulstur til Berlin; Peru, Chile, Island, Shetland osv., osv.

    Ja-ja, NRK P1+ med Tande-P får bli den magre trøysta no på morgonkvisten, så får ein snekre raffe reiseplanar når verda ser litt annleis ut :)

    God helg, folkens!
     
    EndreD, Berlioz, Sonictravel and 3 others like this.
  8. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,377
    Likes mottatt:
    12,052
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Grenland. Fått svar på MR undersøkelse av hamstring, mye avrivde muskler- men slapp operasjon.
    Får komme sterkt tilbake.
    received_286997445885474.jpg
     
    EndreD, Berlioz, Sonictravel and 5 others like this.
  9. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,763
    Likes mottatt:
    57,033
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, denne hamstringen gir uante problemer.. :rolleyes:;)
     
    haifinn and sutenai like this.
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,047
    Likes mottatt:
    68,587
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten på strilelandet er grå og litt kjølig ..
    I dag er det arbeidsdag ..
    97D7BE51-8850-4751-8838-926367FFF145.jpeg
     
    Upsaker, Berlioz, Kristian and 6 others like this.
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Det blir ikke å skje.....med mindre jeg plutselig får langt fremskrident dødsønske..... :D
     
    Kristian liker dette
  12. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,642
    Likes mottatt:
    21,688
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra kontoret i Sandefjord!

    Ny terrasse er bestilt hos snekker så nå er det bare å iverksette riving av den gamle. Han kunne begynne allerede til uken så da vet jeg hva jeg har å gjøre denne helgen. Riving er gøy!

    Og endelig begynner det litt ordentlig CL-fotball igjen!
     
  13. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,532
    Likes mottatt:
    2,613
    Bonuspoeng:
    113
    Avstanden til elva er ikke problemet. Det er innenfor 100 meteren, men ikke mye.. Har en 75-80 meter ned til elva. Problemet ligger i at 'de' mener at tomta er dyrket mark og at den er regulert deretter.
     
  14. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,314
    Likes mottatt:
    12,246
    Bonuspoeng:
    183
    yo fra Oslo.

    Åpenbart noen som kansellerte en bonustur til LYR, for plutselig var det ledig to bonusbilletter for returen i mars. Hadde kun en vei frem til i dag. Så da fører den seg inn i rekken av turer som det trolig blir noe av, sammen med TOS og ALF. I serien turer som det trolig ikke blir noe av har jeg endret en CT-reise fra SQ til Eva air, men vet ikke om jeg har noe håp om at den reisen blir noe av i det hele tatt lenger.

    Men men, det er nå små problemer sammenlignet med alle pilotene og CC som i dag og i tiden fremover får beskjed om at de ikke lenger har en jobb å gå til. I dag får for eksempel et par tusen ansatte i BA beskjed om at de ikke lenger har en jobb å gå til.

    On a happier note, helg!
     
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,763
    Likes mottatt:
    57,033
    Bonuspoeng:
    293
    Da er det bare å pløye opp, og følge reguleringsplanen. ;)
     
  16. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,195
    Likes mottatt:
    22,198
    Bonuspoeng:
    183
    God føremiddag frå eit overskya Sunnfjord. Straks roadtrip til Balestrand og visit til kjentfolk. Lite flyrelatert her. Spørst om eg ikkje snart må begynne å søke opp legs til neste års Asiaferie. Endeleg reisemål er ikkje sett, men det hadde vore kjekt å fått prøvd A380, A350 eller 777. Vonaleg SQ eller EVA. Rai rai!
     
    Berlioz, holmen, Sonictravel and 2 others like this.
  17. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,047
    Likes mottatt:
    68,587
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ville prøvd begge!
    Før flaggermusene spredde sitt støv over verden hadde jeg billetter med EVA 777 fra AMS til TPE og TPE til BKK....det ble avløst av en 350 fra Thai da det var usikkert om vi kom inn i Thailand etter å ha vært i Taiwan ...
    Hadde gledet meg til å fly EVA ... Thai 350 var en aldri så liten nedtur.
    Skulle reist Turkish fra DPS til IST, men fløy en 787-10 fra SQ fra DPS til SIN og enda en fra SIN til BKK .... SQ var en stor positiv overraskelse ....

    Du verden ... tør du reise til Asia i 2021?
    Hva med Hurtigruten?
     
  18. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,590
    Likes mottatt:
    24,471
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Oslo,

    Hjemmekontor, og litt arbeide før helgen snart senker seg, tydelig at folk sakte men sikkert er på vei tilbake på jobb, blir stadig mer aktivitet i alle kanaler.

    Må få gjort noe med en CT reise som var bestilt til SGN i høstferien, 1 av fire legs er forsvunnet/kansellert (ikke veldig overrasket) spørsmålet er mer om det lar seg gjøre å finne fire nye billetter ett eller annet spennende sted neste år, og selvsagt om det i det hele tatt er mulig å reise noe spennende sted neste år...
     
    Eddie47, Berlioz and holmen like this.
  19. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,532
    Likes mottatt:
    2,613
    Bonuspoeng:
    113
    Kyss meg et visst sted. Her skal det bygges, hvis ikke ankes det videre til settefylkesmann og gjerne helt opp til departementsnivå..

    Skal det pløyes må det kjøpes svææær John Deere med diverse utstyr. Luksusfellen here i come. Går ikke an å drive to daa med ufruktbar jord.. Det er 10-15 cm jord og bare sand under. Begynner en å pløye kommer bare sanden opp i dagen.
     
    Mysterio liker dette
  20. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,763
    Likes mottatt:
    57,033
    Bonuspoeng:
    293
    :D
     

Del denne siden