God fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 06. nov 2015.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag fra flytoget.
    Ble ikke oppgradert med OT i dag så måtte punge ut med 1700kr for en Plus billett.

    Så får vi håpe at gudene er på min side. 20 minutter mellom landing fra utenriks og avgang innenriks er nok noe tight..
     
  2. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    7,718
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Kristiansand. Ombord på Norwegian sier morgenfly til Oslo (som jeg fikk til 299 på to dagers varsel. Uslåelig!), hvor vi venter på pushback. Ørliten forsinkelse på grunn av tåke på OSL. Hjem igjen med SAS i to-tiden, så blir en kort tur.

    God fredag!
     
  3. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Morn fra Blindern. Eksamenstiden nærmer seg. Gleder meg til det er over!

    Ha en bedre november...
     
  4. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim.
    Det nærmer seg helg med stormskritt og den skal nytes til det fulle. Plutselig er det jo mandag igjen.

    Ha ei fin og en ikke alt for fuktig helg.
     
  5. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra et snøfylt Alta. Håper denne snøen blir liggende, det blir så mye lysere ute.

    Er ikke helt sikker på hva planen for helga er, men rolig blir det hvertfall, og bena skal holdes på bakken.

    Ha en god fredag! :)
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke noen god fredag her må jeg si!
    Hele familien bortsett fra minstemann er kraftig angrepet av influensa. Jeg har allikevel klart å karre meg på kontoret pga litt for mye å gjøre. Snill som man er. Men det må nok sterkere lut til i kveld. Jägermeister pleier å kurere slikt på no-time.

    Så mens jeg fortsetter å telle ned til LH F reisen, kan jeg jo minne dere alle på at det er farsdagshelg. Så da bør man jo kunne forvente passende oppvartning hele helgen?
    upload_2015-11-6_9-54-19.png

    God helg ønskes!
     
    RoadKing liker dette
  7. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra Tromsø med et tynt melislag på bakken og det er såvidt under frysepunktet.

    Forefallende kontorarbeid og opprydding i Outlook-innboksen er planen for dagen. For helga er det bare en Jenter-9 håndballkamp på søndag og en 4 årsdag i ettermiddag som er spikret.

    Ha en god fredag!
     
  8. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra Bergen!
    Da har man vel egentlig bestemt seg for å gå over til SAS, men har 3 turer med KLM likevel... Jaja, blir Liverpool i morgen, med KLM! Har ikke vært i Liverpool på 2 år nå, så gleder meg til å treffe venner i tillegg til at jeg skal på en messe.

    Xxx.
     
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim
    Det nærmer seg slutten på arbeidsdagen , som har vært rimelig hektisk.
    Planen for ettermiddagen/kvelden er

    Ha en fantastisk fredag :)
     
  10. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Aften!

    Atter en fin høstdag på Sunnmøre på hell. I dag har jeg vært på Biltema, Skeidar, Meny og Polet på shopping før jeg avsluttet "arbeidsdagen" med å vaske sommerhjula som nå skal henges opp på veggen i garasja. Men det får bli i morra, for om en times tid kommer resten av Sætergarden Bryggeri innom for å assistere under flasking av 50 liter hveteøl og ikke minst årets doble porsjon med juleøl. Fjorårets produksjon forsvant nesten før vi selv rakk å smake på den, så i år tar vi ingen sjanser!
    Og det er jo tross alt fredag kveld så da kan det vel fort bli litt prøvesmaking av tidligere "bakst" også ;)

    Ha en smakfull kveld!
     
    LN-FHU liker dette

Del denne siden