God fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 10. april 2015.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    895
    Likes mottatt:
    292
    Bonuspoeng:
    63
    Her våknet man tidlig i dag, sikkert på grunn av at man brukte altfor mye på hus i går. Uansett prærien blir vårt nye hjem, bye bye Bergen. I am a poor lonesome cowboy, but not far from home.
     
  2. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen. Akkurat ferdig med en liten runde safari i ranthambore national park. Vi fikk sett en leopard som gjemte seg oppe i et treet og akkurat hodet til tigeren han gjemte seg for. Så rimelig fornøyd med det :)

    Nå blir det et par timer ved bassenget før vi sjekker ut av hotellet og setter kursen tilbake til Jaipur.

    God fredag og god helg!
     
    tommy777, Travellingalf and Baldrick like this.
  3. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Grattis Christian!

    God morgen fra Oslo, stapper i meg etpar brødskriver med en haug roastbiff og sjokolademelk ved siden av! Verdt å stå opp bittelitt tidligere for!

    I motsetning til gårsdagen vet jeg forløplig hva som skjer på jobb idag, så krysser jeg fingrene at jeg slipper å reise ut til noen hoteller så man kan være hjemme til tiden idag :)

    Ha en fin dag med eller uten den hvite svane!
     

    Attached Files:

    tommy777, Fnate and Baldrick like this.
  4. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra innenriksstua til SAS på OSL! Dette er sannelig en merkedag. Ikke nok med at det er første besøk i denne loungen, men i dag blir faktisk første tur med Widerøe og propellfly! Det er snakk om direkteruten til Sandnessjøen, hvor jeg skal besøke en kompis og drikke gammelt fransk brennevin. Har fått med meg værmeldingen, så det ser jo ut til at vi kan få en 'spennende' innflygning... Uansett, morsomt med nye erfaringer! Ha en fin fredag, og påfølgende helg! :)
     
    SASDC8, Travellingalf and tommy777 like this.
  5. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon.

    Dagens gjeremål blir å hente ein haug med spekemat i Sarpsborg. Ellers klarte eg å melde meg på eit båtførarkurs, som eg skulle fått teke eksamen på. Av alle ubrukelege sertifikat eg kunne teke er nok det her på toppen. Kaptein utan skip vert i alle fall eit faktum.

    @Baldrick , god tur! Propellfly frå Widerøe er supert!
     
    Baldrick liker dette
  6. ina_s

    ina_s Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    Duggfrisk morgen fra Bergen!

    Var litt for ivrig på kaffekoppen (dagens første :eek:) at tunga brant seg skikkelig.... ! o_O Heldigvis er det meldt delvis sol (man tar det man får) og gode varmegrader utpå dagen, så det er bare å glede seg! :D
    God fredag! :)
     
  7. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola, her får vi fint vårvær i dag. Da passer det fint med en befaring utomhus. Har også fått "fikset" et oppdrag på Østlandet i neste uke, så da får jo DY solgt enda et sete. ) Det har vert litt magrere fyllingsgrad på de turen jeg har hatt med dem etter streiken).
    I kveld skal en ut på en årlig happening, men skal være sjåfør - er ikke alle steder en kan skjemme seg helt ut... ;)

    Ha en god fredag.
     
    tommy777 liker dette
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Rica... nei... Scandic Airport i Stavanger.

    Negativt: Her har de fjernet minibaren. Fjernet den digge kaffemaskinen. Fjernet amenities på ramma. Men har heldigvis beholdt prisen. BLÆH! Kjip overraskelse.

    Hjem med SK om 1,5 timer, så jeg får vel vurdere å tyte ut av sengen snart.

    Positivt: Blir dødskult med 15 Flypratere i Airbus A350 business class til Helsinki i Oktober. Noen må ha glemt å lukke slusene på awardbilletter, og BA har stått i ramma på å selge folk Avios'ene de trenger. Ha ha ha. Det blir partyflight så det holder. Vi skal spise dem tomme for kokte poteter!

    Ha en deilig dag.
     
    tommy777, Baldrick and SASDC8 like this.
  9. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag!

    Her er det faktisk opplett i dag, men til gjengjeld blåser det såpass at fjorden går hvit. Uansett, våren ser ut til å være her og det er alltid en fin tid! Dette er den siste frihelga mi før det er offshore igjen neste fredag, så den må jo utnyttes maks. Ett annet tegn på at våren er her er tåke/skodde i Nordsjøen igjen, så Ny Avgang, Kansellert Ingen Info og Ny Tid er gjennomgangstemaet på heliporten i Stavanger i dag og det samme var det visst i går også. Så gjenstår det e se om man er like "heldig" neste fredag også. Er i alle fall en stor fare for at det blir mange "tåkefaste" oljearbeidere på hotellene i Stavanger i kveld...

    Ha en fin-fin fredag folkens!
     
    Baldrick liker dette
  10. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Strengt nå, men det er jo mulig man anser PR-verdien som såpass stor at man åpner for fler etterhvert ..

    G'morgen fra Vestsørøst hvor det trommer på taket og buldrer lenger opp. Da slipper man å gjøre noe i dag. Kindle'n gleder seg. . :)

    Jobbings lørdag og søndag dog .....
     
    Baldrick and Fnate like this.
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Vent nå litt så skal du se PR verdi ;)

    God eftan fra Chicago. Denne dagen er av slaget som bør gå rett i glemmeboken. Mange tunge slag som måtte kjempes i dag, startet med ett rørleggerbesøk kl kaboom. Etter en telefonkonferanse som var over for ca. timen siden, kom utbruddet, the famous words of Clark W Griswald: "Hallelujah, holy shit, where's the Tylenol?".

    Ellers er været herlig og barskapet overfyllt så etter ett besøk på butikken og Apple store, er det faen meg helg.
     
    Baldrick liker dette
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    ha-ha-ha, Clark er Kongen med stor K.

    Skjermbilde 2015-04-11 kl. 00.17.34.png

    Pass the eggnog!
     
    tommy777 and Baldrick like this.
  13. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Har 50.000 AA-poeng på inbound, så får du frigitt noen seter om et par måneder, så vurderer unge MOW seriøst å delta ... ;)

    Da har man vært ute og spist Stromboli ... nå blir det en Honkers før man begynner å forberede hæljevakta med å dra litt tømmer.
     
    Flight Cancelled and tommy777 like this.

Del denne siden