God morgen fra Oslo. Meldt gode værutsikter i dag, så tredje dag på Øyafestivalen blir sannsynligvis nok en suksess. Ha en bra en! Haneda, fra Google Earth View-tillegget til Chrome
God morgen! Sol og sommer(?), sånt blir man glad av! Håper været holder seg, da helgen skal tilbringes i bryllup. Og jeg håper Øya-folket får en bedre helg enn onsdag! Snart helg!
God fredag fra Trondheim Sabla deilig med helg !! Prøvesmakte sommerens brygg igår - en Kölsch og en Sommer Ale....snakk om vellykket brygg !!Det er terningkast 5 på begge...borderline 6 Blir en bra høst Ha en flott fredag
God morgen frå våte Frankfurt. 03:50 er noko tidleg å stå opp, men heldigvis tok det fem minutt før det kom varmt vatn i dusjen på Radisson, så eg fekk opna begge augene ganske kjapt. Det var antydningar til turbulens på turen sørover, akkurat nok til at eg fikk duppe av eit kvarters tid. Og med musikk av Hans Zimmer på øyret var det ei fin innflyging ned gjennom skylaga over FRA. Dette kan ikkje bli anna enn ein fin dag
God ettermiddag fra Sørlandet. Har begynt å tråle igjennom etterslepet på forumet i dag. Det kommer til å ta hele helga tror jeg .. men det får vel bare være Første helg hjemme på snart 2 måneder, så da er det vel greit å sulle litt foran PCn ? Så gremmes jeg samtidig litt fordi jeg har for mange bonuspoeng (går det egentlig an?).. Kuren er en CT og en ukes ferie, problemet er sistnevnte.. Det var det med barnepass og greier som gjør dette litt problematisk, og jeg tror strengt tatt jeg ikke behøver å komme hjem om jeg booker en egotrip til Jakarta alene.. Ha en god dag med alle de bekymringer om manglende ferietid og manglende award-tilgjengelighet som dagen måtte medføre.
Så er ein installert i leiligheta i Milano. Signoraen som eg leigde med kødda visst ikkje når ho på telefon sa at den er på 300 kvadrat. Det ausar ned ute. Vegg-i-vegg les dei Pippi før det er lights out, og Stuttfeiten ligg som ein romersk senator på sofaen i hallen og supar rødvin. Av og til må ein berre trekke pusten djupt og tenke litt over kor heldig ein er. Ha ein fin fredagskveld, buonanotte!