God fredag fra Bodø Endelig er fredagen her etter det som må beskrives som en tung uke. Har vært bortimot kloss umulig å komme seg opp om morgenen denne uken. Satser på at en god helg, med Minor Majority konsert og en fest, skal gjøre underverker på det problemet I går ble det booket nok en BCN tur i SAS pluss, så nå skal man til BCN to ganger i mai Den ene gangen varer oppholdet i 50 minutter, neste gang (med dama) i 96 timer Ha en super fredag og god helg
Endelig fredag ja! De skal være visst. Gleder meg til å sove lenge i morgen. Ingen planer for dagen annet enn en vanlig kontordag. Siden jeg akkurat gikk glipp av "Geirs Grovis" på Radio Norge, får jeg ta min egen: Det ryktes at Norwegian kommer til å grounde alle sine fly i dag, da det er oppdaget små sprekker i alle flyvertinnene...... Jau jau! Er det rart man drikker? God helg, bonusfreaks!
Morn fra Sola, her har det vist seg at jeg må til bartebyen å jobbe på mandag. Billett er ordnet, nå skal hotell fikses, nå ligger spenningen i hvilket tullehoteller arbeidsgiver har avtale med. En ting er jeg sikker på, flott kan det umulig være håper egentlig at de alle er proppfulle slik at jeg fritt kan velge selv.
Gooooo formiddag fra bartebyen Her er det bare flotte hoteller så velkommen skal du være. siste dag før helg -blir deilig å komme htil svigermor å ferdig middag etter arbeid idag. Ha en flotters fredag og SKÅL !!
God fredag! 1 måned til neste planlagte reiseaktivitet, snufs! Men da blir det nok av morro. Madrid, Amsterdam, Los Angeles, Las Vegas, Trondheim og Oslo!
Grattis med fast jobb! Hehe, du skulle kjøpt deg en stor kaffekopp og! (Å drikke kaffe er sport i akademia har jeg blitt fortalt… :-D ) Xxx.
I tilfelle du ikke er klar over det, 1. feb er en lørdag Kom på en ting da backpackeren her oppe kom opp med kaffen. Vi hadde besøk av en tysker på jobb en gang, og han kunne fortelle at det store på kontoret deres var te, og han er Dr.
Sjalabais fra fredagsChicago. "kun" -8 her i dag. Stor, ren kaffekopp her i dag etter at man nesten ble slått av Ljodmila, sto opp kvart over 8. Godt man skal til California i helgen. En god en!
Kaffekoppen vaskes hver første tirsdag i måneden. Denne tirsdagen er jeg bortreist, så da får den vente til mars. Vent - jeg er jo på reise den tirsdagen også!! Jaja .. april holder ... Her i Sør er sneen på taktisk tilbaketog - sol og plussgrader hjelper stort! Fortsatt en del is på småveiene, så skolene holdt stengt i dag også ... Om en times tid åpner Delta webcheckin, så da får vi se om jeg blir invitert til TSA Pre denne gangen ..